Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen last in de schouders achteraf? Want je gaat er toch weer behoorlijk stevig tegenaan.
KLinkt als allemaal positieve geluiden! Lekker toch als je terug kan denken en echt ziet dat het nu veel beter gaat!
Nice train ook en progressie is er dus zeker!
Je luistert er ook goed bij naar je lichaam. zo kom je toch het verst! Je gaat TOP!![]()
Hier nog een hoor.. Ik blijf enorm voorzichtig met alles en kan me het zo goed voorstellen. Ik kon van de ene op andere dag niets meer.. niets erger dan dat.. dan ben je al blij dat je weer wat kan en op kan klimmen inderdaad. Maar zie het zo.. het is nog niet helemaal weg.. maar je bent wel op weg naar goed herstel. Beter wat langzamer en voorzichtiger dan weer een terugval!Ben nog steeds voorzichtig hoor
Jaar terug was het echt heel erg jij kan het je vast wel voorstellen maar anderen denk ik niet
Het is gewoon vreemd dat je ineens pijn hebt en er zelfs duizelig en misselijk van wordt en niemand weet wat het is. Het is echt een megaknoop geweest. En helaas nog niet helemaal weg
Fijn dat je luistert naar je lichaam. Dat is niet altijd evident binnen deze sport.

Heel goed dat je naar je lichaam luistert! Zo voorkom je dat een blessure terugkomt en zo leer je heel goed je grenzen kennen. Fijn dat je geen last hebt overgehouden!