Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Okee, dan is t goed..weet je als jij bij je laatste set een beetje leg drive gaat gebruiken is niks mis mee..maar niet gelijk vanaf t begin.

En ja t zal altijd schelen wat voor soort baan je hebt indien je aan t cutten bent..naja lekker toch.. dan komen die abs straks goed naar voren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Mag het hopen
Voorlopig zitten ze nog in de schuilmodus

Tja als je minder doet heb je ook minder trek. Ervaar dat helaas zelf ook.. Moet effe tegen heug en meug gaan nu.
Maar goed dat het zo goed te doen is voor je. :)
die schuilmodus eindigt vanzelf. :) en dan pics he!!

jaja .. ik niet, ik ga er altijd lui bij zitten ;)
ben al blij dat ik het afgelopen half jaar schouders heb kunnen trainen... het gaat nog steeds goed:p

Goed artikel. De mening van een hoop mensen hier op DBB is dat je energie 'verpest' met full body oefeningen, en dat isolatie oefeningen een hoger gewicht mogelijk maken en dus een betere prikkel zijn voor de doelspieren. Dat is dus niet zo'n simpel verhaal, nog los van het feit dat het altijd meegenomen is om ook je core en stabilisatie-spieren te versterken.

• #1.326
Vandaag weer 1900 cal gegeten (incl kwark maar die heb ik nog te goed :) )
70 gr vet 112 koolh 187 eiw
Ideaal voor mij vvm 61 kg = 61gr vet 180gram eiw en de rest koolh
Zit dus erg goed vandaag :)
Geen training maar rust
Morgen weer knallen in Barendrecht na het werk...Borst triceps
Rug spaar ik voor vrijdag

Goed artikel. De mening van een hoop mensen hier op DBB is dat je energie 'verpest' met full body oefeningen, en dat isolatie oefeningen een hoger gewicht mogelijk maken en dus een betere prikkel zijn voor de doelspieren. Dat is dus niet zo'n simpel verhaal, nog los van het feit dat het altijd meegenomen is om ook je core en stabilisatie-spieren te versterken.

Oh, dan ben ik al ruim een jaar bezig mijn energie te 'verpesten'... ;)

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Vandaag weer 1900 cal gegeten (incl kwark maar die heb ik nog te goed :) )
70 gr vet 112 koolh 187 eiw
Ideaal voor mij vvm 61 kg = 61gr vet 180gram eiw en de rest koolh
Zit dus erg goed vandaag :)
Geen training maar rust
Morgen weer knallen in Barendrecht na het werk...Borst triceps
Rug spaar ik voor vrijdag

Goedzo Gros! Ik loop nog te klooien met die macro's maar voel al wel dat het cutten werkt. Krijg wel steeds meer honger, heb jij dat ook? Ik ga zo ook maar weer een bak kwark naar binnen werken. ;)

• #1.328
Ja het is vreemd maar ik heb in de avond na het eten meer honger dan overdag
Als of mijn lichaam dan een tandje hoger in verbranding gaat
Ik verwacht wel dat hoe langer ik dit vol hou hoe meer honger ik krijg
Maar ik pak ca 2 dagen dat ik meer eet.. Cheat

Ik heb wel jouw tip opgevolgt
Fatsecret app werkt goed :)

Laatst bewerkt:
rustdag en netjes gegeten dus.
Ik heb dat ook wel... overdag geen trek en met moeite alles wegkrijgen en in de avond een gekke honger.
Maar ja ik ben aan t bulken. :o
Hoop dat het houdbaar blijft voor je. Succes vast met trainen morgen!

wel gewoon een squatrek bij dat Fit for free? En bevalt t een beetje daar ? :-p

• #1.331
wel gewoon een squatrek bij dat Fit for free? En bevalt t een beetje daar ? :-p

Ja hoor, dat viel me mee
Alles is er aanwezig voor een goede training (behalve kleine halters)
Dumbbells tot 40kg en ook een squatrek
Deadliften mag er ook (in Den Haag ten minste)
Vanavond Borst en Triceps en dan in Barendrecht .. bij mijn werk

Oh, dan ben ik al ruim een jaar bezig mijn energie te 'verpesten'... ;)

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Goedzo Gros! Ik loop nog te klooien met die macro's maar voel al wel dat het cutten werkt. Krijg wel steeds meer honger, heb jij dat ook? Ik ga zo ook maar weer een bak kwark naar binnen werken. ;)

Je snapt dat ik niet een van die mensen ben die denkt dat het energie verspilling is he?

Wat zegt de weegschaal bij jullie? Er moet een dalende lijn in komen (met kleine schommelingen per dag).

Ja hoor, dat viel me mee
Alles is er aanwezig voor een goede training (behalve kleine halters)
Dumbbells tot 40kg en ook een squatrek
Deadliften mag er ook (in Den Haag ten minste)
Vanavond Borst en Triceps en dan in Barendrecht .. bij mijn werk

A lekker, even sporten en dan pas het verkeer in....

Je snapt dat ik niet een van die mensen ben die denkt dat het energie verspilling is he?

Wat zegt de weegschaal bij jullie? Er moet een dalende lijn in komen (met kleine schommelingen per dag).

Gelukkig maar Neet! :) Ik doe zelf vrijwel alleen compounds en ervaar dit zeker niet als energieverspilling...

N.a.v. je vraag maar eens op de weegschaal gaan staan en dat gaat bij mij de goede kant op. Ik zal het eens in m'n eigen logje gaan plaatsen.

• #1.334

A lekker, even sporten en dan pas het verkeer in....

Weet nog niet wat er op de weegschaal gebeurt
Ga Zaterdag of Zondag weer staan
Ik vermoed/hoop dart ik een pond per week afval (meer mag ook :) )

Ja ik was het zat om eerst door de file te rijden en dan snel te eten en dan weer snel fietsen naar de sportschool en dan snel sporten en dan snel naar huis om nog even wat te eten en mijn vrouw te spreken en dan weer naar bed voor 6 uur slaap

Ik gooi nu om 16.30 de PC uit en rij in 15 min naar de sportschool en dan kan ik tot 18.15 trainen. de file is dan wel een beetje voorbij. Als ik dan rond 19.00 uur thuis kom heeft mijn vrouw het eten klaar staan en kan ik aanschuiven... en daarna de hele avond vrij :)

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Gelukkig maar Neet! :) Ik doe zelf vrijwel alleen compounds en ervaar dit zeker niet als energieverspilling...

N.a.v. je vraag maar eens op de weegschaal gaan staan en dat gaat bij mij de goede kant op. Ik zal het eens in m'n eigen logje gaan plaatsen.

Doe ze altijd beiden
beginnen met compounds en afmaken met isolatie.. denk toch dat dit het beste is

klinkt fijn die avonden zo!

whahaha deadliften MAG er ook??! wtf..kunnen ze dat verbieden dan?

• #1.338
whahaha deadliften MAG er ook??! wtf..kunnen ze dat verbieden dan?

Hmmm ja de vloeren vinden het niet altijd fijn

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Training bij f4f barendrecht
Erg druk vandaag maar toch lekker getraind
Borst triceps

Dumbbell bench press 15x18 12x20 12x28 8x30 kg
Dumbbell fly 12x18 8x20 10x20
Dumbbell incline press 12x18 12x22 8x28
Dumbbell straight arm pullover 12x24 12x28 12x28

Dumbell standing two arm extention 12x16 12x20 10x24
Dumbbell triceps kickback 12x8 12x10 12x12 kg
Cable push down 15x45 12x55 10x65 hele andere gewichten veel lichter als bij kneet
Cable standing extention 12x32.5 12x35 10x45

Machine chest press negatief press..zo lang mogelijk en langzaam mogelijk terug laten zakken
3x gedaan

20 min interval cardio 6 km 10 km 2 min/2 min

Eten weer netjes 1920 cal - 69 gr vet 177 eiwit 143 koolhyd
Even een moeilijk honger moment in de middag maar verder weer easy

Toch wel lekker he.. vroeg weg even trainen en zonder file naar huis. Hoop dat ik dat ook weer mag treffen zo. Had dat wel altijd en beviel me goed.

Lekker getraind! ik duim mee voor het weekend. Maar je houdt je overal strikt aan dus moet goedkomen. :)

Zo, mooie uitgebreide set. En dat met een knagende maag ;)
Een keer in de week wegen heeft als nadeel dat als je die dag net wat veel zout of water binnen hebt dat je dan een hele week denkt dat je niks bent afgevallen.

Terug
Naar boven