AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
Tjonge kan wel huilen

Wat speelt Nederland slecht :)

O voetbal. Van die veelste jonge verwende rotmiljionairtjes, die die een beetje verveeld achter een balletje aanhollen :P

Eindelijk hebben ze de bal...en dan schoppen ze hem weer weg.....:gek: :dunno:

• #2.966
Training 1 van de week
Superset db incline bench 12x26 12x26 12x28 / bent over row 12x26 12x26 12x28 (28 nieuw pr)
Superset cable cross over 12x27.5 12x32 12x32 / cable straight arm pd 12x45 12x50 12x50 (ook weer een schijfje zwaarder)
Cable seated row (2cables) 12x90 12x110 10x110
Benchpress machine 12x45 12x52 10x60
Pull ups 8 6 6 geen kracht meer

Decline crunch met 10kg op borst 3x15
Cable wood chops 3x12x27.5

Borst en rug bij meeste oefeningen iets zwaarder gepakt
Benen met rust gelaten, hams zijn nog niet herstelt
Energie en kracht gaan nog goed, geen verval door de cut

gaat lekker :)

• #2.968
Training 2 deze week - schouders armen kuiten
Standing db press 3x12x16
Giantset db lateral raises/front raises/bent over reverse fly 3x10x7kg
Barbell up right row 3x12x25
Dumbbel alternate standing lateral raises 3x12x6kg

Ez bar curl 12x30 12x35 11x35 pr
Lying close grip behind the head 12x30 2x15x30 pr 5reps meer laatste 2sets
Superset cable rope hammer curl/cable rope overhead extention 3x12x32 kg vol pomp
Superset cable close grip curl 12x41 12x45 12x45 /cable triceps pushdown 12x45 12x50 12x50 superpomp

Calfpress machine 3x12x50
Calfpres op leggpress machine 12x120 12x130 12x140

Lekker gebikkeld nog steeds kracht genoeg en energie genoeg
Droog worden gaat langzaam maar het werkt nog wel
Ben al tevreden met het resultaat ondanks dat ik nog genoeg vet op de buik heb
Heb nog 7 weken tot vakantie dus kan nog ff door

Gaat lekker. Ik nog 3 weken en het begint ook al een beetje strakker te worden :)

• #2.970
Gaat lekker. Ik nog 3 weken en het begint ook al een beetje strakker te worden :)
Mooi, ga je ook naar een lekker warm land?
Zwembroekshape ben je dus mee bezig...net als ik haha.
Tja ze vragen me wel eens, waar doe je het voor...voor mij zelf zeg ik dan..maar niet iedereen snapt dat.

• #2.972
Mooi, ga je ook naar een lekker warm land?
Zwembroekshape ben je dus mee bezig...net als ik haha.
Tja ze vragen me wel eens, waar doe je het voor...voor mij zelf zeg ik dan..maar niet iedereen snapt dat.

ZSpanje, en ik hoop nog wel een strand of zwembad mee te pikken.
Tja... waar doe je het voor? :dunno:

• #2.975
ZSpanje, en ik hoop nog wel een strand of zwembad mee te pikken.
Tja... waar doe je het voor? :dunno:
Voor je zelf.
Mijn vrouw geeft er niet om en doet ook niet aan krachtsport of fitness. Yoga is meer haar ding. Afvallen heeft ze ook geen zin in en dat vind ik ook weer goed. Tja als ik in de spiegel kijk zie ik liever een een slankere gespierde vent als een wat vetter exemplaar. Krijg er geen prijs voor maar voor mij is het een wedstrijd met mij zelf....wilskracht test :)

Ja, zo is het. Je doet het voor jezelf, omdat je er zelf beter en prettiger door voelt. Ik doe het ook voor een betere conditie en gezondheid (dus geen spuit voor mij, maar moet ook iedereen zelf weten).

• #2.978
Ja, zo is het. Je doet het voor jezelf, omdat je er zelf beter en prettiger door voelt. Ik doe het ook voor een betere conditie en gezondheid (dus geen spuit voor mij, maar moet ook iedereen zelf weten).
Klopt, doe het ook zonder middelen
Heb er verder niets tegen alleen is het niets voor mij. Of het gezond is weet ik niet, maar op de bank hangen kan ik later als ik oud ben nog altijd......voel me dus ook niet oud tussen de jonkies in de sportschool ondanks mijn grijze haren hahaha

Klopt, doe het ook zonder middelen
Heb er verder niets tegen alleen is het niets voor mij. Of het gezond is weet ik niet, maar op de bank hangen kan ik later als ik oud ben nog altijd......voel me dus ook niet oud tussen de jonkies in de sportschool ondanks mijn grijze haren hahaha

Precies en wij zijn nog lang niet oud.

Terug
Naar boven