AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Schouders armen kuiten
Uurtje bezig geweest...ging lekker...vooral pomp in de armen
Sitting db schoulder press 3x12x16
Giant set lateral raise/ front raises/bent over fly 3x10x6kg 3x10x6kg 3x10x7 kg 3x10x7 kg
Ez bar curl SS Ez bar lying extention 2x12x20 2x12x30. 2x12x30
Cable curl SS cable triceps pd 12x41/12x41 12x45/12x45. 12x45/12x45
Cable rope hamer curl SS cable overhead extention 12x35/12x35 12x32.5/12x32.5. 12x32.5/12x32.5
Calf press machine 12x45 12x50 12x50
Calf press op leg press 12x100 12x115. 12x120
Cable abb crunch 25x45. 20x50. 20x50
Cable woodchops 3x20x27.5

Hoe ging het met die giantset. Ik krijg een pomp halverwege de frontraises en dan volgt de bent over nog.
Je hebt de Front raises met dumbbells of (EZ) barbell niet gedaan, dat moet trouwens straight upright rows zijn. :( Sorry.

• #2.883
Hoe ging het met die giantset. Ik krijg een pomp halverwege de frontraises en dan volgt de bent over nog.
Je hebt de Front raises met dumbbells of (EZ) barbell niet gedaan, dat moet trouwens straight upright rows zijn. :( Sorry.
O f**k ben ik iets vergeten ?
Niet opgelet..sorry...dus na de giant set nog een upright row
Schouders is niet mijn sterkste spiergroep dus die pomp heb ik al bij het begin van de front raises....vreemd genoeg voel ik nu het meest de spieren in mijn traps.
Maar Ron het is een best schema..dank je voor je hulp

Als je tevreden bent dan is het meer dan waard om het voor je te doen.
Er zit wel een gedachten achter. :p
Ik heb voor de schouder eerst mp en dan giantset ivm bloed stuwen naar de schouders omdat de schouder best complex is.
En direct daarna een giantset om te vermoeien en een pomp te krijgen. Bijkomend voordeel van super en giant sets is de verhoging van je verbranding.
Bij superset borst en rug specifiek om je verbranding hoger te krijgen.
En de pullups aan het einde om het maximale uit je lats te halen. Helemaal uithangen zorgt voor nog meer actie en pomp.
En bij benen ga je de verbranding vanzelf voelen. Hoge reps geven hier mogelijk een grotere hypertrofie. Mogelijk omdat dit echt per persoon verschilt.

• #2.885
Benen daar ben ik nu al huiverig voor :) ...voel me vandaag niet top en benen geven dan een gespannen spierpijn gevoel. Ja die grote hoeveelheid reps ga ik dan goed voelen. Voel nu al mijn hams van de sldl en leg curls van maandag
Supersets geven me inderdaad een goede pomp en door de kleine rustpauzes gaat je hartslag en verbranding omhoog...top want dat wil ik. Zal rustig aan beter gaan presteren..ff wennen en zoeken...vandaar dat ik ook een oef vergeten ben. Maar ik merk dat de pomp aanwezig is door dit achema en het belangrijkste is dat ik nog heel ben....wel beurs haha

• #2.886
Helaas ziek geworden.
Bij mij op kantoor zitten ze allemaal te hoesten en ja hoor gisterenavond ik ook en verkrampte benen..niet geslapen ...zag elk uur voorbij tikken ....voorbode griep.
Dus geen training morgen...eerst herstellen
Was net lekker op gang.

Beterschap Grosje :kiss:

Beterschap Grosje. Je kan niet alles ontlopen.

Goede mindset.....eerst herstellen
Beterschap Gros

Ugh, blalen Gros! Verstandig om het trainen dan even te skippen, dan herstel je wellicht ook beter.
Beterschap! :kiss:

• #2.891
Griep heeft er aardig ingehakt. Ben nog aan het rochelen maar nu wel koortsvrij en eet nu ook weer 4 dagen gewoon naar behoefte. Maandag ga ik weer beginnen met trainen en op voeding letten of ik afgevallen ben weet ik niet. Voel me nog wel zwak. Morgen eerst een frisse neus halen en de baccillen kwijt raken

Griep heeft er aardig ingehakt. Ben nog aan het rochelen maar nu wel koortsvrij en eet nu ook weer 4 dagen gewoon naar behoefte. Maandag ga ik weer beginnen met trainen en op voeding letten of ik afgevallen ben weet ik niet. Voel me nog wel zwak. Morgen eerst een frisse neus halen en de baccillen kwijt raken
Zo, je hebt het goed te pakken gehad. Hopelijk gaat het snel beter nu...

Zal even doorbijten zijn, een training nadat je flink ziek bent geweest..
Maar voor je het weet zit je weer op je oude niveau, fijn dat je weer beter bent!

• #2.894
Zo, je hebt het goed te pakken gehad. Hopelijk gaat het snel beter nu...
Ja flink ziek geweest..wel gewoon gewerkt maar was erg slap en erg veel spierpijn
Een heel weekend in bed gelegen en daarna iedere dag om 21.00 uur slapen. Was gesloopt na het werk

• #2.895
Zal even doorbijten zijn, een training nadat je flink ziek bent geweest..
Maar voor je het weet zit je weer op je oude niveau, fijn dat je weer beter bent!
Verwacht inderdaad geen wonder de eerste training. Ben ook bang voor de klap na het trainen. We zien wel maandag :)

"AMAT VICTORIA CURAM
Geen overwining zonder inspanning"

Toevallig ergens gelezen ;)

Gewoon weer doorpakken.......en die klap na maandag......tsja je bent zo weer een dag verder, dusssss

gewoon weer een onderhoudstraining uit halen..lekker veel pompen op 50% das een goede start en je blijft heel :)

Rustig aan weer opstarten. Je zal zien.. eenmaal bezig komt het makkelijk weer terug!
Ziek zijn is ruk... je lijkt veel in te leveren... maar je bent vaak ook sneller weer terug op peil dan je denkt. :)

• #2.899
Vanochtend de schade bekeken
70.8 kg op de weegschaal
2 kg afgevallen in 2 weken
Normaal zou ik blij zijn...nu denk ik aan spierverlies. Gekke ding gaf aan dat ik 21% vet had..hahaha 2 weken terug nog 19%
Ik moet een nieuwe kopen

Van die weegschaal word je idd gek :) Als je niet zo goed hebt gegeten dan zal die 2 kg wel veel vocht zijn (darminhoud, minder glycogeen met water) dat zit op zich wel in de VVM, dus het lijkt erger dan het is.... Gewoon weer training oppakken en niet over piekeren :thumb:

Terug
Naar boven