Fitness Seller

Havermouttrutje Log

Bezoekers in dit topic

Hehe ik zat je maar te stangen he :p Maar ziet er goed uit. Ik vrees serieus wel groter dan mijn bovenarmen... shame on me.

Meer havermout trutje :p

Dacht trouwens dat je in het verleden hier ook wat pics had gezet. Zag er toen ook goed uit ;)
 
Vrijdag benen:
Warming up:
- 2x20 donkey kicks met elastiek
- 2x6 stappen p/b Xband walk
- 3x10 banded hip bridge
- mobility/stretches

Walking Lunges:
4x8 stappen pb
1x8x bodyweight
4x8x12 kg

Bulgarian Split Squats:
1x8xbodyweight
4x8x12 kg

1 leg box jumps (30 cm)
4x3 per been

Squat:
1x8x20
1x8x30
1x8x40
4x8x52.5

Romanian Deadlift:
3x8x40 kg (plan was 4 sets maar ik kon écht niet meer. En wilde niet meer. Benen trainen is echt weer ff wennen, had een teiltje naast m'n squatrack gezet)

Plank:
4x30 seconden

Hanging leg raises:
1x12
2x10
1x8

Voelde for some reason echt heel zwaar. Bijna teiltje nodig :p Maar wel weer lekker. Sprongen voelen bijv. een stuk stabieler. Ik moet rustig aan doen met ophogen, merkte vorige week toch wat reactie in mijn enkel en het is even afwachten of dat spierpijn/stijfheid is of echt een pijnreactie. Focus op vorm en mind-muscle-connectie dus maar.
 
Vandaag upperbody. Warm up as usual: stretches, deadhangs, mobility drill etc.

Pull-ups (bodyweight)
1x14 (PR!)
1x9
2x6

BOR:
4x8x35 kg

CG lat pulldown:
3x12x40 kg

Rear Delt Raises:
4x12x7 kg DB's

Lat Prayers:
4x8x?

Pull-ups (weighted)
3x3x+5 kg

Bicep dingetjes

Normaal pak ik de weighted pull-ups aan het begin, maar ik wilde mijn BW max eens testen dus vandaar dat de weighted nu eens een rep-out waren. Voelde lekker, zwaar, lats opgeblazen, ben nu alleen maar aan het (vr)eten :D
 
Meer havermout trutje :p

Dacht trouwens dat je in het verleden hier ook wat pics had gezet. Zag er toen ook goed uit ;)
Thanks! Nu wel wat minder massa naar m'n idee... Maar kan ook tussen m'n oren zitten :p Meer havermout is altijd goed!
 
Benen:
Warming up:
- 2x20 donkey kicks met elastiek
- 2x6 stappen p/b Xband walk
- 3x10 banded hip bridge
- mobility/stretches/foamrol

Walking Lunges:
4x8 stappen pb
1x8x bodyweight
4x8x12 kg

Bulgarian Split Squats:
1x8xbodyweight
4x8x12 kg

1 leg box jumps (30 cm)
4x3 per been

Nogmaals WU/mobility drill, nu specifiek voor skwaats. Opnieuw glute-activatie, stretches etc.

Squat:
1x8x20
1x8x30
1x8x40
4x8x55

GHR:
3x12x+5 kg

Hollow Body Hold:
4x30 seconden

Hanging leg raises:
1x12
2x10
1x8

Squat ging vandaag juist superlekker, waar 52.5 vrijdag echt janken was. Weird. Wel lekker getraind, WU wordt steeds uitgebreider maar het lijkt wel effect te hebben dus dan maar ellenlange trainingen.
 
Zou wel pijnlijk zijn als nu blijkt dat ze maar 1 been meer heeft ongevoelige ****

:roflol: als ze kan SQ heeft ze sowieso 2 benen. Als dan niet met prothese. Dus kan ze ook met 2 benen box jumps doen. Kortzichtige ****
 
Waarom met 1 been? :scratch:

Blessure haha. Mijn enkel en heupaansturing zijn naar de klote, heup klapt naar binnen als ik afzet (met springen maar ook bij bijv. hardlopen of - voorheen - walking lunges). Met krachtoefeningen is die nu grotendeels gecorrigeerd, kan nu netjes lunges en split squats zonder gewiebel, maar door die eenbenige sprongen leer ik ook mijn afzet en landing vanuit de heup te corrigeren ipv vanuit de rest van mijn lichaam. Enkel heeft vorig jaar een marathon moeten corrigeren omdat mijn heup toen niet goed zat en die is nu nog steeds niet hersteld, dus dat doe ik liever niet nog een keer :p En door eenbenige landing krijg ik ook wat stabiliteit in die enkel terug. Normale box jumps komen er weer in zodra die enkel landen beter op kan vangen en ik ook weer terug kan springen. Kan alleen nog wel even duren.

Voelde me afgelopen jaar wel dusdanig gehandicapt dat ik daadwerkelijk het idee had dat ik nog maar 1 werkend been had, dus het had best gekund Banshee :p
 
Woensdag upperbody (na twee uur bootcamp 's middags):
WU: stretches, mobilitydrills etc

Dips:
4x8xBW

Bench:
1x8x20
1x8x30
1x4x40
2x8x47.5
1x7x47.5
1x6x47.5 - au

OHP:
1x5x20
3x5x27.5
3x10x20

SS face pulls X side raises
3x10 (FP 20 kg, SR 5 kg DB's)

Tricep pushdown:
3x12x15

Klein probleempje: bij benchen voelde ik al dat de bar niet helemaal lekker voelde op het stuk tussen duim en wijsvinger (richting mijn handpalm), verder niet alarmerend dus gewoon doorgetraind. Voelde het ook bij OHP. Maar we zijn nu twee dagen verder en het is nog steeds gevoelig/pijnlijk, voelt stijf aan en bijv. dingen opendraaien zorgt voor pijn. Ik koel het een aantal keer per dag en smeer Voltaren erop, dat helpt wel iets, maar vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Heb zondag een survivalrun waar ik veel met grip moet doen, dus als het zo gevoelig blijft twijfel ik of dat verstandig is - wil niet opnieuw zo'n dikke blessure krijgen.
 
Gisteren benen, again:
Warming up:
- 2x20 donkey kicks met elastiek
- 2x6 stappen p/b Xband walk
- 3x10 banded hip bridge
- mobility/stretches/foamrol

Walking Lunges:
4x8 stappen pb
1x8x bodyweight
4x8x12 kg

Bulgarian Split Squats:
1x8xbodyweight
4x8x12 kg

1 leg box jumps (30 cm)
4x3 per been

Nogmaals WU/mobility drill, nu specifiek voor skwaats. Opnieuw glute-activatie, stretches etc.

Squat:
1x8x20
1x8x30
1x8x40
4x8x55 - dit was echt weer janken

GHR:
3x12x+5 kg

Hollow Body Hold:
4x30 seconden

Hanging leg raises:
1x12
1x10
Geen zin meer en moest naar m'n volgende training :')

Best prima training, nog steeds wat irritatie bij m'n handpalm/duim als ik bars/kettlebells vast moet houden maar voelt wel wat beter. Squats weer zwaar, heb het idee dat dat ook wel ligt aan het tijdstip/moment in de week waarop ik train. Dinsdag vroeg in de middag (na twee collegedagen van een paar uurtjes) gaat een stuk beter dan vrijdag na drie werkdagen. Maar zolang het nog omhoog komt, prima. Na beentreen nog een calesthenics training gehad, beviel erg goed. Doe het er komende tijd bij omdat ik wat meer flexibiliteit en controle wil en het is weer eens een andere manier van trainen. Daar dus veel push-ups, pull-ups, handstanden (en ander core werk) en kwam veel stabiliteit bij kijken (ringdips/ring pushups, handstand, pistol squats etc). Kan ik ook wel wat meer van gebruiken.
 
Dinsdag benen met fysio
Warming up:
- 2x20 donkey kicks met elastiek
- 2x6 stappen p/b Xband walk
- 3x10 banded hip bridge
- mobility/stretches

Walking Lunges:
2x8 (per been)x bodyweight
4x8x12 kg

Overhead Walking Lunges - om te proberen
2x8x10 kg
2x8x15 kg

Bulgarian Split Squats:
1x8xbodyweight
4x8x12 kg

1 leg box jumps (30 cm)
4x3 per been

Squat:
1x8x20
1x8x30
1x8x40
1x8x55
3x8x57.5

Hyperextensions:
3x10x10 kg

HBH:
4x30 seconden
 
Gisteren benen
Warming up:
- 2x20 donkey kicks met elastiek
- 2x6 stappen p/b Xband walk
- 3x10 banded hip bridge
- mobility/stretches

Walking Lunges:
2x8 (per been)x bodyweight

Overhead Walking Lunges -
4x8x20 kg

Bulgarian Split Squats:
4x8x12 kg

1 leg box jumps (30 cm) SS met 1 leg box jumps af (15 cm)
3x5 per been

Squat:
1x8x20
1x8x30
1x5x40
4x8x57.5

Romanian Deadlifts:
4x8x40

HBH:
4x30 seconden

Lekker getraind, squats weer duidelijk zwaar maar blijven rustig vooruit gaan. Qua training zit ik er mentaal ook lekker in: 2 keer per week benen, 2 keer per week bovenlichaam met calisthenics, 1 dag 'gewoon' bovenlichaam met compounds liften en 1 keer per week bootcamp (bij wijze van cardio). Ik weet dat veel hier niet weg zijn van calisthenics qua groei, maar ik vind de controle die je ermee krijgt heel tof en je komt er heel snel achter waar je zwakke punten liggen (zo kan ik mezelf easy 10-15 keer optrekken maar zijn mijn lats nog altijd zielig en zwak). Ben van plan dit een tijdje vol te houden en te kijken wat het doet met mijn spiermassa, zolang deze niet minder wordt ben ik tevreden. Benen lopen zwaar achter door jaar niet intensief trainen (blessure), dus op deze manier hoop ik het ook een beetje recht te trekken.

Qua voeding dacht ik ook gewoon wel lekker te gaan, ik track niet zo intensief meer als vroeger maar door jaren van tracken en wegen heb ik alsnog een redelijk beeld van wat ik binnenkrijg. Blijf ermee op gewicht en heb genoeg energie voor m'n trainingen. Mijn vriend heeft echter behoorlijk wat commentaar op hoe ik er nu uitzie en zou me graag een kilootje of tien lichter zien... Dus overweeg toch een kleine cut in te zetten van een week of 6-8 en kijken wat dat doet. To be continued...
 
Mijn vriend heeft echter behoorlijk wat commentaar op hoe ik er nu uitzie en zou me graag een kilootje of tien lichter zien... Dus overweeg toch een kleine cut in te zetten van een week of 6-8 en kijken wat dat doet. To be continued...
1,63m en 54 kg en je vriend wil je graag 10 kilo lichter zien? :eek:
Wil hij echt iemand die eruit ziet als een anorexia patient??
 
1,63m en 54 kg en je vriend wil je graag 10 kilo lichter zien? :eek:
Wil hij echt iemand die eruit ziet als een anorexia patient??

Leuke vriend heeft ze dan.

44 kg lijkt me zeer gezond.
 
Back
Naar boven