grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh

Voetbal gekeken gisteren. Wat een baggerpartij. Haha maar snap je...geen bodybuilding
Mooi, ga je ook naar een lekker warm land?Gaat lekker. Ik nog 3 weken en het begint ook al een beetje strakker te worden![]()
Herkenbaar, maar meestal geboren uit jaloezie.Tja ze vragen me wel eens, waar doe je het voor...voor mij zelf zeg ik dan..maar niet iedereen snapt dat.
Ja dan zeggen ze..maar jij bent toch niet dik
Daar is'ie weer. Die heb ik vaker gehoord.

Mooi, ga je ook naar een lekker warm land?
Zwembroekshape ben je dus mee bezig...net als ik haha.
Tja ze vragen me wel eens, waar doe je het voor...voor mij zelf zeg ik dan..maar niet iedereen snapt dat.

Voor je zelf.ZSpanje, en ik hoop nog wel een strand of zwembad mee te pikken.
Tja... waar doe je het voor?![]()

Amen brother!Ik doe het ook voor een betere conditie en gezondheid (dus geen spuit voor mij, maar moet ook iedereen zelf weten)

Klopt, doe het ook zonder middelenJa, zo is het. Je doet het voor jezelf, omdat je er zelf beter en prettiger door voelt. Ik doe het ook voor een betere conditie en gezondheid (dus geen spuit voor mij, maar moet ook iedereen zelf weten).
Klopt, doe het ook zonder middelen
Heb er verder niets tegen alleen is het niets voor mij. Of het gezond is weet ik niet, maar op de bank hangen kan ik later als ik oud ben nog altijd......voel me dus ook niet oud tussen de jonkies in de sportschool ondanks mijn grijze haren hahaha
Vergeleken met veel van onze leeftijdsgenoten helemaal niet idd.