Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op voorhand moet ik zeggen dat ik niet alle posts helemaal heb gelezen maar is er wel een diagnose gesteld dat het een ontsteking van de bicepspees is? In mijn beleving lijkt het als ik het combineer met het feit dat je ook 'schouderklachten' hebt meer op een inklemming. Beiden zijn overigens knap k.ote om te hebben en kunnen leiden tot afscheuring van de pees. Als ervaringsdeskundige daarvan (mijn ruptuur was niet aan bovenkant maar bij de aanhechting aan de onderarm) kan ik je aanraden om te zorgen dat je dat niet overkomt...
Je klinkt in ieder geval positief! Lekker dat die DL op 100 kg nu beter gaat!
gof straft onmiddelijk....
en nu? fysio lang? of verdere onderzoeken in ZH afwachten?
wel super van je 100 KG deadlift btw

Benen

Nice die pr!
en lekker die trillende beentjes. Wordt pinguin walk in het weekend.![]()

klinkt allemaal goed. Ik ben ook een fan van ZMA. vooral bij spierkrampen bij mij.
moet alleen niet iedereen dezelfde sporttas meenemen. 
Heb me er eigenlijk al een beetje bij neergelegd dat ik er waarschijnlijk nooit exact achter kom
Schouder is gewoon prut en of het nu de bicepsaanhechting is of de suprispinatus of whatever else het weerhoud me niet om te trainen. Inmiddels heb ik al geleerd dat het klopt... No pain No gain
Gelukkig hoef je nog maar een paar jaar dus als de boel straks afscheurt kan je daar niet mee zitten toch...?!