XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Training maandag borst rug
30 kg incline db press lukt weer dus geen ongelukje :)

Screenshot_2017-08-12-16-03-37.png

Training woensdag _ schouders en biceps triceps in suppersets en giantsets gaat ook nog lekker
Alles groeit...ook de buik maar dat is niet anders.

Screenshot_2017-08-12-16-04-16.png
Screenshot_2017-08-12-16-05-00.png

Zie dat de eerste biceps ez bar curls niet op het plaatje staat.
3x 13x30 in superset met de lying ez triceps extention.
Helaas geen bodybuilding united vandaag..had 2 afspraken gepland en morgen geef ik een familie bbq dus gewoon re druk..jammer.
Maar wou nog even laten weten dat ik nog train :)
Leuk appie. Zeg je had je toch opgegeven voor BBU? Of vergis ik me.
Anyway soms zijn andere dingen belangrijker. (hoewel ik dat niet snap want bb is toch nummer 1)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Leuk appie. Zeg je had je toch opgegeven voor BBU? Of vergis ik me.
Anyway soms zijn andere dingen belangrijker. (hoewel ik dat niet snap want bb is toch nummer 1)
Haha ja ik heb morgen een bbq in mijn tuin om mijn verjaardag en die van mijn zoon te vieren. Tja daar moet je dingen voor kopen en voorbereidingen voor treffen en de tuin klaar vóór maken en alles was gewoon te druk...ik was rond 3uur nog bezig in de tuin..dus ik redde het niet. Jammer maar de familie gaat ff voor

Ja dat is geen strakke planning dan, die BBQ en BBU in hetzelfde weekend. :D

• #3.244
Nee dat was een foutje

volgende x het vlees meenemen...dat raak je vanzelf daar kwijt

Inderdaad. ^+1

Jammer dat je er niet was. Het was erg rustig maar er werd volop knetterhard getraind!
Volgende keer wel mee?

• #3.247
Vanochtend maar weer eens gewogen
74 kg dus vanaf begin Mei weer ca 3 kg aangekomen. Geen probleem verder want ik zal ook een mini beetje spier er bij hebben al zie je het onvermijdelijke vet op de buik het snelst.
Verder de afgelopen week leuke opmerkingen gehad toen ik ook een postbalie bemande naast mijn gewone werk. Meneer wat voor sport doet u, vast iets met gewichten? En bent u zelf een trainer want zo ziet u er wel uit. En O u kunt onze paketten makkelijk tillen met uw spieren. Ik moet bekennen dat je daar vrolijk van wordt. Ik vind mij zelf geheel niet gespierd maar andere hebben daar een andere mening over.
Trainen gaat nog steeds goed. Gisteren benen gedaan en vanochtend heerlijk gewandeld om de beentjes los te maken.
qua kracht zit ik rond mijn max. En dat gaat samen met het herstellen goed.
Heren en dames train hard en herstel goed..maar vooral geniet van het sporten...want zonder plezier kom je niet ver.

• #3.248
Training van gisteren
App jefit voor de belangstellende

Screenshot_2017-08-19-16-58-56.png
IMG_20170819_170053.png

Mooi compliment om te horen. Of was het alleen gevlij om je die zware dozen te laten verplaatsen? :D

De gespierde dozen-sjouwer dan he! ;)

• #3.252
Deze gespierde dozensjouwer heeft inmiddels flink spierpijn in de glutes en quads. Wordt gestraft voor het feit dat ik 1 week beentraining had overgeslagen...rust roest

Het was ook een behoorlijke beentraining, vind ik niet zo gek hoor een beetje spierpijn .....

• #3.254
Het was ook een behoorlijke beentraining, vind ik niet zo gek hoor een beetje spierpijn .....
Ja de Squat en dan de deadlift dat zijn oefeningen waarbij ik van te voren weet dat het later pijn gaat doen...tja en toch zijn dit de beste oefeningen dus No pain No gain. Maar merk wel dat als je het maar regelmatig doet dat je lichaam er wel aan went en dat je minder reactie hebt. Als erkent dozensjouwer gaat het best goed zo

• #3.255
Erg druk op werk dus maandag training gemist :(
Vandaag borst en rug ff snel

IMG_20170823_205847.png
IMG_20170823_210004.png

• #3.257
Beetje een dip gehad de afgelopen tijd. Ben na een tijd aanklooien weer een poging aan het doen om in een ritme te komen. Zat niet goed in mijn vel. Voelde me vet en opgeblazen. Buikspieren zijn te slap en de rest ook. Twijfelde of ik wel goed genoeg trainde of hard genoeg...Na Mei ben ik weer in 3 maanden naar mijn oude gewicht gestegen. Dat en drukte en stress op het werk maakte mijn weken chaotisch en voelde ik me lusteloos. Niet trainen..terwijl het dan juist goed voor je is.
Inmiddels probeer ik het weer op te pakken en ben ik bezig in mijn eerste trainingsweek met 4 trainingen. Voeding moet ik ook oppakken naar een lichte cut.
Zal proberen ook hier weer vaker te posten zodat ik een stok achter de deur heb.

Beetje een dip gehad de afgelopen tijd. Ben na een tijd aanklooien weer een poging aan het doen om in een ritme te komen. Zat niet goed in mijn vel. Voelde me vet en opgeblazen. Buikspieren zijn te slap en de rest ook. Twijfelde of ik wel goed genoeg trainde of hard genoeg...Na Mei ben ik weer in 3 maanden naar mijn oude gewicht gestegen. Dat en drukte en stress op het werk maakte mijn weken chaotisch en voelde ik me lusteloos. Niet trainen..terwijl het dan juist goed voor je is.
Inmiddels probeer ik het weer op te pakken en ben ik bezig in mijn eerste trainingsweek met 4 trainingen. Voeding moet ik ook oppakken naar een lichte cut.
Zal proberen ook hier weer vaker te posten zodat ik een stok achter de deur heb.
Ja, het is hier lang stil geweest..... beetje jammer.
Goed dat je het weer oppakt dan. En er zijn altijd mensen om je aan te moedigen :)

Balen van je dip....
Maar des te beter dat je weer actiever wordt hier. Kunnen wij je ook nog wat steunen en schoppen! ;)

Goed dat je het oppakt! :thumb:

Ik ga hier ook volgen, succes!

Terug
Naar boven