Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
INna een tijd weg te zijn geweest, nu weer opzoek naar loggers met dezelfde lengte en gewicht stats
(mensen rond de 1.70 zijn hier zeldzaam volgens mij
).
Lekker benchpress hier, als je grip faalt bij de deadlift waarom koop je niet gewoon straps? Ik gebruik ook ongeveer tot 100/110 kilo geen straps maar zo snel ik merk dat bij een zwaarder gewicht mijn grip begint te falen doe ik mijn straps aan. Meestal doe ik ze pas aan als ik boven de 110 kg deadlift, want ik kreeg 110 kg ook nooit gehouden wegens grip maar mijn rug kon echt wel meer aan. Beetje zonde van je gains omdat alleen je grip faalt
Succes met je log
Dank je

Potverdorie wat was het koud op het fietsje naar de sportschool
Windje tegen.. Was al moe toen ik er aan kwam
Benen vandaag...
Barbell squat 10x60 8x70 8x80 4x90 te weinig puff en lucht
Barbell front squat 8x40 8x50 10x50 klote grip krijg ik ook niet onder controle, armen gekruist ging beter
Dumbbell lunges 3x12x28
Leg extention 12x66 12x73 12x85
Calf press zittend 12x66 12x73 12x80
Lying leg curl 12x39 12x39 6x45
Front squat qua beenkracht geen probleem maar de grip is niet lekker dus rolt stang naar voren
Geen succes dus
Neet ik snap je probleem
huh? hoe kan die barbell dan rollen met frontsquats?
je hebt goede tet*en, dus als ie al van je borstbeen valt, kan hij daar toch op rusten?
Hey Gros,
ook aardig wat eraf gekregen hé??
Goed bezig joh, balen dat je nu weer ff kwakkelt maar tis natuurlijk veel erger geweest.
Fsq vindt ik idd met gekruiste grip beter te doen dan die andere..dat voelt echt naar voor mijn polsen.
anyway..good work en je komt straks toch wel een keertje in Haarlem langs hé als we klaar zijn ;-)

Hey Gros,
ook aardig wat eraf gekregen hé??
Goed bezig joh, balen dat je nu weer ff kwakkelt maar tis natuurlijk veel erger geweest.
Fsq vindt ik idd met gekruiste grip beter te doen dan die andere..dat voelt echt naar voor mijn polsen.
anyway..good work en je komt straks toch wel een keertje in Haarlem langs hé als we klaar zijn ;-)

uiteraard kom ik weer een keer langs
ik heb een f4f abo dus ik mag gratis komen
Hoe gaat het verder met jou? en uiteraard hoe gaat het met je man..mag hij daar blijven PT-en
---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
tuurlijk als het straks weer lekker weer is dan kunnen we weer hoor
Maar eerst moet Helen ff weer aan de andere baas wennen![]()

dank u dames
ben er ook blij mee
Zie er in ieder geval weer stukken strakker uit als 3 maanden terug... toen was ik een vetklep