Marleentje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m51
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha jeej voor daglicht
en jeej voor goede train en motivatie!
Goed bezig geweest. En dat van dat daglicht klopt wel, erg deprimerend deze tijd dat je in het donker weggaat en in donker weer terugkomt. En het zo stil op straat is dat het lijkt of de hele bevolking dor de kippen-ebola is uitgeroeid.

tja begin is er weer.. nou weer volhouden
---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------
hahaha ja dat daglicht is toch wel lekker, soms heb ik het idee dat ik in een bunker leef
trainen op zaterdagochtend is altijd lekker... geen stress geen haast geen drukte.. heerlijk
---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------
snap best dat ze in landen zoals ijsland waar het echt lang donker is depri worden.
ik ben echt een zonaanbidder... zit al weer te snakken naar de lente
ik zie wel mensen genoeg in de auto's om me heen... allemaal de zelfde zombies op weg naar werk of op weg naar huis
kippen ebola... krijg gelijk angst voor alle eieren en kip en kalkoen die ik eet.![]()
Zat gewoon vol na alle borst oefeninge en kreeg niet meer dan die 40 kg op een juiste manier omhoog
Heb ook wat aan kracht ingeleverd denk ik