grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Wat errrugggg

http://www.youtube.com/watch?v=SR_DIu26yFI
Ja helaas
Het kan wel..er is een halter en gewicht...maar het mag geloof ik niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja helaas Het kan wel..er is een halter en gewicht...maar het mag geloof ik niet
.Das ook een idee, dan moet tie er gewoon nog wat meer voor over hebben hahhaGewoon een stukje verder en naar Papendrecht komen joh.

Ik denk dat ik het ook wel ga snappen met de tijd.. je bent zo gewend aan je gym he... Maar het is wel voor een doel en dat is dat je nu wel door kan trainen. Dus hou dat voor ogen. Oke. dan is dat dus goed te horen toch?Volgens hem is 24 procent bij 52 jaar niet erg veel en is mijn fysiek goed
Dat scheelt wel.

Ja foto's!! Alleen mag je de volgende keer wel een beetje lachen hoor![]()
Dat puilen is denk ik ook leeftijd. Bij mij gaat het ook steeds meer puilen terwijl mijn buikspieren sterker zijn dan 1 jaar geleden. Maar als jouw abs-aanpak werkt doe ik voortaan alleen maar buik-oefeningen! Succes ermee. Je hebt een duidelijk doel en discipline, daar moet wel goed resultaat van komen!

Dat is ook een beetje wat ik bedoelde.. Grosje.. je doet uiterst je best om je buik er nu als slechtste uit te laten komen. Als ik zo ga staan heb ik zelfs een buikje.. Maar rechtop staan en je bekken niet kantelen en het scheelt al heel veel. Probeer het eens voor de spiegel.aangespannen zie ik zelfs abs...
ik denk als je je vp wat omlaag krijgt, je versteld gaat staan
ow enne...je houding
kantel je bekken! niet alleen verbeter je je houding daarmee, door de houding waar je nu in staat verslappen je buikspieren en trekken je onderrugspieren continue strak.
Als je je bekken kantelt, zie je gelijk een rechter en beter figuur met minder puiling!