AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Ben benieuwd hoe dat je bevalt. :) succes straks!

Ik vind biceps na rug ook altijd erg zwaar.. ze zitten vaak al aardig vol dan. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Vanuit werk naar sportschool gereden
1.15 uur onderweg pfff ook niet lekker in de drukte maar het was wel rustiger op de gym

Schouders gedaan..meer niet
Barbell schoulder press zittend 13x40 12x40 8x40 kg
Schoulder press machine plate loaded 8x45 kg 8x50 kg 6x50 kg
Dumbbell lateral raise 12x8kg 12x10 12x10 kg
Dumbbell front raises 3x 8x10 kg
Barbell up right row 12x20 kg 8x30kg 8x30 kg
Cable rope face pulls 12x24.5 12x21 12x21 kg.. Stapje terug gedaan om uitvoering beter te kunnen doen

Lekkere training Grosje. Morgen last met shirtjes aandoen. Ghegheghe

Lekkere training!
Voordeel is dus alleen dat het rustiger is? Of is het ook prettiger dat je nu niet in de avond weer weg moet?

• #1.185
Haast gevoel door rijden in de spits van werk naar sport blijft.
Als ik 16.30 gaat rijden hoop je toch eerder dan 17.50 in de gym te staan :(
In de gym was het wel wat rustiger en doordat ik alleen de schouders deed was ik wel vlot klaar en kon ik rond 19.00 uur weer thuis staan
Dat ik niet meer de deur uit hoeft is dan wel lekker.

Gaat ie lekker hier? Volgens mij moet jij een daglichtlamp kopen. Daar knap je vast van op. ;)

Haast gevoel door rijden in de spits van werk naar sport blijft.
Als ik 16.30 gaat rijden hoop je toch eerder dan 17.50 in de gym te staan :(
In de gym was het wel wat rustiger en doordat ik alleen de schouders deed was ik wel vlot klaar en kon ik rond 19.00 uur weer thuis staan
Dat ik niet meer de deur uit hoeft is dan wel lekker.
Blijft lastig. Ik vind het zelf altijd wel een voordeel m de avond niet meer weg te hoeven.
Zal voor mij ook gaan veranderen wss... al weet ik ook nog niet hoe. Maar wel lastig zo.

Maar geef je de voorkeur aan na het werk sporten of in de avond? Of ben je daar nog niet uit?

• #1.188
Ja denk wel dat ik het in het nieuwe jaar ga proberen op de woensdag
Daglicht komt vanzelf wel weer ....heb ik wel af en toe nodig

• #1.189
Zal ivm werktijden van mijn vrouw en die van mij zelf ..volgend jaar door de weeks pas laat kunnen sporten.
Volgend jaar gaat mijn vrouw 4 dagen werken in Amsterdam en Rotterdam en zal daardoor pad 19.00 uur thuis zijn.
Zelf ben ik 30 min eerder thuis dus ik maak het eten.
Alleen woensdag kan ik na het werk trainen dus dat ga ik dan wel doen..
Verder pak ik dan een maandag en donderdag of vrijdag en natuurlijk dr zaterdag
Zo kan ik toch 3 a 4 x blijven trainen
Druk wel..maar het is niet anders

Pfff.. lastig Grosje. Maar het klinkt wel als een oplossing. 2 x in de avond en 1 x na werk en 1 x weekend. Op zich nog te doen maar wel erg druk ja. Hoop dat het goed vol te houden is.

• #1.191
Het is moeilijk de laatste tijd...
Weinig gedaan..9 dagen niets....behalve veel gevreten :(
Vandaag toch maar weer door de sneeuw naar body en fashion inden Haag gegaan voor vet%
Het was schrikken .....77 kg 24% vet....werk aan de winkel
Het zit alleen rond buik en onderrug. Kreeg wat advies van Rob Gras meer cardio en stok draaien.
Daarna getraind en het ging goed

Wide grip lat pull down 12x57 12x67 8x77
Bor 12x60 10x70 8x80
Deadlift romeens 10x80 8x100 6x100 grip is de spelbreker ook met straps
High row machine 12x65 12x75 10x85
Dumbbell row 8x30 8x30 8x30
Preacher curl machine 12x39 12x39 8x39
Dumbbell curl 3x 12x12 kg

Laatst bewerkt:
Lastig he.. vakantie en feestdagen... Maar ik weet zeker dat dit je vast ook een motivatie boost zal geven.
jammer dat het zo schrikken was met je vet%.. Buik en onderrug heb ik wel vaker begrepen dat dat probleem gebieden van een man zijn.. Maar kop op he! Met wat advies gewoon er weer tegenaan! je kan het hoor!

Lekkere training! rug biceps.. Ik heb vandaag met je meegedaan.

wat is stok draaien?
(klinks als kebab maken :eek:)

fijn dat de train goed ging!

• #1.194
Simpel met een stok voor je navel of in je nek van links naar rechts draaien
Twisten kan je het ook noemen
Paar keer per week een half uur twisten voor de schuine buikspieren

Trainen gaat goed maar er naar toe gaan als het druk is dat liep niet lekker de laatste weken
Ik moet weer ritme opdoen

Heb wel een zware vetburner gekocht en daar wil ik volgend jaar mee beginnen samen met meer csrdio en buik oefeningen
Volgens Rob had ik geen slechte bouw voor mijn leeftijd en is droog worden beter voor gespierder er uit zien
Ik moet weer even gaan puzzelen voor de juiste voeding

Lekkere training

zware vetburner?
ik dacht altijd dat die krengen toch niet hielpen??

let's twist agaaaaaaaainnnnnnnnnnnnnn....

• #1.197
Brengt je hart slag omhoog en zo verbrand je meer
Ben er zelf niet zo fan van maar ik ga weer wat proberen

Simpel met een stok voor je navel of in je nek van links naar rechts draaien
Twisten kan je het ook noemen
Paar keer per week een half uur twisten voor de schuine buikspieren

Trainen gaat goed maar er naar toe gaan als het druk is dat liep niet lekker de laatste weken
Ik moet weer ritme opdoen

Heb wel een zware vetburner gekocht en daar wil ik volgend jaar mee beginnen samen met meer csrdio en buik oefeningen
Volgens Rob had ik geen slechte bouw voor mijn leeftijd en is droog worden beter voor gespierder er uit zien
Ik moet weer even gaan puzzelen voor de juiste voeding
Ik moest al denken aan twirlen of majorette. :roflol:
Maar ik snap hem hoor. Je kan ook side bends daarvoor doen. Met een schijf of DB in je hand.

Drukte om er te komen is lastig inderdaad. Maar als je weer in je ritme bent zal het vast wel lukken.

Hmm.. vet burners...Ik denk altijd dat die dingen niet bepaald gezond zijn... Maar dat zal aan mij liggen. Hoop dat het voor je werkt.

Je hebt ook zeker geen slechte bouw! Maar ik ben benieuwd hoe het zal gaan in het nieuwe jaar.
In ieder geval zet hem op en succes.

Gogogogo Grosje. Een fatburner heeft pas zin rond de 12%. Nu gewoon je voeding aanpakken en je training laten volgen door HIIT cardio. 12-18min.
En je grip-fail is gewoon trainbaar. Volhouden en bijten.

• #1.200
Ja ik moet weer cardio gaan opnemen in de traing
Te lang niets gedaan
Denk dat ik wel vanaf de zomer toen mijn. Blessure zo goed als weg was dat ik gegroeid ben zowel in massa als vet

Het ging lang goed totdat ik een dipje kreeg na het mislukken van de persoonlijke training
Ik ga eens kijken wat ik kan doen met voeding en de training dat ging eigenlijk wel goed alleen de combi samen moet meer rendement geven

Terug
Naar boven