AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Ook nogal wat regen gehad en matige temperaturen? Of was het op de eilanden toch beter...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.125
Ook nogal wat regen gehad en matige temperaturen? Of was het op de eilanden toch beter...
Eigenlijk wel goed de hele tijd. Wel wolken maar daar kon de zon wel door of langs schijnen. Ca 24 graden en dat is in de zon in de auto ook beter als 30 graden
Alleen maar bij zwembad liggen is ook zo zonde..er is genoeg moois te zien

Eigenlijk wel goed de hele tijd. Wel wolken maar daar kon de zon wel door of langs schijnen. Ca 24 graden en dat is in de zon in de auto ook beter als 30 graden
Alleen maar bij zwembad liggen is ook zo zonde..er is genoeg moois te zien
O da's waar Wij hebben ook zat gedaan. Zelfs de dagen dat het de hele dag zou regenen viel dit wel mee. En hebben we bv. met museum gekombineerd, en kloosters (Meteora). Als de zon doorkomt in Griekenland dan dampt het ook snel weer droog :) Alleen de zee viel nog tegen, we hadden 1x een camping aan strand en het werd toen niet warmer dan 19-20 C overdag. Dus maar 1x gezwommen in zee, leek Nederland wel: opwarmen met warme douche daarna :)

Ga je nu weer bedenken wat je met training gaat doen?

• #3.128
O da's waar Wij hebben ook zat gedaan. Zelfs de dagen dat het de hele dag zou regenen viel dit wel mee. En hebben we bv. met museum gekombineerd, en kloosters (Meteora). Als de zon doorkomt in Griekenland dan dampt het ook snel weer droog :) Alleen de zee viel nog tegen, we hadden 1x een camping aan strand en het werd toen niet warmer dan 19-20 C overdag. Dus maar 1x gezwommen in zee, leek Nederland wel: opwarmen met warme douche daarna :)
Ja de zee was best nog fris. 3x gesnorkeld was wel ff koud bij het in het water gaan en dan ging het daarna wel.
Weet alleen dat de eerste dag zwaar bewolkt was en daarvoor had het wel geregend.

• #3.129
Ga je nu weer bedenken wat je met training gaat doen?
Ja ben er nog niet uit
Of nog wat cutten om die 2 kg weer kwijt te raken en daarna weer iets bulken..... Of nu bulken...of gewoon even pas op de plaats....moeilijk ik ben er nog niet uit. Krijg wel de komende 3 weken geen goed trainingsritme ivm door drukte op het werk.

Nou ging erg snel toch..veel gegeten en ook de wijn en mixjes niet laten

Het voordeel van een voorafgaande cut is natuurlijk dat je metabolisme sky-high is
Deze 2 wkn (al dan niet) met cheat meals hebben je lichaam toch goed gedaan
Wellicht wat meer vocht vast gehouden daardoor
Maar toch een mooi resultaat met je voeding en trainingsprogramma's :thumbs:

Ja ben er nog niet uit
Of nog wat cutten om die 2 kg weer kwijt te raken en daarna weer iets bulken..... Of nu bulken...of gewoon even pas op de plaats....moeilijk ik ben er nog niet uit. Krijg wel de komende 3 weken geen goed trainingsritme ivm door drukte op het werk.
Dan zouu ik zeggen: lekker pas op de plaats traininkjes. Beetje armen, benen, compounds. Alles ontspannen een work-out geven als je een goed moment hebt.

jij ook weer terug he!
Hier ook hoor. Drukke weekjes dus even maar daarna gewoon weer lekker verder. Heb je even tijd om te zien wat je gaat doen.
Je foto's zagen er goed uit en jij ook! Je mag zeker niet klagen en wat genieten op vakantie hoort erbij!

Klinkt allemaal goed. Dat laatste vet is juist het moeilijkste.
Simpele manier nuchter ochtend cardio, krachttraining met supersets, HIIT op de fiets of crosstrainer.
Vergeet niet je waterinname te verhogen naar 3 a 4 liter. En dan vooral blijven volhouden.

Ik kreeg van @Bosco55555 de tip om me eens in @grosje zijn log te verdiepen.
Zeer interessante en leerzame conversaties moet ik zeggen.

Waarom maak je die opmerking over het verhogen van de waterinname @Ron501 ?

Je ziet er super uit Grosje

Als je lager in je vet% dropt dan is waterinname belangrijk voor opname van je voeding en de verbranding ervan.
Is er nog een soort van richtlijn hoeveel je dan moet drinken voor goede opname als je erg laag in vet zit?
Zet me even aan het denken deze opmerking.... als je snapt wat ik bedoel.

standaard is (min) 2ltr
wellicht het dubbele als je heel laag zit
dat weet @Ron501 vast wel

Elk uur n flesje...is wel wennen
Hoeveel drink je dan?

Laatst bewerkt:
Voor de meest normale situatie is 3 ltr aan te bevelen.

Terug
Naar boven