grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Al eerder aangegeven: ga op zoek naar een goede fysio of sportmasseur en hij/zij kan je exact aangeven of het de pees is en wat er aan te doen.
SlimGelukkig hoef je nog maar een paar jaar dus als de boel straks afscheurt kan je daar niet mee zitten toch...?!
Ik wil de mri afwachten eind van deze maand en ik hoop dat er dan echt iets duidelijk wordt
Ik hoop toch op een soort van inklemming welke ik volgens de dokter niet heb omdat ik toch de meeste oefeningen zonder al te veel pijn kan doen
Nadat duidelijk is wat er mis is kan ik zoeken naar een fysio die dan weet wat het probleem is en daar gericht op kan behandelen
De laatste 2x dat ik bij een fysio was gokte ze wat ik had en behandelen ze mij waarbij er niets veranderd aan de klacht, beetje oefeningen doen met een elastiek, weggegooid geld en weer een irritatie rijker.
Sportmasseur ben ik ook diverse keren geweest en na een sportmassage zat ik meestal nog erger in elkaar, Meer pijn meer verzuring in de spieren.
Chiropractor kraakte van alles maar vooral mijn portemenee, 400 euro naar de ......
Na deze behandelingen ben ik juist verder gaan zoeken met ziekenhuisbezoek en diverse foto's van de nekregio (niets gevonden) en nu de schouderonderzoeken met echo en foto's en als laatste nu de MRI
Ik snap je bezorgdheid wat betreft scheuren van pezen maar ik train niet max en zeker niet de lichaamsdelen waar ik last van heb.
Ik waardeer je advies maar ga pas zoeken naar een goede ( maar hoe herken je een goede) als ik weet wat ik heb.
Volgens de orthopeed was licht trainen beter als niets doen, doorbloeding en beweging is beter als het stijf laten worden en zorgen dat de bewegingen nog meer pijn gaan doen.
Ik probeer echt voorzichtig te doen, nogmaals ik waardeer je opmerkingen en snap dat als er iets afscheurt dat ik veel verder in de shit zit.
Laatst bewerkt:

Gelukkig hoef je nog maar een paar jaar dus als de boel straks afscheurt kan je daar niet mee zitten toch...?!

) en goed mijn rust overdag op werk ook pak dat het stukken beter gaat. Ik heb zelfs vannacht voor het eerst weer 3 uur achtereen kunnen slapen om maar iets te noemen.
ik weet hoe moeilijk het is.