AndroidHealthClinic

GTST wie kijkt het allemaal?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo titel spreekt voorzich!

Ik volg normaal ook ATWT maar dat is zo dood en saai, GTST begint weer spannend te worden met dat hele familie Sanders gebeuren!

Hahaha, big ups dat je zo groot bent brah, past ook kennelijk heel veel gayness in je!
 
Nog nooit van mn leven 1 aflevering gezien, en zo wil ik het graag houden.
 
Haha dit topic:roflol: Deze gaat weer de geschiedenis in van DBB:D
 
Nog nooit van mn leven 1 aflevering gezien, en zo wil ik het graag houden.

ik een halve en dat was meer dan genoeg.

Kerels die dit kijken zijn gewoon zwaar gay, zwakzinnig of zitten onder 3m plak en moeten het zien van moeder de vrouw.
 
Hahaha, big ups dat je zo groot bent brah, past ook kennelijk heel veel gayness in je!

Jou avatar straalt gayness uit, als ik het niet beter wist zou ik denken dat je een gay icon bent.


atwt is echt een snoekduik in het gay gebied hoor!
:gay:


ATWT was baas, nu begint het inderdaad saai te worden man. Dat hele gebeuren rondom paul en emily vroeger was nog wel spannend maar nu is het alleen maar gejank.

GTST blijft baas :cool:
 
Jou avatar straalt gayness uit, als ik het niet beter wist zou ik denken dat je een gay icon bent.





ATWT was baas, nu begint het inderdaad saai te worden man. Dat hele gebeuren rondom paul en emily vroeger was nog wel spannend maar nu is het alleen maar gejank.

GTST blijft baas :cool:

...

't wordt tijd dat DBZ weer uitgezonden wordt op tv :D
 
ff de namen geblurd om te voorkomen dat onze edgay de karma gevers gaat stalken ;)

v2sbpj.jpg

















[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jou avatar straalt gayness uit, als ik het niet beter wist zou ik denken dat je een gay icon bent.

Nieten haten omdat ik een 10/10 ben en niets van jou moet hebben McFaggy!

je zegt ''als ik niet beter zou weten'', dus je weet beter, waarom probeer je dan nog steeds in het begin van je zin te suggereren dat ik gay ben ? Je spreekt jezelf tegen, echt typisch gtst-fag-kijkert
 
Ik raad je aan om geen topics meer aan te maken waarvan je zelf ook al weet dat het kan leiden tot een rel, locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven