MuscleMeat

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Kijk het aan Gros. Bevalt het je niet kan je het ook uitspreken.
Je training ziet er netjes uit.

Hoop dat je verkoudheid niet doorzet en snel wegtrekt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Vandaag gelukkig weer iets fitter
Gisteren expres kort getraind omdat ik al doodmoe was voordat ik naar de sportschool ging
Eten gaat nog steeds niet makkelijk
Vanavond even kijken of ik ga sporten of dat ik nu mijn rustdag pak
Moet nog 2 dagen trainen in 3 dagen tijd

Vandaag gelukkig weer iets fitter
Gisteren expres kort getraind omdat ik al doodmoe was voordat ik naar de sportschool ging
Eten gaat nog steeds niet makkelijk
Vanavond even kijken of ik ga sporten of dat ik nu mijn rustdag pak
Moet nog 2 dagen trainen in 3 dagen tijd

En wanneer heb je weer training met je pt dan?

• #1.004
Dat is officieel 1x p maand
Weet niet exact wanneer de volgende sessie is

Het eten komt vanzelf. Geef jezelf ook wat tijd om te wennen he.
ben je nog gaan trainen?

• #1.007
Vandaag multitasken in de keuken
Macaroni voor vrouw en kids aan het maken / vis in de oven voor mij zelf / en ook nog 4 grote rundvleesburgers (kip komt mijn neus uit) in de gril voor morgen en rijst in het pannetje. Na het eten trainen
Borst triceps vanavond
Erg druk vanavond dus een vreemde volgorde gedaan maar wat the F.. Als het maar werkt

Incline dumbbell press 12x22 kg 12x24 8x24
Flat dumbbell flyes 3x12x16 kg
Barbell bench press 12x50 10x60 8x60+6x50 ff vlug 10 kg er af en door gaan

Cable rope triceps push down 24.5x12 3x
Cable standing triceps extention 15x17.5 2x12x21

Incline barbell press 12x40 12x50 4x60 daarna een fail kreeg de stang niet meer omhoog en kon hem net in de 2e beugel duwen
Wou nog 1 oefening doen maar het was te druk en ik was het zat
Nog een beetje gammel maar beter als gisteren en dat merk je toch aan het eind
De koek was op

Morgen rustdag ben er aan toe

Haha ja idd Gros, nou samen trainen dan de 22ste ;-)
Maar ik gok zo dat t jou miss iets makkelijker afgaat, bij mij komt t echt vanuit mijn tenen.
En soms kan verandering in volgorde ook wel lekker zijn hoor, je spieren even laten schrikken.
Soms beginnen we ook wel s met tri en dan borst,..haha das ook grappig :-)
lekker rusten nu!

• #1.009
Haha ja idd Gros, nou samen trainen dan de 22ste ;-)
Maar ik gok zo dat t jou miss iets makkelijker afgaat, bij mij komt t echt vanuit mijn tenen.
En soms kan verandering in volgorde ook wel lekker zijn hoor, je spieren even laten schrikken.
Soms beginnen we ook wel s met tri en dan borst,..haha das ook grappig :-)
lekker rusten nu!

Weet het niet, jij doet toch veel meer oefeningen als ik dus denkt toch dat jij de bikkel van ons tweetjes bent :) kan het gelukkig zeggen ik hoef niet macho te doen :D
Probeer nu gewoon te trainen zonder dat ik me forceer dus de echte grens probeer ik niet op te zoeken en dat gaat goed
Soms voel ik weer een pijntje op de vervelende plek maar gelukkig trekt het toch weer snel weg na een paar dagen. Dus ik denk dat ik het zo goed doe
Schrok wel toen ik plots die fail kreeg bij de incline bench want dan ineens moet het uit je tenen komen en dat is nou net het moment dat ik de boel forceer.. Maar het gaat geloof ik wel goed
Heb wat pijntjes hier en daar maar wie heeft die niet.

Weet het niet, jij doet toch veel meer oefeningen als ik dus denkt toch dat jij de bikkel van ons tweetjes bent :) kan het gelukkig zeggen ik hoef niet macho te doen :D
Probeer nu gewoon te trainen zonder dat ik me forceer dus de echte grens probeer ik niet op te zoeken en dat gaat goed
Soms voel ik weer een pijntje op de vervelende plek maar gelukkig trekt het toch weer snel weg na een paar dagen. Dus ik denk dat ik het zo goed doe
Schrok wel toen ik plots die fail kreeg bij de incline bench want dan ineens moet het uit je tenen komen en dat is nou net het moment dat ik de boel forceer.. Maar het gaat geloof ik wel goed
Heb wat pijntjes hier en daar maar wie heeft die niet.

Ach, ieder traint gewoon op zijn of haar kunnen en de truc is om gewoon goed naar je lijf te luisteren.
Soms zit het er niet in, en dan train ik ook minder.

En pijntjes..tja..heb ik ook zo nu en dan en train ik er om heen, zo goed als t kan.
tis tenslotte gebasseerd op overbelasting:D

• #1.011
Ach, ieder traint gewoon op zijn of haar kunnen en de truc is om gewoon goed naar je lijf te luisteren.
Soms zit het er niet in, en dan train ik ook minder.

En pijntjes..tja..heb ik ook zo nu en dan en train ik er om heen, zo goed als t kan.
tis tenslotte gebasseerd op overbelasting:D

Ja dat is zo... Heb ik wel geleerd de afgelopen tijd ;)
No pain no gain he?

Multitasken he! elk avond hier hoor. Koken voor mezelf voor de dag erna.. avondeten voor mij en voor mijn mannetje apart. Ik bulk en hij afvallen he.. Dus dat herken ik wel. Alleen bij mij is het meteen na werken + trainen. :D

Sterke training hoor!
dat wordt de 22 ste lekker knallen met zijn allen. :D

• #1.013
Haasten vandaag
18.30 thuis snel koken voor mijn vrouw en kids en spsrt voor mij zelf
Vlug eten vlug naar sportschool voor een been training
20.30 aanwezig en weer is het retedruk :(

Squat met benen tegen elkaar bij de schmitmachine 4x15 reps ca 40 kg
Legextention 68x13 75x10 82x8 pr
Legcurl 46x12 53x10 60x8 pr
Squatmachine 65x12 75x10 85 x10
Sldl 3x10x50 daarna misselijk...misschien te veel gehaast vandaag

Buik dan maar
3x50 crunches op swissball + 5 kg extra op borst
3x25 sidecrunches
3x25 benen kruisen

Nu weer aan het grillen voor morgen
Tjonge wat een werk allemaal
Heb het ideevdat ik bijna geen tijd heb om het allemaal te regelen

Laatst bewerkt:
Haasten is nooit lekker :-(
Wat bedoel je met squatmachine.. hacksquat??
Lkker wat reps gepakt op je buik ook zeg..die voel je wel zeker hahaha

Lekkere training!
Misschien dat je je ook wat opgehaast voelde met die SLDL?
Dat is nooit fijn. Weet er helaas alles van. :(

Buikje lekker aangepakt!

hahahah.. dat eten bereiden kost gewoon wat tijd. Maar het went snel genoeg hoor! ;)

Grosje is gewoon goed bezig:D

• #1.017
Ja lijkt wel een beetje op de hacksquat maar toch iets rechter omhoog voor mij gevoel
Moest vandaag tot 17.30 werken en dan nog uur naar huis rijden
Mijn vrouw moest ook werken en wad pad 19.00 thuis dus dan kook ik altijd
Moet bekennen dat al dat gehaast niet goed is voor je training
Probeer op de fiets tijd goed te maken en tegen de tijd dat je gast sporten.....heb je eigenlijk geen fut en zin meer
Nou ja..nu tot zaterdagochtend rust
Heb me net gewogen bijna 77 kg bij 19% vet.. Volgens weegschaal
Ben zwaarder... Maar geen vet er af of bij volgens mij
Tjs is dat nou goed ?

Als je zwaarder bent geworden en je % is gelijk gebleven is dat natuurlijk positief te noemen!
Hoewel t makkelijk was geweest als je wel je % van te voren had geweten...Maar goed daar hebben we t al over gehad.
Zou hem toch vragen de volgende keer of hij je % alsnog wil meten ;-)

• #1.019
Ja vind het ook jammer dat ik niet goed weet hoe mijn lichaam reageert op dit schema
Ik heb het idee dat ik te veel eet maar als ik het zelf uit reken dan valt het weer mee
Weet wel dat ik veel moet pissen...vast al het vocht uit de rijst:)
Ik hou het toch maar vol al is zaterdag mijn vrouw jarig... Dan zal ik niet zo strikt zijn

Als je zwaarder bent geworden en je % is gelijk gebleven is dat natuurlijk positief te noemen!
Hoewel t makkelijk was geweest als je wel je % van te voren had geweten...Maar goed daar hebben we t al over gehad.
Zou hem toch vragen de volgende keer of hij je % alsnog wil meten ;-)

Als een stel regel: rond je navel zal je niet of nauwelijks spiermassa opbouwen, dus iedere centimeter verandering daar is verandering in vet% (en een beetje vulling van de darmen).
Dus als je iedere week 's morgens na het toilet en voor het ontbijt je gewicht en buikomvang bepaalt dat is dat een simpele benadering voor de veranderingen.

Terug
Naar boven