Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaja .. ik niet, ik ga er altijd lui bij zitten
ben al blij dat ik het afgelopen half jaar schouders heb kunnen trainen... het gaat nog steeds goed![]()

Mag het hopen
Voorlopig zitten ze nog in de schuilmodus

jaja .. ik niet, ik ga er altijd lui bij zitten
ben al blij dat ik het afgelopen half jaar schouders heb kunnen trainen... het gaat nog steeds goed![]()
)
Goed artikel. De mening van een hoop mensen hier op DBB is dat je energie 'verpest' met full body oefeningen, en dat isolatie oefeningen een hoger gewicht mogelijk maken en dus een betere prikkel zijn voor de doelspieren. Dat is dus niet zo'n simpel verhaal, nog los van het feit dat het altijd meegenomen is om ook je core en stabilisatie-spieren te versterken.

Vandaag weer 1900 cal gegeten (incl kwark maar die heb ik nog te goed)
70 gr vet 112 koolh 187 eiw
Ideaal voor mij vvm 61 kg = 61gr vet 180gram eiw en de rest koolh
Zit dus erg goed vandaag
Geen training maar rust
Morgen weer knallen in Barendrecht na het werk...Borst triceps
Rug spaar ik voor vrijdag

wel gewoon een squatrek bij dat Fit for free? En bevalt t een beetje daar ? :-p
Oh, dan ben ik al ruim een jaar bezig mijn energie te 'verpesten'...
---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------
Goedzo Gros! Ik loop nog te klooien met die macro's maar voel al wel dat het cutten werkt. Krijg wel steeds meer honger, heb jij dat ook? Ik ga zo ook maar weer een bak kwark naar binnen werken.![]()
Ja hoor, dat viel me mee
Alles is er aanwezig voor een goede training (behalve kleine halters)
Dumbbells tot 40kg en ook een squatrek
Deadliften mag er ook (in Den Haag ten minste)
Vanavond Borst en Triceps en dan in Barendrecht .. bij mijn werk
Je snapt dat ik niet een van die mensen ben die denkt dat het energie verspilling is he?
Wat zegt de weegschaal bij jullie? Er moet een dalende lijn in komen (met kleine schommelingen per dag).
Ik doe zelf vrijwel alleen compounds en ervaar dit zeker niet als energieverspilling...Je snapt dat ik niet een van die mensen ben die denkt dat het energie verspilling is he?
Wat zegt de weegschaal bij jullie? Er moet een dalende lijn in komen (met kleine schommelingen per dag).
A lekker, even sporten en dan pas het verkeer in....
)
Gelukkig maar Neet!Ik doe zelf vrijwel alleen compounds en ervaar dit zeker niet als energieverspilling...
N.a.v. je vraag maar eens op de weegschaal gaan staan en dat gaat bij mij de goede kant op. Ik zal het eens in m'n eigen logje gaan plaatsen.

whahaha deadliften MAG er ook??! wtf..kunnen ze dat verbieden dan?