Bedoel je dat dit de beste prestaties in je leven zijn? Dan mag je toch trots zijn. Dan mag een aanhechting een beetje pijn doen, als hij met 2 dagen rust maar weer hersteld is.
En hoezo zit er niet veel meer in??
Het gaat op wat pijntjes na erg goed, ben er ook tevreden mee.
heb de laatste 4 weken steeds iets zwaarder gesport en het herstel was goed
Dat herstel is nu voor mij belangrijk na lange tijd problemen in de bovenrug, gelukkig nu dus een periode zonder al te veel pijn.
Vroeger deed ik sommige oefeningen soms nog wel iets zwaarder als nu maar een deadlift en een squat heb ik tot 2 jaar terug nooit echt gedaan (was geen squatrek en goede barbell op mijn vorige sportschool) dus 110 kg deadlift is een echte PR en daar zit wel meer in.
Squaten of de standing calves is weer een ander verhaal, de druk van de barbell of de beugels op mijn schouders/traps geeft na een paar dagen nog wel eens problemen (pijnlijke reactie in de spieren) dus daar moet ik voorzichtig mee blijven.
5 jaar terug (was ik 47) kon ik nog wel zwaarder trainen, het herstel ging heel makkelijk en toen ging ik er ook nog van uit dat er niets kapot kon in je lichaam, inmiddels ben ik ouder en wijzer geworden.

Als ik op dit niveau blijf doorgaan en ik blijf goed herstellen dan zit er qua kracht nog wel meer in.
Zal dus goed op train/rust verhouding moeten letten en ook op voldoende goede voeding... dat doe ik ook nu
Moet ook zeggen dat het trainen met de app goed bevalt, bij het starten van de oefening geeft de app aan wat je de vorige keer gedaan hebt en zo weet je in ieder geval wat je kunt en pak je zo eerder een paar reps meer of gooi je er iets gewicht bij. Zo kruip ik toch weer beetje bij beetje omhoog, het motiveert mij in ieder geval wel