AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
Lekkere training! geef dat vetpercentage niet teveel aandacht.
Je high rep training icm letten op voeding zal vanzelf zijn vruchten afwerpen!
Met bijna 55 op de teller werkt míjn metabolisme toch langzamer dat gewoon eten en hard trainen mijn vet niet minder krijgt. Ik probeer even een tijdje dit en dan stop ik er weer voorlopig mee. Wie eeet bouw ik nog wat masda na de cut op. :)

Misschien kan ik het als inspiratie gebruiken als ik zelf ga cutten. :) Onze stats liggen heel dicht bij elkaar.
Dit ziet er wel te doen uit, hoewel je van die kleine beetjes overdag misschien meer trek krijgt als 1-2x een grotere portie.

• #2.823
Misschien kan ik het als inspiratie gebruiken als ik zelf ga cutten. :) Onze stats liggen heel dicht bij elkaar.
Dit ziet er wel te doen uit, hoewel je van die kleine beetjes overdag misschien meer trek krijgt als 1-2x een grotere portie.
Ja dat kan ook maar ik probeer ongeveer om de 2a3 uur iets te eten om juist de verbranding op ga.ng te houden. Drink ook veel (5 bakken) zwarte koffie daarbij op het werk

Ja dat kan ook maar ik probeer ongeveer om de 2a3 uur iets te eten om juist de verbranding op ga.ng te houden. Drink ook veel (5 bakken) zwarte koffie daarbij op het werk
Tot nu toe was het goed te doen toch? Ik ben erg benieuwd wat je mening is als je halverwege bent, en waar de teller dan staat. :)

• #2.825
Tot nu toe was het goed te doen toch? Ik ben erg benieuwd wat je mening is als je halverwege bent, en waar de teller dan staat. :)
Ja het gaat. Heb slechte dagen met honger en andere die makkelijk zijn.
Ontbijt is lekkerste voor de carbs... tot 12.00 uur weer iets moeilijker en na avondeten ook.
Ach cutten is ook eigenlijk kut....sorry dames.
Maar week3 is bijna voorbij.vind een laag vet% niet zo belangrijk als de spiegel maar een beter resultaat laat zien

• #2.826
Training 3 FB
Squat 3x12x80kg
BOR 2x12x80 10x80
Bench 12x60 9x70 3x80 pff moeilijk
Front raises met schijf 13x10 2x12x15
Cable triceos pd 20x45 12x55 12x62.5
Cable curl 15x41 12x45 12x50
Bor reverse grip 15x30 15x30 15x40
Crunch op swiss bal 3x20

Trainen gaat nog steeds lekker
Borstoefeningen lopen iets achter op de andere grote spiergroepen ..altijd gehad maar verder geen probleem

Laatst bewerkt:
  • #2.827
Aan het cutten

Ik heb het geloof ik met 'Upload bestand' gedaan, rechts onder het reactie veldje.

• #2.831
  • #2.832
Na 3 weken cutten
Ongeveer 18/19 %
73 kg

IMG_20170211_105945.jpg

• #2.833
Van voren ziet het er nog aardig uit. Maar heb toch nog een bolle pens mede door slappe buikspieren vermoed ik.
Cutten gaat nog niet snel weegschaal geeft geen goed beeld. Spiegel zie ik dat het beter gaat

IMG_20170211_110509.jpg

Van voren ziet er zelfs prima uit! En van opzij... ach dat heb ik precies hetzelfde. Het is gewoon niet meer realistisch dat je abs als een 25 jarige krijgt. Niet zonder 10.000-en euro's aan liposuctie en buikwandcorrectie en weet ik wat :D
Maar het gaat om de vorderingen tov. dag 1 van de cut. Dat rolletje onder je navel en aan de zijkant krijg je echt nog wel strakker.

Je gaat vooruit en abs beginnen alweer mooi naar voren te komen.
Kom op Grosje! Je mede leeftijd genoten zien er verre van zo goed als jij uit he!

Cutten hoeft ook niet snel, slow and steady is beter :).

• #2.837
Van 73.6 vorige week zondag naar 72,8 vanochtend... 8 ons kwijt. Nog steeds volgens schema. Het interval hardlopen wandelen van gisteren zal daar ook aan mee geholpen hebben. Verlies je toch ook iets meer vocht
Flink gepist ook voor het wegen :)

• #2.838
Heb een vervelend knoopje bij mijn rechter schouderblad. Hoop dat morgen de pijn weg is voor het trainen.
Iets fout gedaan vrijdag bij het trainen
Pijn bij draaien hoofd en voorover laten hangen hoofd. :(

Als je zwarte koffie drinkt met als doel om vocht binnen te krijgen dan heb je het mogelijk verkeerd begrepen.
Koffie en thee tellen niet mee omdat dit juist zorgt voor uitdroging.

Gaat prima toch?! Ziet er goed uit hoor! Dat wordt showen op het strand dit jaar... :)

Terug
Naar boven