Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit nu aan de rode wijn en chips en morgen ga ik uit eten![]()

zeg...je gaat nu toch niet een of ander Limburgs zeiknummer in een Hagenaars topic aanhalen he?

zeg...je gaat nu toch niet een of ander Limburgs zeiknummer in een Hagenaars topic aanhalen he?![]()

)Lekkere training! die benen gaan inderdaad lekker. Maar kijk nu wel evenuit met die zware DL op je schouder he!
Zou zonde zijn als je voordien nog net even weer meer pijn hebt.
Dat zwabberige ken ik wel hahahah.. lastig uit te leggen.
Ik hoop dat er dinsdag goed nieuws komt dat het snel zou kunnen en uiteraard dat het gaat helpen.
Veel succes alvast dinsdag.

Dokter heeft weer wat testjes gedaan en denkt aan een bicepspees die niet lekker door een goot loopt
Goede nieuws is dus wel dat de kalk weg is en dat ik door kan gaan met de trainingen van de schouder
Goed nieuws want van een ontstoken pees is relatief eenvoudig af te komen, maar snap ik je nou niet goed of ..?
Vermoedelijk is het dus de aanhechting van de lange kop van de biceps (niets vreemds) en dan wil je gewoon verder gaan met je schoudertrainingen waarmee je constant de pees blijft irriteren en daarmee de ontsteking in stand houdt en vermoedelijk zelfs ernstiger maakt met alle gevolgen van dien.
Ik zou informatie inwinnen over hoe zo snel en goed mogelijk van die ontsteking af te komen en volgens mij hoort zware belasting daar niet bij.
Het is vervelend, maar volgens mij trigger je met iedere zware arm, borst, schouder en rug belasting ook je biceps. Daar trigger je constant de ontstoken pees mee en omdat die door een smal gootje gaat en door de ontsteking dikker is zal de ontsteking niet minder worden bij (zware) belasting.
Ik heb niet lang geleden hetzelfde gehad en doorbijten maakte de blessure erger. Enkele weken (misschien waren het zelfs wel maanden) zeer geringe belasting van de biceps (dus ook spiergroepen die 'indirect' bij de biceps betrokken zijn) hebben de blessure laten genezen.
Wat ik overigens wel heb gedaan is 3x daags Voltaren diep op de pees inmasseren.
zonde dat je niets wijzer bent...
(en wat hebben die hagenaren toch met hun bankrekeningfetish)