- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training 3 benen
Leg extentions 3x15x52.5
Seated leg curl 3x15x52.5
Squat 6x15x60
Front squat 4x12x40 ATG ...blijft een kut oefening...
Deadlift 2x8x90. 4x5x120 3x130
3x30 crunches op excersize bal
Heftig voor je hart die 6x15 squats
Klopt maar de squats heb ik meer last van
Nee joh was het maar zo een feest. $
Thanks.
Dat weet ik niet, maar abs en borst zien er fraai uit zo. Hiermee kan je jezelf in het zwembad laten zien

Ja overloop borst naar abs is een stuk droger. Rolletjes minder alleen de navel en achter op onderrug nog vet.Dat weet ik niet, maar abs en borst zien er fraai uit zo. Hiermee kan je jezelf in het zwembad laten zien
Rolletjes aan de zijkant zijn nu helemaal weg. Netjes man!

Oke dan moet er nog maar een % van af haha. Dank je voor het compliment....er lopen genoeg inspirerende en transpirerende 40+ en 50+ rondhele nette shape man. goed gewerkt hoor
rond de 13 % zou ik zeggen, als je eenmaal op dit niveau zit is een procentje minder gelijk een wereld van verschil.
heel inspirerend

Ja straks pas in de vakantie mag ik gezien wordenJe doet je leeftijd eer aan!!
Er zijn er veel van half jouw leeftijd en minder die hier jaloers op zijn!
Top grosje! Respect!
Jij mag zeker gezien worden.![]()
Dank jeBeetje Keto doet ook wonderen...voor de laatste procentjes...info @Ron501
Ben je al tevreden? of ga je nog lager?
Mooi resultaat al Gros!!

..tja en dan ga ik eens denken aan een clean bulkTja... die wens heb ik ook... om op vakantie eens gezien te mogen worden... maar bij mij gaat dat op 6 weken niets worden helaasJa straks pas in de vakantie mag ik gezien worden
Ben blijer met het feit dat ik niet elke keer pijn heb...soms wordt de spierpijn iets heftiger in de bovenrug maar gelukkig gaat het elke keer weer over. Hoop dat het voor jou nu ook eens beter gaat Marina

Dank je
Ben al tevreden met wat ik bereikt hebt, maar ga nog door
Moet alleen de grens tussen mager en droog in de gaten houden. Ben ook weer niet zo super gespierd dus in mijn ogen zal ik dan te veel naar mager gaan.
Maar kan nog wel iets af.....bij de onderbuik..tja en dan ga ik eens denken aan een clean bulk

Ziet er go(e)d(like) uit Grosje. Dé manier gevonden lijkt wel.
Supersets en juiste voeding is kracht opbouwen, spiermassa kweken (niet hard maar zeker wel opbouwend) en cutten tegelijk.
Hele volksstammen die zeggen dat dat absoluut niet kan.
Bewijs wordt hier geleverd. En ja het is geen kilo's aan massa maar wel degelijk massa om te showen en shapen.
Kan je eens uitleggen wat je qua voeding doet. Just to learn others.
Dat clean bulken is voor ons niet handig om echte spiermassa aan te zetten.
Gewoon meer eten en niet druk maken over dat vet% omhoog gaat.
Ook met cleanbulk gaat de vet% omhoog. Het is waanzin te geloven dat je vet% niet stijgt.
Wij mannen hebben het voordeel dat bij aanzetten (bulken) het eerste vet tussen onze ingewanden gaat zitten.
Maar dit is wel degelijk een verhoging. Ik zou gewoon langzaam je khd verhogen en dan kijken wat het doet.
Je weet nu hoe je het eraf krijgt.![]()