XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Bezoekers in dit topic

Langzaam je voeding veranderen en eventueel je trainingsschema aanpassen.
Maar doe dit niet gelijktijdig anders weet je niet waar bij te sturen.
Tip van Flip (Ron:p). Als je je koolhydraten verhoogd doe dit dan post workout.
Houdt de spiegel goed in de gaten. Daarna aanpassen bij je eerste maaltijd dan je middagmaaltijd.
Oke Flip, komt goed ik eet altijd 1 a 1,5 uur na de training mijn avondmaaltijd. Zal daar langzaam de koolhydraten verhogen. En dan later iets meer havermouth in de ochtend. En nog later wat meer bij middag maaltijd. Ga het over een week langzaam weer iets opbouwen naar onderhoud en na de vakantie naar weer iets meer massa.
Bedankt voor de tip Flip
 
Borst rug vandaag
God wat was het druk, 1 dag mooi weer en iedereen moet ineens sporten voor de vakantie....denk ik
Schema niet kunnen volgen dus wel soortgelijke oefeningen gedaan

SS dumbbell bench press 12x24 12x26 8x28 / dumbbell one arm row 3x12x30
Cable straight arm push down 12x50 12x55 12x55
Cable cross over 15x20 2x12x22.5. Beetje behelpen tussen 2 toestellen die maar 1.5 meter uit elkaar staan
Barbell bent over 12x60 12x60 10x70
Cable bench press machine 12x64 12x72 10x72
Decline crunch 3x15

Benen (hams) verder met rust gelaten, reet deed nog pijn van Vrijdag

Borst zit goed vol...Rug door BOR en db row ook zwaarder gepakt
Verder lekker gesport...ondanks gekte..gelukkig ken ik inmiddels genoeg andere oefeningen als opties
 
Inderdaad je hebt genoeg ervaring opgedaan om creatief te zijn..stil staan is geen optie...je kan altijd wel iets doen
Mooi werk Gros
 
Da's het nadeel van een gym....
Maar ook zonder benen aardig wat oefeningen gedaan weer :)
 
Inderdaad je hebt genoeg ervaring opgedaan om creatief te zijn..stil staan is geen optie...je kan altijd wel iets doen
Mooi werk Gros
Ja er zijn genoeg opties in de sportschool... En wachten hou ik niet van dus dan doe ik liever iets anders
Ik claim mijn ruimte en laat me tussen de zo genaamde stoere mannen niet weg jagen
Geloof ook wel dat ze de ouwe man met rust laten, wel een ouwe lul maar hij doet het niet slecht :)
Dan komt zo een grote kerel van 1,90 naar me toe...meneer hoe veel sets doet u nog?
Haha zou ik bijna willen zeggen, jongeman ik ben net begonnen dus zoek maar wat anders :)
Ach we willen uiteindelijk allemaal het zelfde, een goed fysiek en dat schept ook wel weer een band
 
Hij zegt meneer tegen je dat schept inderdaad n band :D
 
Ja dan zeggen ze..maar jij bent toch niet dik
Nee, klopt maar ik wil meer spier zien...en dan ben je als 50+er blijkbaar niet helemaal lekker in je hoofd
Midlife crisis hoor je dan al snel
Mensen die niet trainen proberen je dat op elke leeftijd aan te smeren.
 
Mensen die niet trainen proberen je dat op elke leeftijd aan te smeren.
Klopt dan zijn zij niet dik en oud...en wij maar gek en mager. En vrouwen houden ook niet van gespierde mannen...
Als je getrouwd bent dan mag je als vrouw en man de boel laten gaan....want je bent toch al getrouwd. En die gewichten zijn slecht voor je rug. Enz enz....allemaal k.u.t. smoezen om niet op je fysiek te letten
 
Als ze tegen mij meneer zeggen, willen ze vaak iets aansmeren wat ik eigenlijk niet kan betalen :D
Zal bij mij wel een leeftijd iets zijn. Meneer is oud...en hey gast, is jong hahaha
 
Vandaag weer druk bij f4f
Toch lekker getraind. Vooral armen erg vol

Schouders
Standing dumbbell schoulder press 3x12x16
Giant set dumbbell lateral raise/front raises/bent over reverse 3x12x7kg..yoch weer 2 reps meer
Ez bar up right row 12x25 12x30 12x30
Dumbbell alternate lateral raises 3x12x6

Armen
Superset ez bar curl/ez bar lying close grip behind te head extention 3x12x30 voel al biceps pomp
Supperset dumbbel hammer curl/ dumbbell triceps extention behind the neck 3x12x26/3x22x20
Superset cable close grip curl 12x41 12x45 12x45 / cable triceps push down 12x41 12x50 12x50

Cable woodchops 3x22x27.5
Cale crunch 20x45 20x50 20x55

Armen hebben het zwaar...voorkop schouder ook.
Maar het gaat nog steeds goed..geen kracht verlies.
Geloof niet meer. dat er iets af gaat bij het gewicht. Best hoor
 
Prima krachtbehoud dus. :)
Ja lijkt alsof ik geen last heb van energie verlies.
Armen hebben het wel zwaar..maar pijn is fijn en bloed moet.
Borst en armen zijn stuk droger. Omtrek broeriem is ook 5 cm kleiner maar laatste vet op navelhoogte is hardnekkig en lijkt niet te verdwijnen. Denk dat ik ook stil sta...heb me al weken niet gewogen maar zo voelt het. Kan er extra cardio aan toevoegen maar vind het wel best zo.
Blijf nog wel beetje doorgaan maar wel iets losser
 
Omtrek broeriem is ook 5 cm kleiner maar laatste vet op navelhoogte is hardnekkig en lijkt niet te verdwijnen.
Welkom bij de club. Laatste vel/vet kreeg ik ook niet weg. Zelfs niet toen ik 67kg woog en kurkdroog was verder.
 
Vrijdag middag training wordt verplaatst naar de Zaterdag ochtend. Ivm goede Vrijdag moet ik eerder boodschappen doen voordat de boel sluit. Morgenoctend dan maar benen trainen. Armen en schouders herstellen weer goed..megagrow en essential amino stack ook weer binnen via xxl dus ik kan er nog ff tegenaan :)
 
Klinkt allemaal goed. Dat laatste vet is juist het moeilijkste.
Simpele manier nuchter ochtend cardio, krachttraining met supersets, HIIT op de fiets of crosstrainer.
Vergeet niet je waterinname te verhogen naar 3 a 4 liter. En dan vooral blijven volhouden.
 
Nou vanochtend gewogen en ik zat op 70.5 ....2weken terug 70.8 dus ik sta stil
Best hoor, dacht het zelf al en het klopt, heb ook iets losser gegeten...in de avond soms met de pot mee
Uiteraard zegt dat gewicht niets over vet% of spierwinst.
Vanochtend getraind in Den Haag F4F... Met de fiets 15 min trappen en was er rond 9 uur en het was gezellig druk.

Benen en buik gedaan
Leg press plate loaded 80kg aan schijven 5x12 reps
Barbell front squat 12x40 3x12x50 weer net iets zwaarder
Leg extention 3x15x52,5
Seated Leg curl 3x15x60
Deadlift 4x8x100 2x1x140
Hanging leg raise 3x10
Exercise ball crunch 3x20
Exercise ball pull in 3x20
Standing stick twist 3x100

Tja nu het dilema ga ik door of stop ik
Het is nog 4,5 week tot de vakantie en ik zou nog 3weken door kunnen gaan en dan het los laten.
De komende tijd is door feestdagen en andere verplichtingen het trainingsritme wel iets verstoort...
Nou ja wat zouden jullie doen.?
Vanavond suchi eten en morgen een bbq feest en volgende week vrijdag mijn trouwdag vieren met een etentje
Kortom ik vreet weer aardig wat er bij.
Fijne pasen vrienden
 
Back
Naar boven