Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Balen dat je toch weer wat last hebt..
maar goed dat je er zo mee omgaat!

• Topic Starter Topic Starter
Achterkant rechterschouder is weer erg gevoelig.. :(
Moet dus even oppassen
Vanavond benen doen maar geen barbell op de traps of standing calves waarbij de beugels op mijn schouderbladen rusten
Ging ook veel te goed :)

Das jammer met je schouder.
Maar een goede beentrain gehad?

Nee onverwacht langer gewerkt en pas 19.30 thuis
Net gegeten en heb geen fut meer
Last is wel minder gelukkig
Volgende week vrij dan moet ik maar beter mijn best doen

Pfff.. jij ook al overweken... Het lijkt wel een virus.. ;)

kan me voorstellen dat de fut dan weg is ja.
maar wel fijn dat je minder last hebt!
enne.. dit is geen kwestie van niet je best doen he! Overmacht kan je niet veel aan doen!
Maar hoop dat het volgende week meer naar je zin zal gaan allemaal. :)

Achterkant rechterschouder is weer erg gevoelig.. :( Moet dus even oppassen Vanavond benen doen maar geen barbell op de traps of standing calves waarbij de beugels op mijn schouderbladen rusten Ging ook veel te goed :)

Das klote, Grosje. Misschien gewoon een reactie op bepaalde oefeningen of (te) snelle progressie?

Is gelukkig al weer bijna weg
Blijkbaar toch FF te ver gegaan met de schouders
Paar dagen goed ingesmeerd met spiroflor en nu voel ik het bijna niet meer
Morgen dan maar weer sporten.

Rustig aan Grosje. Toch maar eens bekijken hoe jij de BP en MP uitvoert.

Rustig aan Grosje. Toch maar eens bekijken hoe jij de BP en MP uitvoert.

Denk dat het dit keer een te zware algemene schoudertraining was
Mijn schouders heb ik lang niet getraind omdat ik bang was dat het er alleen maar erger van werd
Nu ik weer een paar weken goed bezig ben zal ik uiteraard ook weer eens tegen problemen aan lopen.
Het koppie is vaker sterker dan de spieren.
Maar goed het is weer zo goed als weg dus vandaag gewoon gesport

Benen en kuiten
Nog steeds met de jefit app en met de zelfde oefeningen
Binnenkort ga ik er maar eens een paar nieuwe oefeningen tegenaan gooien
Alles in ieder geval gelijk qua gewicht of reps maar ook weer een paar pr neergezet
1rm er achter gezet, dat rekent de app vanzelf uit

Squat 12x40 opwarmen 8x60. 8x70. 8x80 zwaar die laatste 2 reps. Momenteel 1rm 101 kg
Dumbbell lunges 10x24 10x28 10x28 Pr en 1 rm 37 kg
Legg extention 8x61 8x68 8x75. 1 rm 95kg
Lying legg curl 8x46 8x53 6x58 pr. 1rm 69 kg
Standing calves 12x90 12x95 12x100 1rm 140

Korte training maar benen zaten vol dus goed gewerkt.
Als ik naar de curves kijk in de app dan ben ik overal gestegen in kracht
Gek dat je door een trainingsprogramma op je gsm toch beter je best doet

Het koppie is niet sterker dan de spieren! Het koppie wil meer en sneller dan je lijf. ;) Maar oh zo bekend!

Training ziet er lekker uit! even knallen met die benen zo op de zaterdag morgen he! Lekker hoor.
Geniet van het nawaggelen thuis! :D

Hmmm ja dat is het meer, ik push mij zelf meer dan mijn spieren leuk vinden.
Heb ook te weinig vergelijking op de sportschool.. Of het zijn jonge beesten die veel zwaarder trainen... Of gewoon jonger als ik.
Dus niet echt een goede vergelijkbare situatie waar ik me aan kan spiegelen

hehe als het goed gaat is het zo verleidelijk om overmoedig te worden he....

Maar dat herken ik wel. .Bij ons zijn het of spierbundels of hele jonge binkies en geen vrouwen van mijn leeftijd.
Maar je moet niet vergelijken. Jij bent jij! Gewoon jouw ding doen en ervan genieten!

Vergelijken is leuk, en misschien is het wel een mannending om te willen weten waar je staat ten opzichte van de concurrentie. Maar je moet wel vergelijken binnen je groep. Gewichtsklasse, leeftijd, jaren ervaring moeten overeenkomen voor een eerlijke vergelijking, maar ook lichaamstype (ecto, endo) heb je lange rug, of juist lange armen en benen, ben je een dieselaar of meer explosief. Het komt eigenlijk neer op wat Marina zegt, er is maar 1 jij. Het voordeel is dat je het eigenlijk altijd goed doet binnen die groep :)

Ken je deze: http://lonkilgore.com/freebies/freebies.html (metric)

Vergelijken is leuk, en misschien is het wel een mannending om te willen weten waar je staat ten opzichte van de concurrentie. Maar je moet wel vergelijken binnen je groep. Gewichtsklasse, leeftijd, jaren ervaring moeten overeenkomen voor een eerlijke vergelijking, maar ook lichaamstype (ecto, endo) heb je lange rug, of juist lange armen en benen, ben je een dieselaar of meer explosief. Het komt eigenlijk neer op wat Marina zegt, er is maar 1 jij. Het voordeel is dat je het eigenlijk altijd goed doet binnen die groep :)

Ken je deze: http://lonkilgore.com/freebies/freebies.html (metric)

ik doe het fantastisch in mijn groep
Nee ken ik nog niet, thanks
Ik zit niet slecht zie ik ... Overal avanced in mijn leeftijd en gewichtsklasse
Ik mag tevreden zijn

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

hehe als het goed gaat is het zo verleidelijk om overmoedig te worden he....

Hmm tja ben dan weer aan het denken dat ik te licht train en dan ga je steeds verder totdat... Ik weer eens te ver ga :D

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Maar dat herken ik wel. .Bij ons zijn het of spierbundels of hele jonge binkies en geen vrouwen van mijn leeftijd.
Maar je moet niet vergelijken. Jij bent jij! Gewoon jouw ding doen en ervan genieten!

Tja je hebt gelijk, maar het koppie is eigenwijs
Ik weet dat je het niet moet doen maar je kijkt om je heen en ziet iemand hard en goed trainen en raakt gemotiveerd en ga ook harder.
Soms denk ik ook dat die jonge gasten naar mij kijken zo van... Kijk die ouwe l.. Eens trainen, denkt dat hij nog jong is.
Maar mIsschien denken ze wel zooooow kijk die ouwe vent eens te keer gaan... Maar ik ga dan altijd van het negatieve uit, stom.

Soms denk ik ook dat die jonge gasten naar mij kijken zo van... Kijk die ouwe l.. Eens trainen, denkt dat hij nog jong is.
Maar mIsschien denken ze wel zooooow kijk die ouwe vent eens te keer gaan... Maar ik ga dan altijd van het negatieve uit, stom.

Ze denken ws: kijk die ouwe, die is nog fit! En denken aan hun pa die met een pilsje en een zak chips naar voetbal kijkt op de bank ;)

Die is leuk om te zien. Ik ben in ieder geval geen novice meer.:p Zit met alles in intermediate. Nu doorgaan voor advanced! :D

Mooi om te zien toch! En dit zijn 1RM gewichten, dus als je sets van 8 kan maken zit je nog een heel stuk daarboven!
Ga voor dat doel: advanced. Daar ga ik ook voor.

Mooi om te zien toch! En dit zijn 1RM gewichten, dus als je sets van 8 kan maken zit je nog een heel stuk daarboven!
Ga voor dat doel: advanced. Daar ga ik ook voor.
Oh.. zijn dit 1RM gewichten? Nou ik zit in intermediate maar keek dan naar gewichten die ik nu pak op 5, of 10 reps. Zit ik toch nog wat erboven. Heb nooit mijn 1RM getest ook eigenlijk. :o

Hey Grosje,

Je ziet er hartstikke goed uit, en ja t is uiteraard balen als je weer s niet voluit kan trainen..
Maar schouder blijft ook gewoon beetje zwak punt..waar je vaker last van hebt..tja er beetje omheen trainen.. gaat t wel dan gaat t wel en zo niet..ja dan gewoon even een tandje minder.

Je fysiek is er niet minder om geworden iig.

Ergen midden dec een meet plannen??

Trouwens, wat je vorige keer deed met banken.. dat je de barbell meer tov je schouders liet zakken ipv op je borst.. zak je nu wel op tepelhoogte naar beneden?
Miss dat je daardoor ook die cronische pijn blijft houden.. just my 2cents

Terug
Naar boven