MuscleMeat

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Yes!! Grosje er ook bij! Top!
Leuk je bij BB dan te zien!

Netjes dat je training weer op de rit is! Mooie training met die warmte!

Fijn dat het weer beter gaat, hobbybuilder :)
Ik hoor wel goeie verhalen over dat BBU, het is interessant voor iedereen, ook als je zelf geen topper bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.163
Fijn dat het weer beter gaat, hobbybuilder :)
Ik hoor wel goeie verhalen over dat BBU, het is interessant voor iedereen, ook als je zelf geen topper bent.

Ja heb er veel foto.'s van gezien en het lijkt leuk. Lijkt mij interessant om eens van een echte topper instrukties te krijgen want ik doe leuk mijn best maar je twijfelt altijd of je de uitvoering echt goed doet. Daarnaast ben ik zelf geen type die mee doet aan wedstrijden of poseerles dus dat hoeft weer niet van mij. Heb als voorkeur een rugtraining opgegeven want ook al heb ik daar vaak problemen mee ik wil die toch iets meer laten groeien als ook mijn schouders. Nu ik er over nadenk kan ik overal wel wat meer spier gebruiken haha

• #3.164
IMG-20170623-WA0004.jpeg

Ga ik trainen vandaag waar het normaal druk is....zie ik dit.
Waar is iedereen?

Nou ik denk dat je iets leuks heb gemist...haha

• #3.166
Borst en rug gedaan

Incline db bench 12x22 2x12x24
In superset met dubbele db bent over row
12x22 2x12x24

Cable crossover ss straight arm push down 3x12x27.5 3x12x45

Dubbel cable row machine 2x36kg 3sets links rechts beide

Benchpress machine 3x12x60

Benchpress machine .... het moet niet gekker worden :P
Lekker bezig weer!

• #3.169
Benchpress machine .... het moet niet gekker worden :P
Lekker bezig weer!
Ja joh mijn bench is ruk. Ik kan gewoon niet 100% zakken met de stang op de borst. Kreeg daardoor ook altijd last in de bovenrug en ik heb daar niet echt zin meer in. Incline dumbbell bench lukt beter dan kan ik beter zakken onder een andere hoek. Ach die machine is best om af te sluiten maar ook zwaar.

Ja joh mijn bench is ruk. Ik kan gewoon niet 100% zakken met de stang op de borst. Kreeg daardoor ook altijd last in de bovenrug en ik heb daar niet echt zin meer in. Incline dumbbell bench lukt beter dan kan ik beter zakken onder een andere hoek. Ach die machine is best om af te sluiten maar ook zwaar.
Ik begrijp niet helemaal dat je bovenrug last kan geven met benchen.... Kracht komt toch uit borst, triceps en schouders?

• #3.171
Ik begrijp niet helemaal dat je bovenrug last kan geven met benchen.... Kracht komt toch uit borst, triceps en schouders?
Snap het zelf ook niet maar het kraakt af en toe gewoon daar in mijn bovenrug rond ruggengraad en het zal wel met schouders te maken hebben

• #3.172
chest-shoulders-triceps.png

Pak toch ook de achterkant schouders er bij...maar zal dan wel aan mijn slechte uitvoering liggen

IMG_0604.jpg
Je houdt wel je rug tegen de bank..?

Als het goed is trek je een beetje hol met je boven rug (archen) en je schouderbladen naar elkaar toe. Misschien zit dat een beetje vast bij jou? Verder zitten je ribben met een gewrichtje aan je ruggengraat, dat beweegt ook niet altijd even soepel bij sommige mensen. Maar ik geloof dat een rib die niet wil, meestal een stekende pijn geeft.

• #3.175
Er zijn gelukkig voldoende alternatieven en wellicht kan je een advies krijgen mbt bankdrukken tijdens BBU.

• #3.177
Er zijn gelukkig voldoende alternatieven en wellicht kan je een advies krijgen mbt bankdrukken tijdens BBU.
Zolang ik niet te zwaar ga lukt het aardig. Ben liever gewoon bezig dan dat ik weer voor een tijd de prak in ga.
Heb de afgelopen tijd redelijk normaal kunnen trainen zolang die bench er maar niet in zat en ik de incline db bench er voor in de plaats deed.
Ben wel van plan om weer eens te proberen vanaf een licht gewicht op te bouwen. We zien wel

Zolang ik niet te zwaar ga lukt het aardig. Ben liever gewoon bezig dan dat ik weer voor een tijd de prak in ga.
Heb de afgelopen tijd redelijk normaal kunnen trainen zolang die bench er maar niet in zat en ik de incline db bench er voor in de plaats deed.
Ben wel van plan om weer eens te proberen vanaf een licht gewicht op te bouwen. We zien wel
Gewoon niet doen een BP heeft geen enkele meerwaarde over dumbbell presses, andersom juist heel veel.
En dan doe je toch lekker net als ik doe. Gewoon af en toe een BP erin omdat je dat ff wil, en niet omdat je je borst wil trainen. :p

• #3.179
Gewoon niet doen een BP heeft geen enkele meerwaarde over dumbbell presses, andersom juist heel veel.
En dan doe je toch lekker net als ik doe. Gewoon af en toe een BP erin omdat je dat ff wil, en niet omdat je je borst wil trainen. :p
Nee ga het niet doen, die incline werkt ook voor mij.

Vandaag begonnen met een nieuw schema...eigenlijk een oud schema die ik eerder heb gedaan
Combi kracht en hypertrofie
2 trainingen op kracht ub lb en 2 hypertrofie

Vandaag begonnen met LB kracht
Squat 8x70 6x80 3x5x90
Leg press plate loaded 8x80 8x100
Deadlift 5x90 5x110 3x5x120
Leg extention 8x65 8x72 8x80
Caf press op de plate loaded leg press 12x100 12x120 12x140
Crunch op exercise ball 20 20 20 met 5kg achter hoofd

Flinke DL man! En crunches met gewicht in de nek zie ik helaas niet zoveel bij mensen, terwijl het eigenlijk zo logisch is om de abs ook progressief te belasten.

Terug
Naar boven