Hey Gros, fijn dat er wat schot in lijkt te zitten. Je kunt natuurlijk haast niet wachten om weer aan de slag te kunnen, maar inderdaad rustig opbouwen weer... Ik hoop voor je dat de dry needling een uitkomst is voor je klachten. Die gewichten komen wel weer een keer, en anders niet en dan op een wat lager pitje. Als de pijn maar minder wordt en je je weer fit gaat voelen!
Hey Milly... en hoe gaat het met jouw trainingen (zie niet zo veel post meer van je... hoe kan dat nou?

)
Je hebt gelijk hoor ik moet me aanpassen en dat doe ik ook
Ik voel wel verbetering, minder pijn en minder reactie, maar echt helemaal weg is het nog niet... kan ik ook niet verwachten natuurlijk en dat weet ik best.
vooral bij de lange halsspieren aan beide kanten had/heb ik veel last van een knopen (door mijn computerwerk in combi met de training denk ik)
Die spieren hechten aan je ruggengraat en andere weer aan je ribben
Vooral bij het naar achteren buigen van mij hoofd (omhoog kijken en opzij) had ik daar veel last van
Bij de benchpress lig je op die spieren en bij de squat ligt daar weer de stang op... dus vandaar de reacties na de trainingen denk ik
Ben toch wel positief en tevreden met het resultaat na 3 behandelingen (vrijdag is nr 4) pijn rond de nek en bovenrug (aanhechtingen aan de ruggengraat
Doel is nu lekker weer in een ritme te komen en dan maar zien wat er van komt
Kracht is minder en spieren voelen slapper maar het is en blijft een hobby en zo moet ik het ook benaderen