Fitness Seller

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Gewoon blijven loggen hoor gros! Sterke Bench.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
IN :D na een tijd weg te zijn geweest, nu weer opzoek naar loggers met dezelfde lengte en gewicht stats :) (mensen rond de 1.70 zijn hier zeldzaam volgens mij :mad: ).

Lekker benchpress hier :cool:, als je grip faalt bij de deadlift waarom koop je niet gewoon straps? Ik gebruik ook ongeveer tot 100/110 kilo geen straps maar zo snel ik merk dat bij een zwaarder gewicht mijn grip begint te falen doe ik mijn straps aan. Meestal doe ik ze pas aan als ik boven de 110 kg deadlift, want ik kreeg 110 kg ook nooit gehouden wegens grip maar mijn rug kon echt wel meer aan. Beetje zonde van je gains omdat alleen je grip faalt ;) Succes met je log

Welkom
Tja joh grip is niet altijd slecht
Ene keer meer last van als de andere keer en ik gebruik dan ook straps

Vandaag schouders nog steeds een beetje gammel
Iets minder kracht ook vandaag
Standing mp 12x30 2x8x40 moeilijk
Dumbbell schoulder press 12x18 2x7x20
Dumbbell lateral raises 3x12x10 kg
Dumbbell front raises 3x10x9
Dumbbell seated bent over reverse fly 3x12x14
Barbell upright row 2x10x40 8x40
Cable one arm lateral raise 3x12x9kg
Cable face pull 3x12x45.5
Dumbbell shrug 2x8x80 12x80

Niet slecht voor een gammele training

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Gewoon blijven loggen hoor gros! Sterke Bench.
Dank je
Had een jaar geleden niet gedacht dat ik boven de 60 uit zou komen
Zo zie je maar weer dat volhouden werkt

• #1.683
Potverdorie wat was het koud op het fietsje naar de sportschool
Windje tegen.. Was al moe toen ik er aan kwam:)
Benen vandaag...
Barbell squat 10x60 8x70 8x80 4x90 te weinig puff en lucht
Barbell front squat 8x40 8x50 10x50 klote grip krijg ik ook niet onder controle, armen gekruist ging beter
Dumbbell lunges 3x12x28
Leg extention 12x66 12x73 12x85
Calf press zittend 12x66 12x73 12x80
Lying leg curl 12x39 12x39 6x45

Front squat qua beenkracht geen probleem maar de grip is niet lekker dus rolt stang naar voren
Geen succes dus
Neet ik snap je probleem

huh? hoe kan die barbell dan rollen met frontsquats?
je hebt goede tet*en, dus als ie al van je borstbeen valt, kan hij daar toch op rusten?

• #1.685
Niet zulke goede tet*en als een dame :)
Denk dat ik een lesje van jou nodig heb
Voelt gewoon niet lekker kan mijn polsen niet zover kantelen dat hij lekker ligt
Als ik mijn armen als alternatief gekruist doe dan hou ik ze blijkbaar niet hoog genoeg en rolde de bar iets naar voren
Laatste set ging beter..gekruist dan

Potverdorie wat was het koud op het fietsje naar de sportschool
Windje tegen.. Was al moe toen ik er aan kwam:)
Benen vandaag...
Barbell squat 10x60 8x70 8x80 4x90 te weinig puff en lucht
Barbell front squat 8x40 8x50 10x50 klote grip krijg ik ook niet onder controle, armen gekruist ging beter
Dumbbell lunges 3x12x28
Leg extention 12x66 12x73 12x85
Calf press zittend 12x66 12x73 12x80
Lying leg curl 12x39 12x39 6x45

Front squat qua beenkracht geen probleem maar de grip is niet lekker dus rolt stang naar voren
Geen succes dus
Neet ik snap je probleem

Het was zeker t*ring koud, vochtig, winderig, vanmorgen naar de markt geweest.

huh? hoe kan die barbell dan rollen met frontsquats?
je hebt goede tet*en, dus als ie al van je borstbeen valt, kan hij daar toch op rusten?

Het heeft met houding van heupen en rug te maken. Veel mensen neigen naar voren met het bovenlichaam bij squatten (good-morning beweging), en dan rolt de stang van je tet*en af, dat moet er eerst uit gestampt worden. Daarom doe ik nog steeds baby gewichten.

• #1.687
Dat zal het zijn
Was de eerste keer los voor mij
Moet de rug dus rechter houden
50 kg was te doen maar techniek nog wat bijschaven

Sterkte! FSQ is niet mijn favoriet, maar het is wel goed voor je denk ik...

Sterke schouder train gisteren met 9 oefeningen. Pfff.. zwaar zeg..
en mooie beentrain!
Ik herken het wel met FSQ... zodra ik bij 40 kg kom heb ik er ook last van.. dus nog even terug en oefenen. Ik kan ook alleen gekruiste grip doen. Polsen willen die andere grip niet.

Hoe is het inmiddels met je schouder?

Hey Gros,

ook aardig wat eraf gekregen hé??
Goed bezig joh, balen dat je nu weer ff kwakkelt maar tis natuurlijk veel erger geweest.
Fsq vindt ik idd met gekruiste grip beter te doen dan die andere..dat voelt echt naar voor mijn polsen.
anyway..good work en je komt straks toch wel een keertje in Haarlem langs hé als we klaar zijn ;-)

• #1.693
Hoe is het inmiddels met je schouder?

Pijntje hier en daar heb ik altijd...maar ik heb een stuk minder last als een jaar geleden
Ik ben nu al weer een tijdje echt goed hard aan het trainen.. en af en toe moet ik even een tandje terug daarna... pijntjes gaan uiteindelijk wel weer weg

Hey Gros,

Goed bezig joh, balen dat je nu weer ff kwakkelt maar tis natuurlijk veel erger geweest.
Fsq vindt ik idd met gekruiste grip beter te doen dan die andere..dat voelt echt naar voor mijn polsen.
anyway..good work en je komt straks toch wel een keertje in Haarlem langs hé als we klaar zijn ;-)

Kom ik ook kijken. Grosje ff afspreken. :p

• #1.695
Nou het is weer tijd om wat vorderingen te laten zien

aangespannen buik
Zonder kop lijkt het toch wel een jong persoon ;)

hmmm hier lijk ik al heel droog... maar de laatste vetjes rond navel willen nog geen afscheid nemen :)

rug is ook iets droger al is het hier niet te zien

IMG_20150314_130051[1].jpg

IMG_20150314_130147[1].jpg

IMG_20150314_123332[1].jpg

• #1.696
Hey Gros,

uiteraard kom ik weer een keer langs
ik heb een f4f abo dus ik mag gratis komen :)
Hoe gaat het verder met jou? en uiteraard hoe gaat het met je man..mag hij daar blijven PT-en

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

tuurlijk als het straks weer lekker weer is dan kunnen we weer hoor
Maar eerst moet Helen ff weer aan de andere baas wennen ;)

:D

uiteraard kom ik weer een keer langs
ik heb een f4f abo dus ik mag gratis komen :)
Hoe gaat het verder met jou? en uiteraard hoe gaat het met je man..mag hij daar blijven PT-en

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

tuurlijk als het straks weer lekker weer is dan kunnen we weer hoor
Maar eerst moet Helen ff weer aan de andere baas wennen ;)

Yes yes, maar waar ik nu de aankomende weken moet werken.. dan zal ik al aardig gewend zijn hoor..
Maar als we in mei open gaan..dan zal t zeker in t begin mega druk worden..im affraid so..
Maar altijd leuk als jullie keertje komen bij ons:D

Nee bij f4f loopt het pt via een iets andere constructie dat is voor mijn hubbie niet super intressant meer.
Dus we moeten even kijken wat we daarmee kunnen doen;)

Nu gaat t allemaal lekker, maar maanden wist ik al dat er wat stond te gebeuren en we werden maar in t ongewisse gelaten..super irritant.
En toen t moment dat het werd verteld dat we gingen sluiten en dat ik nog niks tegen mijn klanten mocht zeggen..nou ik kan je vertellen..dat is echt een hel!
Helemaal omdat we juist een hele goeie band met de meeste van onze oude klanten hadden (hebben)

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

oh... almost forget to say: Looking good Ed:bow2:

potverdikkie Grosje: dat ziet er goed uit :thumb:

• #1.699
dank u dames
ben er ook blij mee
Zie er in ieder geval weer stukken strakker uit als 3 maanden terug... toen was ik een vetklep

Terug
Naar boven