XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Bezoekers in dit topic

Je hebt niet zoiets van ik eet (en train) lekker op onderhoud ?
Ja ik wil wel weer goed uitrekenen wat ik moet eten maar wil ook gewoon met gezin mee eten en die maaltijden zijn moeilijk te berekenen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ja ik wil wel weer goed uitrekenen wat ik moet eten maar wil ook gewoon met gezin mee eten en die maaltijden zijn moeilijk te berekenen.

Mwah ik reken voor het avondeten altijd een 5 a 600 Kcal's (beetje afhankelijk van hoe en wat).

Kcal's tracken, schiet er bij mij ook nog wel eens bij in.
Toch blijf ik met wat schatten hier en daar prima op gewicht, als ik te veel snoep gaat het wel mis :cool:
 
Dat kan ook maar niet gaan proppen
Van alles 1 schepje..beetje beheersing Gros en geen zoetigheid...
 
Het komt wel goed
Ben in ieder geval lekker bezig en cutten kan altijd weer
 
IMG-20170724-WA0002.jpeg


Nog steeds aan het bikkelen en het gaat lekker. Nog geen dikke prop hoor
 
Gelukkig nog goed bezig... het werd een beetje stil idd.
 
Gelukkig nog goed bezig... het werd een beetje stil idd.
Tja inmiddels 55 geworden en ook even een beetje gas terug genomen.
Train nog 3x per week en doe nog steeds een split. Was even met wat anders begonnen 2x pweek de spiergroepen trainen... maar kreeg herstelproblemen. Dus toch maar weer split en dat gaat goed.
 
Tja inmiddels 55 geworden en ook even een beetje gas terug genomen.
Train nog 3x per week en doe nog steeds een split. Was even met wat anders begonnen 2x pweek de spiergroepen trainen... maar kreeg herstelproblemen. Dus toch maar weer split en dat gaat goed.
Ha ha, dan zijn we weer even oud :)
Ik ben met een schema van 2x benen en 2x UB per week bezig, maar moet ook zeggen dat ik er vanwege herstel vaak een extra dagje rust tussen pak, zodat het eerder 8 dagen is dan 7. Het valt allemaal niet mee he :D
 
Ha ha, dan zijn we weer even oud :)
Ik ben met een schema van 2x benen en 2x UB per week bezig, maar moet ook zeggen dat ik er vanwege herstel vaak een extra dagje rust tussen pak, zodat het eerder 8 dagen is dan 7. Het valt allemaal niet mee he :D
Ja dat is het. Ik smeerde het ook uit over meer dagen en kan ook niet elke training max trainen. 1x zwaar ub en dan de volgende ub lichter, en uiteraard voor benen ook. Maar mijn rug/nek ging weer protesteren dus tja dan maar weer doen wat wel gaat. :)

Kan nu wel weer deadliften en op een andere dag de rug goed aanpakken. Net ff wat meer rust tussen de trainingen doet wonderen
 
Laatst bewerkt:
Ja herstel gaat langer duren en een dagje extra nemen so be it!!

Als je maar lol heb :)
 
Oud, maar niet koud grosje en neet61 , jullie doen het prima, leeftijd doet er helemaal niet toe :kiss:
Leeftijd doet er wel toe want als je jong bent dan gaat het allemaal een stuk makkelijker maar heb je meer afleiding van andere zaken...maar als je ouder bent dan kan je gewoon door blijven gaan en je beter vastbijten in wat je leuk vind....tenminste ik wel.
Tja herstel is minder en spiergroei...is het er wel...en de buik hangt eerder hahaha maar er lopen ook minder mannen van jouw leeftijd rond met een zelfde fysiek waardoor je ook beseft dat het allemaal niet zo slecht met je is. En dat houd je bezig. ;)
 
Gaan er nog mensen van hier naar Bodybuilding United 12 Augustus?
Wat zijn jullie ervaringen?
Heb mezelf opgegeven dus ben benieuwd
 
Gaan er nog mensen van hier naar Bodybuilding United 12 Augustus?
Wat zijn jullie ervaringen?
Heb mezelf opgegeven dus ben benieuwd
Super manier om met andere bb gekken te trainen en technieken op te doen.
Ik zit 2 dagen voor mijn vakantie dus ik kijk nog even of ik ga ja of nee.
 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje stom verfilmd want je ziet de gewichten niet maar dit is na lange tijd weer een deadlift van 150 kg
Toch 2x mijn lichaamsgewicht
 
Laat ik dan ook maar de training plaatsen
Squat 8x80 6x90 3x5x100
Deadlift 12x100 5x120 4x130 3x140 1x150 1x150
Leg press 8x110 8x110 6x120
Leg extention 12x59 12x66 12x73
Seated leg curl 3x12x66
Crunch+oblique crunch 3x 20+20
 
Dat is niet verkeerd zeg, die DL. Alles gaat weer goed hier trouwens de laatste tijd :)
 
Back
Naar boven