grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker toch.. kwarkje met wat eiwit!
ik gooi er nog wat noten/lijnzaadolie en quinoavlokken door. Ook lekker!
Wegen doe je meestal gewoon 1 x per week ochtend nuchter naakt. Als je denkt dat het niet klopt kan je de dag erna een check doen. Zitten de waardes dan dicht bij elkaar dan zal het wel ongeveer kloppen. Verder is het op de lange termijn kijken.
Althans.. dat is hoe ik het doe.
In theorie moet ik afvallen en bij voorkeur meer vet als spier
Ik verbrand meer val als ik binnen krijg
Ca 1700 cal in de laatste 3 dagen minder als onderhoud gegeten en verbrand
Dan moet er iets af gaan
Ik wil ook eten, maar ik mag niks meer (van mezelf)
Heb eigenlijk alleen maar honger omdat ik gefrustreerd ben![]()

Nou ...gisterenavond even snel op de schaal gesprongen en ...ik was niets afgevallen gvd.. Sorry
Maar ja ik heb mij vorige keer in de ochtend op nuchtere maag gewogen en nu in de avond na alle maaltijden

als je avondgewicht je oude ochtendgewicht is geworden ben je echt wel afgevallen hoor
Nou ...gisterenavond even snel op de schaal gesprongen en ...ik was niets afgevallen gvd.. Sorry
Maar ja ik heb mij vorige keer in de ochtend op nuchtere maag gewogen en nu in de avond na alle maaltijden
Zondagochtend ga ik weer nuchter wegen en als jullie een weegschaal zien vliegen..dan heb ik hem weggesmeten omdat er geen gewicht af is
Nja... Er valt nog weinig te zien in de spiegel na zo'n korte tijd en je wilt toch weten of je op de goede weg bent, nietwaar?!
En wat nou als je door verandering van voeding en schema vet vermindert en massa vermeerdert?
Wat dan?
Dan geef ik een feest..en jullie mogen allemaal komen

Yeahhhhh! Party! (met spa rood)
Tjee Ron wat ben je streng man!
Kun je 400-500 gram per week in massa vermeerderen dan?!
lekkerYeahhhhh! Party! (met spa rood)
Tjee Ron wat ben je streng man!
Kun je 400-500 gram per week in massa vermeerderen dan?!

Dan geef ik een feest..en jullie mogen allemaal komen
+