AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.141
Even geen training hier..heb vorige week een blessure opgelopen met een lullige beweging. Nam mijn neef van ca 45 kg op mijn nek toen bij het opstaan hij zijn evenwicht verloor en zijwaards dreigte te vallen en ik het corrigeerde door met mijn hoofd hem tegen te houden. Daarna last van rug en nek :(
Dus evenn rust gehouden want na een lange periode van geen pijn...is het nu terug. Niet leuk...maar ik ga er van uit dat het weer goed komt. Dus even geen trainingen

Dat was niet zo handig van ome Ed :) Sterkte man, gewoon even rustig aan, en beetje masseren of zo....

Dat wordt een 2e vakantie :o

• #3.144
Dsn maar wandelen
Wie raad waar
IMG_20170610_102754.jpg
IMG-20170610-WA0011.jpeg

Beterschap man !

Gokje: Scheveningen :)

Die Rubrick kubus is wel geinig ....

Havenmond Scheveningen

Je bent weer van start! Hoe ging je eerste training weer?

• #3.154
Moeizaam. Vandaag benen gedaan en dat viel erg tegen na 4 weken pfffgg
Krachtverlies natuurlijk ach niet erg
Ook flink spierpijn in de borst..
Ik moet weer op gang komen ;)
Herkenbaar... was en is hier ook zo na 3 weken vakantie en niets doen. :o
Komt vanzelf weer!

Na 4 weken zal je best weer door de spierpijn heen moeten :)

• #3.159
Vandaag een borst / rug training gedaan bij f4f scheveningen. Er zijn mooie nieuwe apparaten bijgekomen en de indeling is geheel veranderd. Zag er goed uit. Lekker getraind.

• #3.160
Ben alweer een beetje in het trainingsritme.
Maandag schouders en armen aangepakt met de supersets en vandaag de benen getraind in de hitte. Had al lome poten voordat ik begon
Vorige week lang spierpijn gehad van de benen dus ik verwacht de komende dagen nog meer reactie

Squat 12x60 13x60 12x70 12x70 6x80
Deadlift 12x90 12x90 10x110 5x120 5x120
Frontsquat 4x12x40 diep
Legextention 3x12x52
Legcurl 3x12x52

Mezelf opgegeven voor bodybuilding united, moet nu maar eens kijken bij de mannen en dames. Vind mijzelf nog steeds geen bodybuilder maar een hobbybuilder :)
Schijnt er leuk te zijn

Terug
Naar boven