MuscleMeat

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Goed zo! rust is net zo belangrijk als trainen! misschien wel net een pietsie belangrijker in jouw geval! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat nog steeds goed hier
De nekspieren zijn wat stijf en daardoor bij draaien van het hoofd iets pijnlijk.. maar de diepe zeurende pijn in de bovenrug bij de wervels die lijkt weg te blijven
Uiteraard zit er wel spierpijn van de rugtraining en dat kan nog wel erger worden maar ik ben toch heel positief over het herstel
Ik had Maandagavond gelijk wat irritatie van de nekspier na een oefening, maar dat is niet erger geworden
Had me ook niet helemaal ingehouden qua gewichten dus ik hoop dat het zo doorgaat
Laten we het er op houden dat ik op 75% van mijn herstel zit
Ergens verwacht ik wel weer een terugval maar ben erg blij dat ik dryNeedling ben gaan doen, wist niet dat ik zoveel spierknopen had en nog steeds heb.

Wat een goed nieuws hier! Lijkt er nou toch wel op dat het al die tijd spierknopen waren. Succes met verder herstel, en doe het rustig aan hè!

Ja bedankt.. Ben er nog niet vanaf maar ik herstel in ieder geval sneller
Moeilijkste is om niet te hard te willen

en uiteraard wordt ik nu ziek... zal je altijd zien als je net een beetje in een ritme komt
Spierpijn in de benen en erg vermoeit en last van keel en ogen
Kan ook een heftige hooikoorts aanval zijn of zo
Niet gesport dus gisteren maar zwetend om 9 uur in bed

Das echt klote.. ik weet hoe je je voelt.. helaas. :(
beterschap

Nog steeds in de lappenmand.. Erg verkouden
Vandaag weer een dryneedling behandeling gehad en beide kant van mijn latts bij de oksel in de buurt geprikt en daar waren weer megasprongen van de spieren te voelen.
Tja blijkbaar toch weer gespannen geraakt door de ziekte of werk...
Ben eigenlijk van plan even te stoppen met posten... Ik heb niet veel te vertellen en vind mijn posts niet veel waarde hebben. Zal natuurlijk wel aanwezig zijn en lezen maarrr thats voorlopig it in goed engels :)

Hmm.. balen dat je nog verkouden bent.
Maar op zich wel goed te horen dat de dry needling goed werkt.
Ik vind je posts zeker wel wat waard. Hoop dat als je wel gaat trainen toch eens te horen hoe het gaat met je.
Succes.

Nog steeds in de lappenmand.. Erg verkouden
Vandaag weer een dryneedling behandeling gehad en beide kant van mijn latts bij de oksel in de buurt geprikt en daar waren weer megasprongen van de spieren te voelen.
Tja blijkbaar toch weer gespannen geraakt door de ziekte of werk...
Ben eigenlijk van plan even te stoppen met posten... Ik heb niet veel te vertellen en vind mijn posts niet veel waarde hebben. Zal natuurlijk wel aanwezig zijn en lezen maarrr thats voorlopig it in goed engels :)

grosje niet kwaad bedoeld maar ik volg jou nu een tijdje maar heb jij eigenlijk weleens een tijd gehad dat je echt lang kon trainen zonder blessure leed ??? lijkt mij zo frustrerend om elke keer weer pech te hebben

begrijp ook echt wel dat je dit een keer zat word man maar we gaan niet opgeven he ???? genoeg mensen hier die jou steunen ,, including me ,, dus kom op man werken aan je herstel he

sterkte opa

Ik snap het Grosje.

Ik ook hoor, succes met ontknopen! Hoop dat het snel beter wordt voor je.

Je hebt al wel eens eerder gezegd te stoppen met loggen, om dezelfde reden. Gelukkig bleef je daarna toch gewoon doorgaan! Hopelijk doe je dat nu ook weer, ik lees je log met veel plezier, ook als je veel met tegenslagen te kampen hebt. Hou vol gros!!

Laatst bewerkt:
Dito als hierboven.

grosje niet kwaad bedoeld maar ik volg jou nu een tijdje maar heb jij eigenlijk weleens een tijd gehad dat je echt lang kon trainen zonder blessure leed ??? lijkt mij zo frustrerend om elke keer weer pech te hebben

begrijp ook echt wel dat je dit een keer zat word man maar we gaan niet opgeven he ???? genoeg mensen hier die jou steunen ,, including me ,, dus kom op man werken aan je herstel he

sterkte opa

Trainen zonder last dat gaat aardig maar de reactie op de training die is heftig en dat al 2 jaar lang
Ik denk dat het al die tijd toch ernstig gespannen spieren waren ... Knopen of verdikkingen die er voor zorgen dat de doorbloeding en daarmee het herstel erg slecht was
Mijn doorzettingsvermogen is ook de valkuil. Op mijn werk blijf ik maar door gaan en neem ik geen of te weinig pauze en werk 9 uur achter elkaar en dan daarna de sportschool in... En dat werkt voor de geest wel ontspannend maar voor het lichaam niet. Ik ben nu al 2 weken ziek en heb niet gesport, de behandelingen gaan wel door maar door mijn ziekte herstel ik dus langzaam ... Ik kan dus niet veel maar werk zo wel aan mijn herstel. Ik moet straks weer gaan leren te trainen maar op een andere manier.... Een manier waarbij ik niet alleen krachttraining maar ook aan mijn conditie en soepelheid werk. Mijn spieren zijn soms te kort en daardoor te stijf. Kortom ik ben nu even geen voorbeeld voor anderen (als ik het al geweest ben) en mijn trainingen daar ben ik niet trots op dus niet de moeite waard om te vermelden

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Ik ook hoor, succes met ontknopen! Hoop dat het snel beter wordt voor je.

Dank je ik doe mijn best om uit de knoop te komen

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Je hebt al wel eens eerder gezegd te stoppen met loggen, om dezelfde reden. Gelukkig bleef je daarna toch gewoon doorgaan! Hopelijk doe je dat nu ook weer, ik lees je log met veel plezier, ook als je veel met tegenslagen te kampen hebt. Hou vol gros!!

Ik hou vol en kom terug maar nu is het even beter om een tijdje rustig aan te doen en geen meldingsdrang te hebgen:D

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Bedankt voor jullie berichten ik ben er blij mee maar zoals gezegd is het nu even beter om te stoppen.
Eerst weer in de sportschool komen en dan ook nog regelmatig, en dan kijken of ik weer een beetje in een ritme kom en lol krijg om te sporten

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Gelukkig, ik blijf wel hier maar eerst ff de geest weer in de juiste modus brengen;)

Laatst bewerkt:
Beterschap man, en doe het rustig aan! Abbo blijft staan, dus als je weer gaat loggen merk ik het vanzelf!

Even een update,
Dry Needling behandelingen slaan aan en ik heb steeds minder last van de bovenrug en nek.
Het is nog niet 100 & weg maar er zit duidelijk verbetering in
Merk dat ik meer ontspannen ben en dat ik sneller herstel na trainingen.
2 weken geleden nog een behandeling gehad waarbij exact de spier in de nek en naast het schouderblad geprikt werd en daar heb ik veel baat bij gehad.
Train nog 2 a 3 x per week en puur op gevoel, 3 oefeningen voor de grote spiergroepen en 2 voor de kleine (biceps triceps, schouders) en daarnaast cardio (crosstrainer) om de armen te zwaaien en de spieren los te krijgen
Uiteraard durf ik nog niet 100% te geven maar ik ben lekker bezig en de spierpijn is aanwezig na de trainingen.
Zoals ik al eerder aangaf post ik de trainingen nog niet en probeer ik het herstel door te trekken zodat ik na mijn vakantie weer kan trainen zoals ik gewend was.

fijn dat het betert!!

Klinkt goed! Mooi dat het structureel lijkt te verbeteren allemaal.

Nice Grosje

Dat klinkt heel goed! Ben echt blij voor je.

Terug
Naar boven