AndroidHealthClinic

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Nou ik heb nu wel honger hoor
Maar ik mag nog een kwarkje en wat whey
Dacht juist dat je altijd op het zelfde tijdstip moest wegen

Lekker toch.. kwarkje met wat eiwit! :)
ik gooi er nog wat noten/lijnzaadolie en quinoavlokken door. Ook lekker!

Wegen doe je meestal gewoon 1 x per week ochtend nuchter naakt. Als je denkt dat het niet klopt kan je de dag erna een check doen. Zitten de waardes dan dicht bij elkaar dan zal het wel ongeveer kloppen. Verder is het op de lange termijn kijken.
Althans.. dat is hoe ik het doe.

• #1.343
In theorie moet ik afvallen en bij voorkeur meer vet als spier
Ik verbrand meer val als ik binnen krijg
Ca 1700 cal in de laatste 3 dagen minder als onderhoud gegeten en verbrand
Dan moet er iets af gaan

Ik wil ook eten, maar ik mag niks meer (van mezelf):(

Heb eigenlijk alleen maar honger omdat ik gefrustreerd ben:(

Lekker toch.. kwarkje met wat eiwit! :)
ik gooi er nog wat noten/lijnzaadolie en quinoavlokken door. Ook lekker!

Wegen doe je meestal gewoon 1 x per week ochtend nuchter naakt. Als je denkt dat het niet klopt kan je de dag erna een check doen. Zitten de waardes dan dicht bij elkaar dan zal het wel ongeveer kloppen. Verder is het op de lange termijn kijken.
Althans.. dat is hoe ik het doe.

In theorie moet ik afvallen en bij voorkeur meer vet als spier
Ik verbrand meer val als ik binnen krijg
Ca 1700 cal in de laatste 3 dagen minder als onderhoud gegeten en verbrand
Dan moet er iets af gaan

Ieder zijn gewoonte... ik weeg me 3-4x per week en kijk naar het gemiddelde. Altijd vast moment van de dag is idd wel belangrijk (na het poepen, voor het ontbijt is meest flatterend).
Ja hoor dan moet de verbranding vanzelf de overhand krijgen.

We zijn goed bezig gros: http://ergogenics.org/krachttraining-beter-wapen-tegen-dikke-buik-dan-aerobe-training.html
en voor Marina die wat meer vlees op de botten moet krijgen... nog meer eten??

Ik wil ook eten, maar ik mag niks meer (van mezelf):(

Heb eigenlijk alleen maar honger omdat ik gefrustreerd ben:(

vrouwen ding :D

• #1.347
Nou ...gisterenavond even snel op de schaal gesprongen en ...ik was niets afgevallen gvd.. Sorry
Maar ja ik heb mij vorige keer in de ochtend op nuchtere maag gewogen en nu in de avond na alle maaltijden
Zondagochtend ga ik weer nuchter wegen en als jullie een weegschaal zien vliegen..dan heb ik hem weggesmeten omdat er geen gewicht af is

Ja hehe... mutsje. ;) Altijd nuchter wegen.

Nou ...gisterenavond even snel op de schaal gesprongen en ...ik was niets afgevallen gvd.. Sorry
Maar ja ik heb mij vorige keer in de ochtend op nuchtere maag gewogen en nu in de avond na alle maaltijden

als je avondgewicht je oude ochtendgewicht is geworden ben je echt wel afgevallen hoor

• #1.350
in de avond wegen is echt waanzin... Ik kan zo op een dag een paar kilo schommelen.
maagvolume en vocht. ;)
op naar de volgende nuchtere ochtend weging! zit vast goed!

Zondagochtend ga ik weer nuchter wegen en als jullie een weegschaal zien vliegen..dan heb ik hem weggesmeten omdat er geen gewicht af is

Leer het nou eens. Gewicht is niet belangrijk. De spiegel is belangrijk.

Nja... Er valt nog weinig te zien in de spiegel na zo'n korte tijd en je wilt toch weten of je op de goede weg bent, nietwaar?!

Nja... Er valt nog weinig te zien in de spiegel na zo'n korte tijd en je wilt toch weten of je op de goede weg bent, nietwaar?!

En wat nou als je door verandering van voeding en schema vet vermindert en massa vermeerdert?
Wat dan?

Yeahhhhh! Party! (met spa rood)

Tjee Ron wat ben je streng man! :D

Kun je 400-500 gram per week in massa vermeerderen dan?!

• #1.358

Mooi da ben ik over 9 weken 5 kg spier rijker
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Trouwens weer netjes gegeten
Iets te weinig overdag maar goed gemaakt met een wrap met kip en Mexicaanse bonenschotel :) lekker
1900 val weer . zelfd iets minder zelfs

Nope, maar dat kan je in vet ook niet afvallen. :p
En streng ben ik niet.
Ik snap alleen de fixatie op die weegschaal niet.
Je weet dat je goed bezig bent als je broek beter gaat zitten en je meer kan dan daarvoor.
Ik stap heus wel op de weegschaal. Maar niet elke week. Gewoon als ik het gevoel heb dat het goed of juist slecht gaat.

Terug
Naar boven