XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Ik denk dat niemand echt tevreden is met zijn posing style. :D
Maar ziet er top uit Grosje! Beach ready in ieder geval!

Wat heb jij een tijd lopen b**chen op jezelf Grosje.
Ook in je "vette" look heb je nog steeds een gym-style look van een 30 jarige.
Je bent gewoon super zoals je erbij staat. En als je nog strenger bent voor jezelf is het resultaat dat je diepere lijnen zichtbaar worden.
Maar dat kost tijd en doorzettingsvermogen die je voor je einddoel niet hoeft te hebben.

Ik maak een diepe buiging. :bow:
Ik kijk regelmatig naar foto's en filmpjes van wedstrijden uit het buitenland en daar staan ze minder scherp dan jij nu staat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.104
Wat heb jij een tijd lopen b**chen op jezelf Grosje.
Ook in je "vette" look heb je nog steeds een gym-style look van een 30 jarige.
Je bent gewoon super zoals je erbij staat. En als je nog strenger bent voor jezelf is het resultaat dat je diepere lijnen zichtbaar worden.
Maar dat kost tijd en doorzettingsvermogen die je voor je einddoel niet hoeft te hebben.

Ik maak een diepe buiging. :bow:
Ik kijk regelmatig naar foto's en filmpjes van wedstrijden uit het buitenland en daar staan ze minder scherp dan jij nu staat.
Dank je Ron
Ga stoppen met b**chen haha

• #3.106
Nog steeds bezig met trainen..maar voeding iets meer cal. Eet in de avond gewoon met de pot mee.....verder probeer ik de andere maaltijden clean te eten. Dus nog wel volgens schema.
Nog 1,5 week en dan begint mijn 1,5 week lange vakantie in Griekenland. Daarna ga ik eerst weer volgens een ander schema trainen...weet nog niet hoe of wat
Voor de toekomst wil ik toch iets meer droge massa er bij...liefst ook wat rondere schouders....genoeg plannen dus :)

Hmm... dat klinkt goed allemaal!
Hier ook nog 1,5 week en dan 19 dagen weg. :D wel wat minder warm dan waar jij naartoe gaat ... maar iig lekker vrij.
Dan daarna inderdaad weer knallen!
PLannen zijn er altijd he! eerst lekker genieten om dan weer vol ertegenaan te gaan!

• Like
Waarderingen: Inb4
Nog steeds bezig met trainen..maar voeding iets meer cal. Eet in de avond gewoon met de pot mee.....verder probeer ik de andere maaltijden clean te eten. Dus nog wel volgens schema.
Nog 1,5 week en dan begint mijn 1,5 week lange vakantie in Griekenland. Daarna ga ik eerst weer volgens een ander schema trainen...weet nog niet hoe of wat
Voor de toekomst wil ik toch iets meer droge massa er bij...liefst ook wat rondere schouders....genoeg plannen dus :)
Misschien komen we elkaar nog tegen... :)
ik ga laatste 2 wk van mei ook naar Griekenland, Thessaloniki en omstreken, wel meer naar het binnenland dan de kust trouwens....

• #3.109
Misschien komen we elkaar nog tegen... :)
ik ga laatste 2 wk van mei ook naar Griekenland, Thessaloniki en omstreken, wel meer naar het binnenland dan de kust trouwens....
Ik ga voor het 3e jaar naar Zakynthos
Mooi rustig eiland
Helaas weinig historische gebouwen...ingestort na een grote aardbeving. Maar we zitten wel dicht bij elkaar...geniet er van

Mooi rustig eiland
Helaas weinig historische gebouwen...ingestort na een grote aardbeving. Maar we zitten wel dicht bij elkaar...geniet er van

Sooh Grosje, is je avatar up to date ?
Ziet er strak uit man ! Respect !

• #3.111
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ja vorige week genomen
Dank je...na 3,5 maand cutten is dit het resultaat. Ben nu al bang dat ik over een paar maanden weer terug naar af ben. :)

Hoeveel % denk je dat je verloren bent ?
Nah, terug bij af, je hebt genoeg wilskracht dus dat zal dan allicht ook wel weer goed komen.

• #3.113
Van ca 18 naar 13%
Van 75+ naar 70
5 kg kwijt ongeveer

Mooi rustig eiland
Dan hoop ik dat je goed weer hebt :D
Goeie vakantIe!

• #3.115
Nog 6 dagen voor de vakantie
Maandag borst/rug en vandaag benen getraind, weinig energie op beide dagen
Ook het gevoel dat ik iets minder kracht had.
Denk dat het van het iets anders eten komt...zo zie je maar hoe belangrijk voeding is.
Ik eet in de avond met de pot mee en heb de afgelopen 5 dagen ook in de middag redelijk normaal gegeten.
Blijkbaar toch andere calorien, je zou zeggen meer kh maar toch minder energie tijdens trainen.
Maar goed ik ga toch bijna op vakantie en daarna ga ik eens goed kijken na een opbouwend voedingschema

Wij tellen op dezelfde manier af.. hier ook nog 6 dagen en ook weinig energie..
Misschien gewoon aan vakantie toe :D

• #3.117
Inmiddels een week terug van vakantie en ca 2 kg zwaarder. Heb deze week 2x getraind en ben weer aan het denken aan een nieuw schema waarbij ik toch weer wil proberen droge spiermassa te winnen
Hmm ja en vet.. :)
Ga even terug zoeken in mijn log naar een schema die ik eerder gedaan heb of anders weer 5x5 en 4x12 combi.....
Eerst de komende 3 weken door komen op werk omdat mijn collega nu vrij is..

Welcome back!

Als je straks weer in je actieve ritme zit gaat het allemaal weer beter

Je bent heel braaf geweest met 2kg :p

Goed bezig nog! Net fysiek ook.

Mooie foto's zag ik voorbij komen van griekenland:engel:

Welcome back Grosje !

Terug
Naar boven