MuscleMeat

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Ben het helemaal met Ron eens, lekker op het fietsje door duin, en met dit slechte weer op een cardio ding binnen, calorien opbranden.

En voor de obliques: het moderne inzicht is volgens mij dat statische belasting (planks, of met 1 arm shoulder raise doen terwijl je met je obliques je lichaam rechtop houdt) beter is dan oefeningen waarbij je wervels buigt (crunches, twists). Maar ik ben geen trainer ....

Grosje probeer anders iets met carb cyclen te doen. 2 dgn laag, 1 dag hoog, 3 dgn laag en 1 dag hoog en dit een paar maanden volgen. Brood en melk eruit en niet zo op je kcals letten maar meer op je carb intake.
Lage dagen is de helft van je hoge dagen. En daarna pas je langzaam aan. BTW 1 dag cheaten en dan wel op je hoge carb dag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Ja ik ga eens kijken hoe ik het allemaal kan inpassen dat eten
Had er de laatste keer veel problemen mee als je voor 3 man staat te koken en je mag zelf alleen maar vis of zo
Ook de vrije tijd vinden om te sporten is een probleem en de motivatie om na een drukke dag werk en koken voor het gezin nog na 20.00 uur te gaan sporten. Door mijn nieuwe werk locatie ..een uur rijden van huis is er een hoop veranderd het afgelopen jaar

Vanochtend masr even door de sneeuw hardgelopen
15 a 20 min glibberen. Het is nog niet veel maar het begin is er

Hey.. Halfuurtje cardio 3x per week is voldoende (als je geen HIIT wil doen). Is mits goede voeding efficiënter dan die fatburner. Je komt er wel. Bij deze trouwens (aan allen) aangename feestdagen gewenst.

• #1.205
nou heb een schema gemaakt met ca 2300 cal per dag verhouding 39% E 38% K en 23% V
ga er verder wat cardio bij doen om meer te verbranden
onderhoud zou 2533 zijn dus zit ik er ongeveer 250 cal onder en de rest pak ik met cardio
Probeer 4x te trainen p/week
Maandag laat 20.00 uur / Woensdag en Vrijdag uit werk 18.00 uur en Zaterdag 10.00 uur
Ga dit proberen vanaf 3 Januari...... deze week eet ik ook wel volgens schema maar woensdag is het weer feest

Succes.

• #1.207
Vandaag aan eetschema gehouden ca 2300 val
Daarna getraind borst en triceps

Bechpress 50. 60 70
Incline bench 50
Dumbbell flyes 18
Dumbbell press 30
Triceps push down 24.5
Triceps cable overhead extention 21
Cable revrrse two hand extention 21
Cardio 10 min 6km 10 min hiit 6/9 km 5 min 6km

Laatst bewerkt:
Mooie training Grosje. Super cardio.

• #1.209
Voor alle volgers...een heel sportief en gelukkig 2015
Allemaal groeien...of cutten....wat je maar wil..als je maar happy bent

De allerbeste wensen Grosje! Ook jij gaat je doel halen!! We gaan ervoor!

• #1.216
Het begin is gemaakt
Helaas gewoon de afgelopen tijd moeten werken en verschillende afspraken waardoor er heel weinig getraind kon worden
Er moet weer een ritme komen in de trainingsarbeid en daarom vandaag begonnen met de BENEN omdat ik daar altijd zo lol van heb :(
Kracht was minder maar dat mocht de pret niet drukken

Benen
Squat 12x60 10x70 8x80
Leg extention 12x68 10x75 8x82
Leg press machine 15x85 15x90 15x100
Lying leg curls 12x48.5 10x55 6x58
Standing calf raises 12x95 12x100 12x105

Buik
Superset
3x50 crunches op swiss ball in combi 3x. Dumbbell side bend met 5 kg p hand 50 per kant

Cardio
25 min lopen 6 km p/uur met tussendoor versnellingen naar 9 km

Morgen met mijn zoon mee om te trainen en kijken bij fit4free..of het iets is
Ja ik weet het .. Niet ideaal voor bb maar er zit er 1 vlak bij mijn werk en in den haag zitten er ook meerdere dus ik kan dan makkelijker trainen
Is het niets dan blijf ik gewoon bij Kneet waar het natuurlijk wel het beste trainen is.... Als het niet druk is

Beste wensen Gros! We gaan er weer een jaar vooor, net als altijd!
je ritme krijg je ook wel weer te pakken, nette cario..weg met de oliebollen

Je kan het er toch ook gewoon erbij nemen.

Lekker getraind.
Wie weet valt het mee bij die fit4free?

• #1.220
Terug
Naar boven