Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Lees bij mij het stukje wat Neet heeft geplaatst, zal je veel van herkennen denk ik.
Succes met je schema's
Enne vet verlies en gewicht aankomen is geen sprookje. Tenzij ik een sprookje ben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Hmm dus meer hip trusten :)
houding is inderdaad door de hele dag zitten k.. met peren
Ik moet daar iets aan doen
Zal de volgende foto iets rechter gaan staan.. maar ja je moet altijd een baggerbegin foto hebben.. ander zie je niet dat je er beter gaat uit zien.... reclame he!!

Zal de volgende foto iets rechter gaan staan.. maar ja je moet altijd een baggerbegin foto hebben.. ander zie je niet dat je er beter gaat uit zien.... reclame he!!

owjee....ga je ook met filters werken
je hebt nml ook het het sad-before-face...
volgende foto's worden smiling ;)

Heey dat is wel slim van jou...

Als je nu de volgende foto's rechtop gaat staan is er zeker een verschil:D

Volgens mij zitten wij in hetzelfde proces Gros... Ik ben ook net aan het rekenen geweest. ;)
Geen sinecure trouwens, pffff.

• #1.286
Volgens mij zitten wij in hetzelfde proces Gros... Ik ben ook net aan het rekenen geweest. ;)
Geen sinecure trouwens, pffff.

Ja daar moet je even de tijd voor nemen en dan nog twijfel je of het goed is
Dat weet je pas na weken cutten

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Filters? Nee joh ik ben al zo knap

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Heey dat is wel slim van jou...

Als je nu de volgende foto's rechtop gaat staan is er zeker een verschil:D

Ja zo gaat dat en dan prijs ik mijn schema aan voor 50 euro die niet echt werkt..zo verkoop je niets op tv

Hahah, ik heb er geen 50 euro voor over voor jou schema...En schema van jou gaat bij mij toch niet werken hihihi:D

• #1.288
Morgen naar F4F om een abo af te sluiten
Hoop dat ik de juiste beslissing genomen heb
Anders volgende kerst weer terug naar kneet ;)

Lekker knallen Grosje! en met rechtop staan heb je al veel progressie te laten zien! ;)

• #1.292
Dat is ook een beetje wat ik bedoelde.. Grosje.. je doet uiterst je best om je buik er nu als slechtste uit te laten komen. Als ik zo ga staan heb ik zelfs een buikje.. Maar rechtop staan en je bekken niet kantelen en het scheelt al heel veel. Probeer het eens voor de spiegel. ;)

Vind het wel erg weinig carbs.. als die 75 en 50 gram rijst gekookt zijn...
en 250 gr eiwitten is wel erg veel lijkt me... das 3,3 gr per kg BW...

De hoeveelheid eiwitten is juist hoog omdat je daarmee spier behoud
3gr per vvm is gewoon
Maar im zal morgen nog eens kijken of ik de verhouding anders kan krijgen

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Zonde. Je had het er gewoon bij moeten doen. Dan koop je gewoon een pot whey minder:rolleyes:

370 euro p jaar samen en 200 ....voor 170 euro kan ik een hoop whey kopen

Dat is toch niks vergeleken bij sporten van je kids. Maar goed dat is mijn mening hoor.
Sommige begrijp ik gewoon niet. Ieder zijn ding.

Ik zag niets waar ik om moest lachen

Ik zie zeker een borst en schouders waar je trots op kan zijn, en vermoed dat er op de rug ook een hoop massa aanwezig is van het goede soort. En wat die PT zei is onzin. Hij heeft zeker wel eens een tabelletje uit de libelle of zo gelezen dat het 'normaal' is om een hoger vet% te hebben bij middelbare leeftijd en dat dat dus niet erg is. Maar dat is gebaseerd op een bevolking die voor 95% op zijn reet zit op die leeftijd, extreem weinig spiermassa heeft, en jij bent beter dan dat.

aangespannen zie ik zelfs abs...
ik denk als je je vp wat omlaag krijgt, je versteld gaat staan

ow enne...je houding
kantel je bekken! niet alleen verbeter je je houding daarmee, door de houding waar je nu in staat verslappen je buikspieren en trekken je onderrugspieren continue strak.
Als je je bekken kantelt, zie je gelijk een rechter en beter figuur met minder puiling!

Heel waar volgens mij, ik zie ook veel van mijzelf terug in die houding, en weet dat dat voor mij een punt is om aan te werken!
p**mel naar voren duwen, om het even cru te zeggen!

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Lees bij mij het stukje wat Neet heeft geplaatst, zal je veel van herkennen denk ik.
Succes met je schema's
Enne vet verlies en gewicht aankomen is geen sprookje. Tenzij ik een sprookje ben.

Ja, zal niet simpel worden om de houding te verbeteren. De psoas is een van de sterkste spieren in het lichaam, en het lukt je bijna niet om dat kreng te rekken. Pas ook op met buikspieroefeningen, omdat de psoas zo kort is en sterk, grijpt hij eerder aan dan de buikspieren zelf, en dan is de situp of crunch zelfs nadelig. Je moet de psoas uitschakelen bij je crunches door bv 'frog' crunches te doen.
Daarnaast billen en hamstrings versterken.

Ja klopt, dat is altijd zo in die reclames!

De hoeveelheid eiwitten is juist hoog omdat je daarmee spier behoud
3gr per vvm is gewoon
Maar im zal morgen nog eens kijken of ik de verhouding anders kan krijgen

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

370 euro p jaar samen en 200 ....voor 170 euro kan ik een hoop whey kopen
Maar gezien je 75 kg weegt en 250 gr eiwitten eet is dat 3,3x je totaal gewicht en niet 3x VVM... ;)

Ik moet zeggen dat ik 370 per jaar ook veel vind. Het hangt ook ervan af hoeveel je te besteden hebt..

• #1.296
Dat is toch niks vergeleken bij sporten van je kids. Maar goed dat is mijn mening hoor.
Sommige begrijp ik gewoon niet. Ieder zijn ding.

Mijn zoon sport voor120 EUR p jaar en die gebruikt geen supps en extra voeding
Mijn dochter ook iets van 250 en vrouw weet ik niet...maar BB kost verreweg het meest.
Nee het is een keuze geweest voor meer tijd met familie
Ik ben gewoon teveel tijd kwijt.
1 jaar ga ik proberen en is het niets dan ga ik weer terug naar kneet

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Ik zie zeker een borst en schouders waar je trots op kan zijn, en vermoed dat er op de rug ook een hoop massa aanwezig is van het goede soort. En wat die PT zei is onzin. Hij heeft zeker wel eens een tabelletje uit de libelle of zo gelezen dat het 'normaal' is om een hoger vet% te hebben bij middelbare leeftijd en dat dat dus niet erg is. Maar dat is gebaseerd op een bevolking die voor 95% op zijn reet zit op die leeftijd, extreem weinig spiermassa heeft, en jij bent beter dan dat.

Heel waar volgens mij, ik zie ook veel van mijzelf terug in die houding, en weet dat dat voor mij een punt is om aan te werken!
p**mel naar voren duwen, om het even cru te zeggen!

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Ja, zal niet simpel worden om de houding te verbeteren. De psoas is een van de sterkste spieren in het lichaam, en het lukt je bijna niet om dat kreng te rekken. Pas ook op met buikspieroefeningen, omdat de psoas zo kort is en sterk, grijpt hij eerder aan dan de buikspieren zelf, en dan is de situp of crunch zelfs nadelig. Je moet de psoas uitschakelen bij je crunches door bv 'frog' crunches te doen.
Daarnaast billen en hamstrings versterken.

Ja klopt, dat is altijd zo in die reclames!

Hmm tja heel slecht fysiek heb ik niet maar het zit wat meer verstopt nu onder de vetjes

Zittend werk verkloot mijn houding daar moet ik beter op letten
Maar die spier psoas die had ik nog niet gevonden :)
Ik las al ergens dat hip trust goed is

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Maar gezien je 75 kg weegt en 250 gr eiwitten eet is dat 3,3x je totaal gewicht en niet 3x VVM... ;)

Ik moet zeggen dat ik 370 per jaar ook veel vind. Het hangt ook ervan af hoeveel je te besteden hebt..

Je hebt gelijk ik had me verrekend
Vvm = 61 x 3 = 183 gr eiwit p dag
3gr is niet te veel als je spier wil behouden of wil opbouwen
Maar dan mag ik meer rijst....en minder kip

Je hebt gelijk ik had me verrekend
Vvm = 61 x 3 = 183 gr eiwit p dag
3gr is niet te veel als je spier wil behouden of wil opbouwen
Maar dan mag ik meer rijst....en minder kip
3 gr per kg VVM is ook niet teveel.. maar 3,3g per kg totaal massa is wat aan de hoge kant.
En wat ik zelf merk is meer carbs geven meer energie en kan je lekker op knallen. ;)

• #1.298
3 gr per kg VVM is ook niet teveel.. maar 3,3g per kg totaal massa is wat aan de hoge kant.
En wat ik zelf merk is meer carbs geven meer energie en kan je lekker op knallen. ;)

Yep klopt
Ik ga vandaag eerst cheaten...de hele dag netjes eten en drinken maar vanavond
Vanavond eet ik grieks

Terug
Naar boven