- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ging erg snel toch..veel gegeten en ook de wijn en mixjes niet latenWelcome back!
Als je straks weer in je actieve ritme zit gaat het allemaal weer beter
Je bent heel braaf geweest met 2kg![]()
Thanks
Ja was lekker daar...goed weer en mooi landschapGoed bezig nog! Net fysiek ook.
Mooie foto's zag ik voorbij komen van griekenland![]()
Eigenlijk wel goed de hele tijd. Wel wolken maar daar kon de zon wel door of langs schijnen. Ca 24 graden en dat is in de zon in de auto ook beter als 30 gradenOok nogal wat regen gehad en matige temperaturen? Of was het op de eilanden toch beter...
O da's waar Wij hebben ook zat gedaan. Zelfs de dagen dat het de hele dag zou regenen viel dit wel mee. En hebben we bv. met museum gekombineerd, en kloosters (Meteora). Als de zon doorkomt in Griekenland dan dampt het ook snel weer droogEigenlijk wel goed de hele tijd. Wel wolken maar daar kon de zon wel door of langs schijnen. Ca 24 graden en dat is in de zon in de auto ook beter als 30 graden
Alleen maar bij zwembad liggen is ook zo zonde..er is genoeg moois te zien
Alleen de zee viel nog tegen, we hadden 1x een camping aan strand en het werd toen niet warmer dan 19-20 C overdag. Dus maar 1x gezwommen in zee, leek Nederland wel: opwarmen met warme douche daarna 
Ja de zee was best nog fris. 3x gesnorkeld was wel ff koud bij het in het water gaan en dan ging het daarna wel.O da's waar Wij hebben ook zat gedaan. Zelfs de dagen dat het de hele dag zou regenen viel dit wel mee. En hebben we bv. met museum gekombineerd, en kloosters (Meteora). Als de zon doorkomt in Griekenland dan dampt het ook snel weer droogAlleen de zee viel nog tegen, we hadden 1x een camping aan strand en het werd toen niet warmer dan 19-20 C overdag. Dus maar 1x gezwommen in zee, leek Nederland wel: opwarmen met warme douche daarna
![]()
Ja ben er nog niet uitGa je nu weer bedenken wat je met training gaat doen?
Nou ging erg snel toch..veel gegeten en ook de wijn en mixjes niet laten
Dan zouu ik zeggen: lekker pas op de plaats traininkjes. Beetje armen, benen, compounds. Alles ontspannen een work-out geven als je een goed moment hebt.Ja ben er nog niet uit
Of nog wat cutten om die 2 kg weer kwijt te raken en daarna weer iets bulken..... Of nu bulken...of gewoon even pas op de plaats....moeilijk ik ben er nog niet uit. Krijg wel de komende 3 weken geen goed trainingsritme ivm door drukte op het werk.
Klinkt allemaal goed. Dat laatste vet is juist het moeilijkste.
Simpele manier nuchter ochtend cardio, krachttraining met supersets, HIIT op de fiets of crosstrainer.
Vergeet niet je waterinname te verhogen naar 3 a 4 liter. En dan vooral blijven volhouden.
Thanks

Als je lager in je vet% dropt dan is waterinname belangrijk voor opname van je voeding en de verbranding ervan.Ik kreeg van @Bosco55555 de tip om me eens in @grosje zijn log te verdiepen.
Zeer interessante en leerzame conversaties moet ik zeggen.
Waarom maak je die opmerking over het verhogen van de waterinname @Ron501 ?
Als je lager in je vet% dropt dan is waterinname belangrijk voor opname van je voeding en de verbranding ervan.
Is er nog een soort van richtlijn hoeveel je dan moet drinken voor goede opname als je erg laag in vet zit?Als je lager in je vet% dropt dan is waterinname belangrijk voor opname van je voeding en de verbranding ervan.