Vakantie, wat lekker!! En je bent beachproof dus dat gaat helemaal goed komen

Miss ook wel ff goed voor, even rust en bovenal geen werk
Nouuuu beachproof !!!!!

Vanochtend gewogen en ben nu 69 kg en 17% volgens de weegschaal vet zal wel iets lager liggen
Echt beachproof is het niet maar het gaat
Vanochtend maar een full body achtige training gedaan en qua gewicht iets lager en meer reps
Laatste week voor de vakantie gewoon bewegen en heel blijven
Incline press 20x20 15x40 12x50 10x50
Dumbbell flyes 3x12x12
Bor 15x40 12x50 12x60
Deadlift 4x12x60
Legg press 4x20x75
Leg curl 3x15x45
Dumbbell zittend schoulderpress 3x12x14
Side raises 3x12x5
Captains chair gestrekte benen lift 4x20 reps
---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------
Niet je werk opzij gooien, maar wel de werk gerelateerde stress! Je bent nou toch op een leeftijd dat stress taboe zou moeten zijn lijkt mij.
Een blessure kan er langzaam insluipen en (weer) een blessure aan je schouders wil je deze keer toch voor zijn?
Ja werkstress is een factor..maar helaas niet geheel uit te sluiten...aard van het beesie en onderdeel van het werk.
Blessure is niet de schouder maar de traps
Er zitten vaak knopen op verschillende plaatsen in de traps en nekregio
Verkeerde houding op werk en te langdurig aanspannen van bepaalde spieren volgens de fysio
Ik heb dit al jaren...eigenlijk na een doorstart van ons bedrijf zo 3 a 4 jaar terug
Stress zal daar zeker mee te maken hebben....ouderdom ook...sporten helpt maar kan ook voor de extra overbelasting zorgen.
Ik moet dus sporten, minder stressen, beter op mijn houding letten en jong blijven