MuscleMeat

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Inderdaad, en we lopen/liften/fietsen een hoop jongere gasten er ook nog wel uit :)

Het wordt hier wel een beetje hangplek voor ouderen, zeg :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
Training 3 benen

Leg extentions 3x15x52.5
Seated leg curl 3x15x52.5
Squat 6x15x60
Front squat 4x12x40 ATG ...blijft een kut oefening...
Deadlift 2x8x90. 4x5x120 3x130
3x30 crunches op excersize bal

Heftig voor je hart die 6x15 squats

Training 3 benen

Leg extentions 3x15x52.5
Seated leg curl 3x15x52.5
Squat 6x15x60
Front squat 4x12x40 ATG ...blijft een kut oefening...
Deadlift 2x8x90. 4x5x120 3x130
3x30 crunches op excersize bal

Heftig voor je hart die 6x15 squats

Vergeet die DL niet..ook goed voor je hart

• #2.985
Ochtend shap nuchter
Aangespannen buik
Hoeveel vet zal dit zijn

IMG_20170401_084651.jpg

Rond de 10/11% gok ik.

Ziet er toch droger uit dan 14% hoor.

• #2.991
Dat weet ik niet, maar abs en borst zien er fraai uit zo. Hiermee kan je jezelf in het zwembad laten zien :)
Rolletjes aan de zijkant zijn nu helemaal weg. Netjes man!
Ja overloop borst naar abs is een stuk droger. Rolletjes minder alleen de navel en achter op onderrug nog vet.
Nou dank jullie voor de complimenten :)

hele nette shape man. goed gewerkt hoor :thumbup:
rond de 13 % zou ik zeggen, als je eenmaal op dit niveau zit is een procentje minder gelijk een wereld van verschil.
heel inspirerend

Je doet je leeftijd eer aan!!
Er zijn er veel van half jouw leeftijd en minder die hier jaloers op zijn!
Top grosje! Respect!
Jij mag zeker gezien worden. :)

• #2.994
hele nette shape man. goed gewerkt hoor :thumbup:
rond de 13 % zou ik zeggen, als je eenmaal op dit niveau zit is een procentje minder gelijk een wereld van verschil.
heel inspirerend
Oke dan moet er nog maar een % van af haha. Dank je voor het compliment....er lopen genoeg inspirerende en transpirerende 40+ en 50+ rond ;)

Beetje Keto doet ook wonderen...voor de laatste procentjes...info @Ron501

Ben je al tevreden? of ga je nog lager?

Mooi resultaat al Gros!!

• #2.996
Je doet je leeftijd eer aan!!
Er zijn er veel van half jouw leeftijd en minder die hier jaloers op zijn!
Top grosje! Respect!
Jij mag zeker gezien worden. :)
Ja straks pas in de vakantie mag ik gezien worden
Ben blijer met het feit dat ik niet elke keer pijn heb...soms wordt de spierpijn iets heftiger in de bovenrug maar gelukkig gaat het elke keer weer over. Hoop dat het voor jou nu ook eens beter gaat Marina

• #2.997
Beetje Keto doet ook wonderen...voor de laatste procentjes...info @Ron501

Ben je al tevreden? of ga je nog lager?

Mooi resultaat al Gros!!
Dank je
Ben al tevreden met wat ik bereikt hebt, maar ga nog door :)
Moet alleen de grens tussen mager en droog in de gaten houden. Ben ook weer niet zo super gespierd dus in mijn ogen zal ik dan te veel naar mager gaan.
Maar kan nog wel iets af.....bij de onderbuik :)..tja en dan ga ik eens denken aan een clean bulk

Ja straks pas in de vakantie mag ik gezien worden
Ben blijer met het feit dat ik niet elke keer pijn heb...soms wordt de spierpijn iets heftiger in de bovenrug maar gelukkig gaat het elke keer weer over. Hoop dat het voor jou nu ook eens beter gaat Marina
Tja... die wens heb ik ook... om op vakantie eens gezien te mogen worden... maar bij mij gaat dat op 6 weken niets worden helaas :(
Maar proberen kan altijd he! ;)

Ik snap het. Geen pijntjes en zo een shape bij elkaar is toch helemaal top he! :thumb:

Ziet er go(e)d(like) uit Grosje. Dé manier gevonden lijkt wel.
Supersets en juiste voeding is kracht opbouwen, spiermassa kweken (niet hard maar zeker wel opbouwend) en cutten tegelijk.
Hele volksstammen die zeggen dat dat absoluut niet kan.
Bewijs wordt hier geleverd. En ja het is geen kilo's aan massa maar wel degelijk massa om te showen en shapen.

Kan je eens uitleggen wat je qua voeding doet. Just to learn others.

Dank je
Ben al tevreden met wat ik bereikt hebt, maar ga nog door :)
Moet alleen de grens tussen mager en droog in de gaten houden. Ben ook weer niet zo super gespierd dus in mijn ogen zal ik dan te veel naar mager gaan.
Maar kan nog wel iets af.....bij de onderbuik :)..tja en dan ga ik eens denken aan een clean bulk

Dat clean bulken is voor ons niet handig om echte spiermassa aan te zetten.
Gewoon meer eten en niet druk maken over dat vet% omhoog gaat.
Ook met cleanbulk gaat de vet% omhoog. Het is waanzin te geloven dat je vet% niet stijgt.
Wij mannen hebben het voordeel dat bij aanzetten (bulken) het eerste vet tussen onze ingewanden gaat zitten.
Maar dit is wel degelijk een verhoging. Ik zou gewoon langzaam je khd verhogen en dan kijken wat het doet.
Je weet nu hoe je het eraf krijgt. :p

• #3.000
Ziet er go(e)d(like) uit Grosje. Dé manier gevonden lijkt wel.
Supersets en juiste voeding is kracht opbouwen, spiermassa kweken (niet hard maar zeker wel opbouwend) en cutten tegelijk.
Hele volksstammen die zeggen dat dat absoluut niet kan.
Bewijs wordt hier geleverd. En ja het is geen kilo's aan massa maar wel degelijk massa om te showen en shapen.

Kan je eens uitleggen wat je qua voeding doet. Just to learn others.

Dat clean bulken is voor ons niet handig om echte spiermassa aan te zetten.
Gewoon meer eten en niet druk maken over dat vet% omhoog gaat.
Ook met cleanbulk gaat de vet% omhoog. Het is waanzin te geloven dat je vet% niet stijgt.
Wij mannen hebben het voordeel dat bij aanzetten (bulken) het eerste vet tussen onze ingewanden gaat zitten.
Maar dit is wel degelijk een verhoging. Ik zou gewoon langzaam je khd verhogen en dan kijken wat het doet.
Je weet nu hoe je het eraf krijgt. :p

Dat meer eten komt wel goed straks :)
Over een paar weken ga ik het weer langzaam los laten.

Tja wat heb ik gedaan?
Met wat hulp van @Ron501 heb ik een voedingschema in elkaar gezet.
Eerst uitgerekend wat je onderhoud is en daar dan 500 cal onder zitten. 3500 csl per week minder is ca 0.5 kg afvallen
Dat is voor mij 2100 cal p dag
Heb daarna getracht een schema te maken met minimaal 2 gram eiwitten per vvm 1gram vet p vvm en de rest kh
Op de 3 trainingsdagen eet ik iets meer kh de andere dagen iets minder kh
Zaterdagochtend 1 nuchtere cardiosesie van ca 1.5 uur wandelen
Wat betreft eten is het saai.. gewoon 7 bakken gegrilde kip 100gr en 100 gr rijst en brocoli of sperziebonen met kruiden olie en sambal klaarmaken. Dat is voor de middag maaltijd.
In de avond eet ik 200 gr vis of 150 gr kip met zoete aardappel of rijst en groente.
Overdag ontbijt havermouth met whey
2a3 gekookte eieren 2 rijstwafels met pindakaas en later de bak 100 gr rijst kip brocoli en op traingsdagen een extra blikje tonijn. Niet traingsdagen skip ik de rijstwafel en de tonijn en neem ik een extra ei en een whey shake. Soms een avocado en wat kwark met blauwe besjes of ananas

En zondag eet ik overdag wat minder en in de avond eet ik gewoon lekker met de familie mee.

Daarnaast gewoon hard trainen op kracht en het belangrijkste ingredient...volhouden.
Thats it

Terug
Naar boven