AndroidHealthClinic

Havermouttrutje Log

Bezoekers in dit topic

Mijn vriend heeft echter behoorlijk wat commentaar op hoe ik er nu uitzie en zou me graag een kilootje of tien lichter zien... Dus overweeg toch een kleine cut in te zetten van een week of 6-8 en kijken wat dat doet. To be continued...
Dat meen je toch niet?
 
Mijn vriend heeft echter behoorlijk wat commentaar op hoe ik er nu uitzie en zou me graag een kilootje of tien lichter zien... Dus overweeg toch een kleine cut in te zetten van een week of 6-8 en kijken wat dat doet. To be continued...
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Van vriend wisselen? Dat gaat het snelste gaan.
 
1,63m en 54 kg en je vriend wil je graag 10 kilo lichter zien? :eek:
Wil hij echt iemand die eruit ziet als een anorexia patient??

Leuke vriend heeft ze dan.

44 kg lijkt me zeer gezond.

Stats kloppen niet! Weeg momenteel 65 kg, de 54 kg was halverwege mijn laatste cut (en dat vind ik zelf ook mooier ;) ) Dus daarop afgaand sta ik op zich ook wel achter een cut, maar ergens heb ik er ook gewoon geen zin in. Denk er nog even over.
 
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Van vriend wisselen? Dat gaat het snelste gaan.
Haha naaah, hij heeft ook wel een punt hoor. Blij dat hij er in ieder geval eerlijk over kan zijn. Weet zelf ook wel dat ik de boel qua voeding heb laten versloffen, maar soms gaat mentale gezondheid/gelukkig zijn gewoon even voor en dat ging in dit geval helaas hand in hand met wat extra kilo's. Cutten tot 59-60 kg lijkt me voor mijn eigen lichaamsbeeld ook fijner, (veel) lichter hoeft wat mij betreft dan weer niet.

En het is een man he, die begrijpt toch niet zo hoe vrouwenlichamen werken :p Wat voor hem 10 kilo is kan er ook uitzien als 10 kilo maar in werkelijkheid maar 2 kilo schelen...
 
Stats kloppen niet! Weeg momenteel 65 kg, de 54 kg was halverwege mijn laatste cut (en dat vind ik zelf ook mooier ;) ) Dus daarop afgaand sta ik op zich ook wel achter een cut, maar ergens heb ik er ook gewoon geen zin in. Denk er nog even over.

Dan zou ik het ook zeggen :D
 
ik ben altijd fel.....Thats how i roll!!!! :D

Toen dacht ik dat je 54 woog :D
Ja nu we weten dat je n vetklep bent...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ik zie je foto's op IG en zie allesbehalve het probleem (zacht uitgedrukt) maar goed ieder z'n mening...
 
Net in de gym toch maar even op de weegschaal gestaan en zit op 60.6 kg, maandje terug was dat dus nog 65 dus blijkbaar gaat er sowieso al iets in de goede richting zonder al teveel op te letten :D

Training:
Dips:
3x10xBW
1x9xBW
Gaan eindelijk vooruit, door calisthenics doe ik ze nu ook vaker en werk ook aan progressies naar L-sit, Russian dips etc.

Bench:
4x8x45 kg, 3 sec terugzakken

Pull-ups:
4x10xBW
Heeeeeel lang tegen die laatste set aan zitten hikken, kwam daar telkens maar tot 8/9. Nu toch echt de 10 :D

OHP:
4x8x25 kg, 3 sec terugzakken

Push-ups + clap:
4x8xBW

Verder nog wat handstanden en serie plank variaties gedaan om mijn core wat beter bij te houden. Naar sportschool gelopen en weer terug, bij elkaar 11 km (bij wijze van cardio). Wel lekker getraind, gaat rustig vooruit.
 
Gewoon tegen je vriend zeggen: Alsof jij eruit ziet als een Adonis ;)

(geen idee of hij buff is, maar meeste mannen die zulk commentaar leveren zijn doorgaans average)
 
Gewoon tegen je vriend zeggen: Alsof jij eruit ziet als een Adonis ;)

(geen idee of hij buff is, maar meeste mannen die zulk commentaar leveren zijn doorgaans average)

Hahaha medium buff maar vooral heel lean. Op dat gebied dus wel recht van spreken :p
Elke keer halfkwijlend staren als ie z'n shirt uittrekt maakt zulke opmerkingen ook niet echt geloofwaardig :D
 
Maandag calisthenics training gehad, dinsdag hardgelopen (eerste keer in een JAAR), woensdag powerlift training:

WU:
Prowler sprints, mobility drill

Deadlift, doel 6rm vinden:
2x10x20 (techniek gelijk netjes aangepast)
2x8x40 (same)
1x6x60
1x3x80 (fail, trainer dacht dat het wel lukte, eerste keer deadliften in een jaar, lichaam dacht ' joe doe maar ff niet')
1x6x70 (netjes!)
2x5x65 (nog meer houding verbeteren)

Romanian Deadlift:
1x8x40
3x8x50

OHP, doel 3rm vinden
1x8x15
1x5x20
1x3x25
1x3x30
2x3x35

Seated OHP (zittend op de grond dus)
3x10x20

Was lekker! Nog nooit gericht op powerliften an sich, maar vond dit heel tof. Goede begeleiding en veel geleerd. Gisteren calisthenics, vandaag op m'n luie reet zitten, morgen hardlopen. Zondag pas weer logje :)
 
Maandag calisthenics training gehad, dinsdag hardgelopen (eerste keer in een JAAR), woensdag powerlift training:

WU:
Prowler sprints, mobility drill

Deadlift, doel 6rm vinden:
6 is een magisch getal of andere reden? :)
Mooie training voor de rest!
 
Zaterdag:
WU: prowler sprints, mobility drill, stretches, activatie

DL:
1x5x40
1x5x60
1x5x70
3x5x80

DL to row:
3x8x40

OHP:
opwarmen dumbells/band pulls etc
3x5x32

SS strict curls/tricep extensions, just for fun.

Woensdag:
WU vergelijkbaar met zaterdag

Squat:
1x8x20
1x8x40
1x8x45
1x4x50
3x8x55

Paused squats:
3x3x55

Paused Bench:
opwarmen allerhande stretches
1x8x20
1x6x30
1x5x40
4x4x50

DB BP:
2x10x20

Zandzakken sjouwen, 35 kg, 45 meter

Op de overige dagen hardlopen/calisthenics maar daar zal ik jullie niet mee vervelen :p
 
Zaterdag:
Bench:
WU opwerken naar drietjes
5x3x56 kg

Banded Bench
4x5x45

Squats
WU opwerken naar vijfjes
4x5x60


Gisteren:
Squats:
WU opwerken naar drietjes.
5x3x70 kg

Bring Sally Up frontsquat

Bench:
WU opwerken naar zesjes
4x6x50 (paused)
 
Bring Sally up ??
Wat is dat?
 
Bring Sally up ??
Wat is dat?

Dit liedje:
(Moby - Flower)

En guess what... je luistert naar de commando's :p Dus bij 'up' ga je omhoog' en bij 'down' omlaag, en je wacht tot je weer up mag. Met frontsquats. Yaay.

En nee, ik gebruik dit niet om kracht op te bouwen want daar is het useless voor, maar wel goed voor de verzuring (en de lachspieren van coach).
 
Dit liedje:
(Moby - Flower)

En guess what... je luistert naar de commando's :p Dus bij 'up' ga je omhoog' en bij 'down' omlaag, en je wacht tot je weer up mag. Met frontsquats. Yaay.

En nee, ik gebruik dit niet om kracht op te bouwen want daar is het useless voor, maar wel goed voor de verzuring (en de lachspieren van coach).
Ik ben sneller :eyebrow:
 
Back
Naar boven