AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Bezoekers in dit topic

Ben je tevreden met wat je behaalt hebt?
Ben nooit tevreden...maar denk dat ik niet moet zeiken. Heb gecut zonder cardio en dat is een langer traject. Vergelijk toch vaak met foto,s van mooie mannen met een goed fysiek en die zijn in de 25/30 jaar..tja dat is niet echt eerlijk te vergelijken. Zal in het weekend een eind foto maken en plaatsen met de beginfoto dan kunnen jullie het verschil zien.
 
Ben nooit tevreden...maar denk dat ik niet moet zeiken. Heb gecut zonder cardio en dat is een langer traject. Vergelijk toch vaak met foto,s van mooie mannen met een goed fysiek en die zijn in de 25/30 jaar..tja dat is niet echt eerlijk te vergelijken. Zal in het weekend een eind foto maken en plaatsen met de beginfoto dan kunnen jullie het verschil zien.

Dat eerste is een bekend fenomeen en naar mijn mening heb je dat ook nodig om wat te bereiken in deze sport.
Als je dit inzet als drive is het prima toch! Jezelf vergelijken met mensen die vol in hun Testo piek zitten is niet reëel natuurlijk.
Wil je dat halen dan zal je misschien toch naar een licht kuurtje moeten grijpen.
Maar als je zoals jij al zoveel natty hebt bereikt is dat natuurlijk een pittige stap.
 
Dat eerste is een bekend fenomeen en naar mijn mening heb je dat ook nodig om wat te bereiken in deze sport.
Als je dit inzet als drive is het prima toch! Jezelf vergelijken met mensen die vol in hun Testo piek zitten is niet reëel natuurlijk.
Wil je dat halen dan zal je misschien toch naar een licht kuurtje moeten grijpen.
Maar als je zoals jij al zoveel natty hebt bereikt is dat natuurlijk een pittige stap.
Nee ga geen kuur nemen.
Weet wel dat mijn testniveau erg laag is maar een kuur is mij een stap te ver...ook het thuisfront zou mij niet steunen...dus nee.
Voor een bijna 55 jarige zie ik er goed uit.
Wedstrijden ga ik ook niet doen
Blijf gewoon op mijn eigen amateuristische manier sporten en hoop een fit fysiek te houden. Het is voorlopig goed genoeg ,:)
 
de vraag die je stelt in de titel van je log is dus wel beantwoord denk ik grosje :thumbup:
je ziet er als 55 jarige natuurlijk fantastisch uit, en als je wil vergelijken doe dat dan ook eens met die 30 ers en 40 ers die zwaar overgewicht hebben, erover lopen te miepen en te zeuren maar niet het doorzettingsvermogen hebben om te doen wat jij doet.
 
de vraag die je stelt in de titel van je log is dus wel beantwoord denk ik grosje :thumbup:
je ziet er als 55 jarige natuurlijk fantastisch uit, en als je wil vergelijken doe dat dan ook eens met die 30 ers en 40 ers die zwaar overgewicht hebben, erover lopen te miepen en te zeuren maar niet het doorzettingsvermogen hebben om te doen wat jij doet.
Precies dit dus.
Grosje je bent gewoon goed bezig man. Je haalt echt wel alles eruit hoor. En het kan nog beter.
Er zit nog zat rek op wat je gedaan hebt. Dus een kuur is zeker nog niet nodig.
 
de vraag die je stelt in de titel van je log is dus wel beantwoord denk ik grosje :thumbup:
je ziet er als 55 jarige natuurlijk fantastisch uit, en als je wil vergelijken doe dat dan ook eens met die 30 ers en 40 ers die zwaar overgewicht hebben, erover lopen te miepen en te zeuren maar niet het doorzettingsvermogen hebben om te doen wat jij doet.
Dank je, ja met die type fysieken vergelijk ik me niet. Je kijkt altijd omhoog en wil iets beter bereiken dan wat je hebt. Maar ik snap je hint. :)
 
Precies dit dus.
Grosje je bent gewoon goed bezig man. Je haalt echt wel alles eruit hoor. En het kan nog beter.
Er zit nog zat rek op wat je gedaan hebt. Dus een kuur is zeker nog niet nodig.
Ik denk het ook Ron. Volgens mij zit er nog rek in...Willem zei het ook 50 is het nieuwe 30. En een kuur..nee nu niet..
 
Met een kuur schiet je ook niets op, slechts tijdelijk. Na de kuur word je weer jezelf en mogelijk (nog meer) gefustreerd om wat het even is geweest.
 
Ben nooit tevreden...maar denk dat ik niet moet zeiken. Heb gecut zonder cardio en dat is een langer traject. Vergelijk toch vaak met foto,s van mooie mannen met een goed fysiek en die zijn in de 25/30 jaar..tja dat is niet echt eerlijk te vergelijken. Zal in het weekend een eind foto maken en plaatsen met de beginfoto dan kunnen jullie het verschil zien.
Je legt de lat hoog, en dat is goed om vooruit te komen. Maar je mag ook best tevreden terugkijken (af en toe :P)
 
Je legt de lat hoog, en dat is goed om vooruit te komen. Maar je mag ook best tevreden terugkijken (af en toe :P)
O maar dat doe ik ook.
Ben tevreden maar ik weet dat ik nog beter zou kunnen als ik nog meer mijn best zou doen. Maar wat er bij is ook nog goed
 
Meer je best doen moet wel passen in je dagelijkse beslommeringen.
 
Zoals beloofd foto's van vandaag. Collage foto is 3,5 maand geleden en huidig fysiek.
Scheelt ca 5 kg. Ben tevreden en kan zo wel in mijn zwembroek zonder schaamte rondlopen

IMG_20170430_121841.jpg
 
Wat mij betreft kan je met beide fysieken zonder schaamte rondlopen als je je maar lekker voelt. Uiterlijk is slechts één ding. Maar je staat er strak bij, complimenten!
 
Poseren kan ik niet
Selfies zijn waardeloos

IMG_20170430_122107.jpg
 
Nou ja zo is het genoeg denk ik.
Je ziet abs maar ook weer niet te skinny

IMG_20170430_121958.jpg
 
Wat mij betreft kan je met beide fysieken zonder schaamte rondlopen als je je maar lekker voelt. Uiterlijk is slechts één ding. Maar je staat er strak bij, complimenten!
Dank je.
 
Back
Naar boven