- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Dondert niet.... maar het resultaat is echt heel netjes! Applaus!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dondert niet.... maar het resultaat is echt heel netjes! Applaus!

Dank je RonWat heb jij een tijd lopen b**chen op jezelf Grosje.
Ook in je "vette" look heb je nog steeds een gym-style look van een 30 jarige.
Je bent gewoon super zoals je erbij staat. En als je nog strenger bent voor jezelf is het resultaat dat je diepere lijnen zichtbaar worden.
Maar dat kost tijd en doorzettingsvermogen die je voor je einddoel niet hoeft te hebben.
Ik maak een diepe buiging.
Ik kijk regelmatig naar foto's en filmpjes van wedstrijden uit het buitenland en daar staan ze minder scherp dan jij nu staat.
Ik snap je wel hoor Grosje dus laat mij maar lullen.

Misschien komen we elkaar nog tegen...Nog steeds bezig met trainen..maar voeding iets meer cal. Eet in de avond gewoon met de pot mee.....verder probeer ik de andere maaltijden clean te eten. Dus nog wel volgens schema.
Nog 1,5 week en dan begint mijn 1,5 week lange vakantie in Griekenland. Daarna ga ik eerst weer volgens een ander schema trainen...weet nog niet hoe of wat
Voor de toekomst wil ik toch iets meer droge massa er bij...liefst ook wat rondere schouders....genoeg plannen dus![]()
Ik ga voor het 3e jaar naar ZakynthosMisschien komen we elkaar nog tegen...
ik ga laatste 2 wk van mei ook naar Griekenland, Thessaloniki en omstreken, wel meer naar het binnenland dan de kust trouwens....
Ik ga voor het 3e jaar naar Zakynthos
Mooi rustig eiland
Helaas weinig historische gebouwen...ingestort na een grote aardbeving. Maar we zitten wel dicht bij elkaar...geniet er van
Ja vorige week genomenSooh Grosje, is je avatar up to date ?
Ziet er strak uit man ! Respect !

Ja vorige week genomen
Dank je...na 3,5 maand cutten is dit het resultaat. Ben nu al bang dat ik over een paar maanden weer terug naar af ben.![]()
Dan hoop ik dat je goed weer hebtIk ga voor het 3e jaar naar Zakynthos
Mooi rustig eiland
Helaas weinig historische gebouwen...ingestort na een grote aardbeving. Maar we zitten wel dicht bij elkaar...geniet er van