AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
Tssss... :rolleyes:

Ja met zoveel pijn in je schouders en armen moet je... relaxen. Dat bedoel ik dus. Gewoon.
Vandaag mooi weer, in het zonnetje dus. ;)

Gedaan, vanochtend 2 uur gewandeld.. Toen was het heet
Daarna naar de stad gefietst om naar mijn dochter te kijken die op het plein voor het binnenhof een dansopvoering deed. Gelijk in de stad even gekeken naar een nieuwe winkel die mijn vrouw wou zien Marks' & Spencer en daar heb ik een nieuwe strakke rode swimmboxer gekocht voor de zomer. Zag gelijk in de spiegel dat ik nog 3 maanden had om die buik en de vetjes op mijn onderrug minder te krijgen. Dus als ik weer ga trainen dan meer op cardio gericht ... Meer reps minder gewicht meer bewegen en verbranden dus
Zit nog behoorlijk vast op de bovenrug.. Armen voel ik nu minder.. Maar dat zal allemaal wel met elkaar te maken hebben.
Dussssssss ik doe nog steeds rustig aan.

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Probeer ik hoor... al kriebelt het natuurlijk wel

Ik snap dat je graag meteen aan de bak wil... maar ik ben blij dat je verstandig bent en luister naar je lijf. :)

Nog steeds last in de schouders en biceps ondanks dat ik al bijna 2 weken niet train
Van de week wel even wat rekoefeningen gedaan om de spieren los te krijgen en dat werkt beter als niets doen
Gisteren is mijn nieuwe matras geleverd en nu hoop ik dat ik de komende tijd iets ga verbeteren met mijn slaaphouding en daardoor minder rugpijn zal hebben. Ik merkte gisteren al dat ik de afgelopen jaren echt in een kuil heb gelegen terwijl het niet zo leek.
Ik ga pas trainen als het pijnlijke gevoel in de armen en schouders weer helemaal weg is, benen doe ik ook niet dus ik heb even vakantie... Nou ja zoiets dan.

verstand komt met de jaren....hopelijk gaat het rap beter gros!

Een goede matras doet veel. Je gaat snel het verschil voelen.

verstand komt met de jaren....hopelijk gaat het rap beter gros!

Hoop het ook... Ben het wel een beetje zat

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Een goede matras doet veel. Je gaat snel het verschil voelen.

Voelde vanochtend al verschil maar kan niet verwachten dat ik binnen 1 nacht ff pijn vrij ben.
Hoop dat het wel snel voelbaar verbetert

30e mri en een week later uitslag en dan hoop ik dat ze iets gevonden hebben wat snel oplosbaar is..... Maar hetbzal me niet verbazen als ze niets vinden.. Just my luck

Ik hoop dat de matras je al wat verlichting zal geven. Ik kan je zeggen dat al sik mijn matras en speciale kussen niet had het slapen nog veel ellendiger zou zijn. Dus ik hoop echt dat dit een groot deel helpt.

Verstandig dat je even een train pauze neemt. Die je goed.
Ik hoop dat de MRI wat uitwijst. Wachten duurt lang allemaal he. Maar ik duim echt dat ze iets vinden waar ze wel wat aan kunnen doen. Dan kan je in ieder geval weer wat verder.

Valt niet mee........ Niet trainen

Tijdje interval cardio doen, is ook lekker!!

Je mankeert toch niets aan je benen?

Squat
Hacksquat
Legg press
Leg extension
Leg curl
.....
.....
Das waar. Ik ben nog altijd in die 2,5 maand 3 x per week heengegaan en mocht alleen wat benen werk en buik doen. Zeer beperkt maar in ieder geval wat. Dus kom op hoor!

Je mankeert toch niets aan je benen?

Squat
Hacksquat
Legg press
Leg extension
Leg curl
.....
.....

Nee die zijn gelukkig goed, maar ik heb me eindelijk voorgenomen om even niets te doen en als ik dan benen ga doen.... Dan is de verleiding groot om ook weer meer te doen dan goed voor mij is.
Ik ga wel deze week cardio doen, buiten als het weer mee werkt :)

Nee die zijn gelukkig goed, maar ik heb me eindelijk voorgenomen om even niets te doen en als ik dan benen ga doen.... Dan is de verleiding groot om ook weer meer te doen dan goed voor mij is.

Wat jij wilt natuurlijk, maar het lijkt me zo zonde.

Heb je de tijd om dedicated benen te trainen en dan maak je er geen gebruik van... :o

lekker weer...hop in de benen Gros

Eerst ff pasen vieren met de paashaas ;)

Vanochtend vroeg op nuchtere maag even een blokje hard gelopen door het bos
Gisterenavond uit eten geweest dus vond het wel nodig om weer even iets te doen
Spieren onderrug waren wel stijf maar het was lekker om te doen
Moet het vaker doen

Gelijk wat oefeningen gedaan om de nek en bovenrug los te krijgen

Lekker he die nuchtere ochtend cardio. Top!

Terug
Naar boven