XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Anders helpen we je wel even in de motivatie modus:D

Mooi dat je weer start! dan lees ik na het weekend hoe het gegaan is. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Vanochtend weer gemotiveerd na 1.5 week
Ben naar de sportschool gelopen 30 min heen en 30 min terug
Training borst en triceps.. Merkte dat ik iets in kracht heb ingeleverd maar ging verder wel lekker
Bench 12x50 12x60 8x70 6x70
Incline bench 12x50 8x60 6x60
Dumbbell flyes 12x16 12x18 9x18
Dumbbell press 3x8x20kg dumbells

Cable triceps push down 12x24.5 12x28 12x28
Cable standing triceps extention 12x21 10x24.5 10x24.5
Barbell lying triceps extention 3x12x20

Triceps zaten goed vol .. Tijd om naar huis te gaan
Heerlijk wandel weer.. Ook weer eens daglicht gezien

Lekkere training weer Grosje!

haha jeej voor daglicht
en jeej voor goede train en motivatie!

Goed bezig geweest. En dat van dat daglicht klopt wel, erg deprimerend deze tijd dat je in het donker weggaat en in donker weer terugkomt. En het zo stil op straat is dat het lijkt of de hele bevolking dor de kippen-ebola is uitgeroeid.

• #1.167
Lekkere training weer Grosje!

tja begin is er weer.. nou weer volhouden:D

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

haha jeej voor daglicht
en jeej voor goede train en motivatie!

hahaha ja dat daglicht is toch wel lekker, soms heb ik het idee dat ik in een bunker leef
trainen op zaterdagochtend is altijd lekker... geen stress geen haast geen drukte.. heerlijk

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Goed bezig geweest. En dat van dat daglicht klopt wel, erg deprimerend deze tijd dat je in het donker weggaat en in donker weer terugkomt. En het zo stil op straat is dat het lijkt of de hele bevolking dor de kippen-ebola is uitgeroeid.

snap best dat ze in landen zoals ijsland waar het echt lang donker is depri worden.
ik ben echt een zonaanbidder... zit al weer te snakken naar de lente
ik zie wel mensen genoeg in de auto's om me heen... allemaal de zelfde zombies op weg naar werk of op weg naar huis :p
kippen ebola... krijg gelijk angst voor alle eieren en kip en kalkoen die ik eet.:D

tja begin is er weer.. nou weer volhouden:D

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

hahaha ja dat daglicht is toch wel lekker, soms heb ik het idee dat ik in een bunker leef
trainen op zaterdagochtend is altijd lekker... geen stress geen haast geen drukte.. heerlijk

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

snap best dat ze in landen zoals ijsland waar het echt lang donker is depri worden.
ik ben echt een zonaanbidder... zit al weer te snakken naar de lente
ik zie wel mensen genoeg in de auto's om me heen... allemaal de zelfde zombies op weg naar werk of op weg naar huis :p
kippen ebola... krijg gelijk angst voor alle eieren en kip en kalkoen die ik eet.:D

iIk kan het ook volhouden dus jij ook toch?

Yo Grosje lekker weer in de gym. Maar snap iets niet. Die laatste dumbbell press met 20kg?
Nu staat er niet bij hoe, maar gezien voorgaande zet die geen zode aan de kant? Vertel eens.

• #1.170
Zat gewoon vol na alle borst oefeninge en kreeg niet meer dan die 40 kg op een juiste manier omhoog
Heb ook wat aan kracht ingeleverd denk ik

• #1.172
Bench en incline kost mij meeste kracht daarns is het volume
Denk dat ik binnenkort maar weer eens meer op kracht ga proberen......als mijn rug meewerkt
Gisteren ook gelijk weer last van achter kant schouders en rond rug

oei sterkte weer met de pijntjes

Super dat je het weer hebt opgepakt! en daglicht is zoooo belangrijk!
enne. Ijsland in de zomer pakken. Dag en nacht licht ;)
Ik heb 9 dagen niet kunnen slapen door die ellende van teveel licht. hahahaha
Nu volhouden he! je kan het!
en rustig met schouders doen hoor!

• #1.176
Gistern niet gelukt
Vandaag dan maar
Rug en biceps
Bent over row 12x60 12x70 8x80
Hig row machine 12x65 12x75 8x85
Close grip low row machine 12x65 10x75 10x80
Wide grip lat pulldown 3x12x57
One arm dumbbell row 3x 8x30 kg

Hammer curl dumbbells 12x10 12x12 8x14
Ez bar curl 12x20 8x30 8x30
Preacher curl machine 12x32 10x39 12x39
Incline dumbbell curl 3x12x10kg

Lekkere training hoor Grosje. Je bent toch gegaan vandaag en dat is wat telt!

:DJaaaaaaaaaaaa Grosje!

Pittig volume hoor, netjes! Van die machines kan ik dat niet zo inschatten, maar die BOR en een armige row zijn heavy!

• #1.180
BOR ging lekker ja
machines is qua gewicht in elke sportschool anders maar ik probeer een beetje op de grens van mijn kunnen te trainen
Wou eigenlijk ook nog Deadliften maar de rekken waren constant bezet...tja dan maar genoeg volume er tegen aan gooien.

Biceps training is altijd moeilijk na de rugtraining.. krijg meestal last van de rechter onderarmspier die pijn doet
Wil daarom ook niet te veel gewicht met weinig reps doen vor kracht maar doe liever minder gewicht en meer reps om de arm te sparen... heb hem nog langer nodig :)

Ik ga vandaag proberen om rechtstreeks uit mijn werk naar de sportschool te rijden en even snel schouders en buik te trainen. Eens kijken of dat wat is..ipv elke keer laat trainen

Terug
Naar boven