Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Dank je Neet
Ga ik morgenochtend nog even meten en wegen
Heb ook last van die vulling van de darmen en de buik die daardoor gaat uitpuilen, in de ochtend is het allemaal een stuk minder

spannend om te volgen....
ik weet ook geen vp....wel omtrekmaten. Zo houd je zoals neet al zegt toch wel vanalles in de gaten.

Weegschaal geeft nooit een goede waarde. Mijn vet% is volgens de weegschaal 24% soms ook 27 %.. dat kan imo gewoon niet.. En dan per dag zo en verschil ook niet.
gewoon morgen een laten meten en vooral die spiegel in de gaten houden!

Spiegel verteld nog altijd de waarheid, alleen is het soms ook gewoon fijn een beginpunt te weten.
Die van die navelomtrek das wel een goeie Neet :-)
Fijn weekend Gros, ga je nog trainen?

• #1.025
Morgenochtend rug biceps
Daarna niet veel meer doen. Mijn vrouw is jarig
Krijg al het eten nog steeds niet weg maar heb me aardig aan het schema gehouden
8 eieren op de ochtend is echt te gek voor mij
3 of 4 eieren gaat nog net

Gisteren de benen niet hard genoeg getraind. Groot verschil in gevoel met vorige week toen ik met de groep mee deed
Ik moet dus beter mijn best doen

8 eieren in de ochtend lijkt mij ook niet echt lekker.
Krijg er met moeite 1 op. (eieren is niet echt mijn ding ook)
Je kunt het Grosje:lifter:

Spiegel verteld nog altijd de waarheid, alleen is het soms ook gewoon fijn een beginpunt te weten.
Die van die navelomtrek das wel een goeie Neet :-)
Fijn weekend Gros, ga je nog trainen?

Ja, maar het lastige bij vrouwen is dat vaak niet de buik het zwakke punt is, maar bovenbenen en billen. En dat is weer een plaats waar behalve vet ook spieren bij kunnen komen, of verdwijnen als je te extreem afvalt.
Maar de spiegel (of een foto) vertelt idd de waarheid!

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Morgenochtend rug biceps
Daarna niet veel meer doen. Mijn vrouw is jarig
Krijg al het eten nog steeds niet weg maar heb me aardig aan het schema gehouden
8 eieren op de ochtend is echt te gek voor mij
3 of 4 eieren gaat nog net

Gisteren de benen niet hard genoeg getraind. Groot verschil in gevoel met vorige week toen ik met de groep mee deed
Ik moet dus beter mijn best doen

Poehh, je eetschema is bijna zwaarder dan je training ;)
Doorbikkelen hoor, met die beentjes en zo!

Nou lekker toch die eitjes! ik had/heb nooit moeite met 4 eitjes.. (samen met nootjes en salade) als tussendoortje bij mijn koffie. Denk zo dat ik die 8 wel weg zou krijgen. :o Ben gek op eieren. hahahah

Toch train je harder met een maatje/anderen erbij he! Dus kom op. focus Grosje. Jij kan ook alleen net zo hard knallen!
Dus morgen lekker ertegenaan en daarna verjaardag vieren. Hier ook.. :o onbeperkt buffetten.. hahahaha

8 eitjes?? oef

ownee oeuf :lol:

Nou lekker toch die eitjes! ik had/heb nooit moeite met 4 eitjes.. (samen met nootjes en salade) als tussendoortje bij mijn koffie. Denk zo dat ik die 8 wel weg zou krijgen. :o Ben gek op eieren. hahahah

Toch train je harder met een maatje/anderen erbij he! Dus kom op. focus Grosje. Jij kan ook alleen net zo hard knallen!
Dus morgen lekker ertegenaan en daarna verjaardag vieren. Hier ook.. :o onbeperkt buffetten.. hahahaha

Hahah iedereen een verjaardag ofzo? Ik heb ook een verjaardag, en na de laatste berichten van me broertje eten we chinees (hij heeft gelijk maar vermeld dat hij frietjes eet met kroket dat is volgens hem lekkerder). Hahah me broertje is verstandelijk gehandicapt en maandag 25 geworden:D

ja tis gewoon echt even omschakeling qua eten.
je kan ook gewoon een omelet bakken in de pam spray van die eiwitten of eet je ze liever gepeld..vindt dat altijd zon geklooi.
alvast gefeliciteerd met je vrouw ;-)
en ja..een maatje kan zeker motiverend werken..moet je wel een goeie hebben..is t geen optie om.iemand van die groep te vragen om 1 of 2x per week samen te trainen??

oh ja.. alvast gefeliciteerd met je vrouw. :o

• #1.033
Probleem met ontbijt id dat het havermouth eieren en een banaan is
Veel te veel voor mij

Probleem met ontbijt id dat het havermouth eieren en een banaan is
Veel te veel voor mij

Leren eten Grosje. Hoeveel havermout en met wat gemengd, water of melk? Melk geeft een vol gevoel.
En die eieren is dat heel of alleen ei-eiwit?

• #1.035
Ik doe een klein kopje met magere melk en whey anders krijg ik het niet door mijn strot
Ik moet 60 gram maar havermoet weegt niets
8 eieren waarvan 2 eigeel

Zow das idd behoorlijk wat...ik hoor graag van je zaterdag de rest ;-)

Ik doe een klein kopje met magere melk en whey anders krijg ik het niet door mijn strot
Ik moet 60 gram maar havermoet weegt niets
8 eieren waarvan 2 eigeel

2 kopjes water en je havermout 1,30 minuut in de magnetron. Banaan pellen. Eitjes koud eten.
Volgorde eitje paar happen havermout (lepel het naar binnen) en dat tot alles op is. Glaasje water en dan je banaan naar binnen. Whey weglaten.

Ik heb een jaar 10 eieren gegeten met 40gr brinta en 40gr whey en een banaan. En met warme eitjes zat ik sneller vol dan met koude eitjes. ;)

• #1.038
Dat is ook veel Ron
Maar jij begon ook met een veel hoger onderhoud als ik
Ik eet normaal 2500 cal of iets meer en nu 3000 of meer
Valt mij dus niet mee

Voel me nu helemaal een vreetzak...:o
Maar het went echt wel grosje. Het is een kwestie van opbouwen.
Ik at mijn eieren altijd allemaal met eigeel.

• #1.040
Het einddoel is ook anders marina
Jij wilt aankomen...ik niet
Maar ik ga mijn best doen. Mijn trainer verwacht niet dat ik de eerste week gelijk alles binnen krijg dus ik ben op schema
Volgende week weer iets meer eten
Loop alleen leeg op de kosten voor kip en rundvlees :)

Terug
Naar boven