XXL Nutrition

Havermouttrutje Log

Bezoekers in dit topic

Ghehe okee, even een fotootje voor de liefhebbers. Aapje ondersteboven op de eerste foto ben ik.
2mgrywj.jpg

t0ou1j.jpg

fz0w01.jpg

Foto's niet citeren aub :)
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Die keuzes toch he.. Er zijn gewoon te veel gave dingen om te doen en om je op toe te leggen :D.
Leuk om een fotootje te zien!! .. Je hebt vast erg genoten van de douche afterwards ;).
 
Jij bent gewoon goed bezig. En hardlopen :heart:
Jij bent gewoon een schatje.
Vraagje: hoe maak je hardlopen leuk? Zonder een flinke hoeveelheid modder en water verveel ik me na tien meter al.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Die keuzes toch he.. Er zijn gewoon te veel gave dingen om te doen en om je op toe te leggen :D. Leuk om een fotootje te zien!! .. Je hebt vast erg genoten van de douche afterwards ;).

Haha ja, douchen was heerlijk. Moest het op het terrein helaas doen met tuinslangen en koud water, maar dat maakte mijn eigen douche drie keer zo fijn :D
En ja keuzes... Ik wil alles tegelijk!
 
Jij bent gewoon een schatje.
Vraagje: hoe maak je hardlopen leuk? Zonder een flinke hoeveelheid modder en water verveel ik me na tien meter al.

Dankje, nu moet ik blozen :o

Met muziek is het meestal wel goed te doen :D Maar ik doe het niet zo heel vaak meer, niet zo fijn voor mijn knietjes op dit gewicht.

Zwemmen is nog meer :heart:
 
Leuk om die foto's te zien!
Er zijn inderdaad heel veel leuke dingen om te doen.
Hardlopen heb ik ook zoiets van saai... Maar heb dat bijna met alle cardio. Ik weet nog wel dat ik alleen de roeimachine nog wel leuk vond. Maar ik doe helemaal geen cardio.. :o mag niet.
 
Wow dat ziet er gaaf uit zeg! Jammer dat ik dit niet eerder wist :'( Niet dat ik het zou volhouden ofzo :P
 
Heb niet alles gelezen maar je hebt een obstaclerun gedaan? Ik heb mn 1e run in oktober gedaan. Super leuk (veel leuker dan hardlopen indd) . Wat ik deed (want ik ben geen loper) was op de mtb paden hardlopen. Wij wonen dicht bij een meer met flinke heuvels en bossen dus dat maakt t hardlopen een stuk boeiender.
 
Dankje, nu moet ik blozen :o Met muziek is het meestal wel goed te doen :D Maar ik doe het niet zo heel vaak meer, niet zo fijn voor mijn knietjes op dit gewicht. Zwemmen is nog meer :heart:
Ja muziek helpt inderdaad wel, maar zelfs dat gaat vervelen. En ik ga tijdens het lopen door het water, vinden m'n oortjes niet zo leuk...
Leuk om die foto's te zien! Er zijn inderdaad heel veel leuke dingen om te doen. Hardlopen heb ik ook zoiets van saai... Maar heb dat bijna met alle cardio. Ik weet nog wel dat ik alleen de roeimachine nog wel leuk vond. Maar ik doe helemaal geen cardio.. :o mag niet.
Hardlopen is de enige cardio die ik doe. En dat is puur omdat het 'moet' voor m'n runs :p En vooruit, als ik straks ga cutten is het ook nodig... Helaas...
Wow dat ziet er gaaf uit zeg! Jammer dat ik dit niet eerder wist :'( Niet dat ik het zou volhouden ofzo :P
Tuurlijk wel! Gewoon verstand op nul en doorgaan. De inschrijving voor September is vandaag geopend, dus je kunt je weer inschrijven!
Heb niet alles gelezen maar je hebt een obstaclerun gedaan? Ik heb mn 1e run in oktober gedaan. Super leuk (veel leuker dan hardlopen indd) . Wat ik deed (want ik ben geen loper) was op de mtb paden hardlopen. Wij wonen dicht bij een meer met flinke heuvels en bossen dus dat maakt t hardlopen een stuk boeiender.
Leuk, welke heb je gedaan? Harbour Run toevallig? Dit was mijn dertiende obstacle run alweer, en er staan er nog een heleboel op het programma. Je hebt geluk met de omgeving, dat maakt het lopen inderdaad een stuk leuker. Als ik 'mooi' wil lopen moet ik eerst een stuk rijden, verder helaas alleen maar straatstenen hier :o
 
Leuke log dit en mooi die foto's van mud masters!
 
Even een paar dagen mijn log verwaarloosd, wel getraind maar ik was nog herstellende van MM dus geen toptrainingen.

Gisteren: rug
Strict pull-ups:
3x8

Weighted pull-ups:
3x5x5

BOR:
4x8x40

Rear fly's:
4x8x6

Close Grip Lat Pulldown:
3x12x30

Seated Row:
3x12x25

Rainbow:
3x8

Side Bends:
3x12x12


Vandaag: borst
BP:
2x8x20 (warming-up)
4x12x33.5 (VPR!)

Incline BP:
1x12x20 (warming-up)
3x12x22.5

Crossovers:
3x12x stand 2

DB Incline BP:
3x12x10

Push-ups:
3x10

Hanging Leg Raise:
3x8

Lekker getraind vandaag :D Gisteren iets minder omdat mijn biceps het touwklimmen van donderdag niet heel leuk vonden. Doet nog steeds pijn. Morgen cardiodagje pakken ter voorbereiding op de Rat Race en hopen dat het maandag over is.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Leuke log dit en mooi die foto's van mud masters!
Dankjewel! :)
 
nette rug en borst training! wat is Rat race? :)
 
lekkere vpr op de bp! Nog havermout gegeten?
 
Touwklammen, cardio, rat race, krachttraining.. Je bent lekker bezig ^^. En top dat je vandaag vpr's hebt kunnen pakken!!
 
Even in je log gespiekt, leuk dat je de mudmasters hebt gedaan! Stoer hoor, leuke foto's ook ;-)
 
nette rug en borst training! wat is Rat race? :)
Dankjewel! Rat Race is een obstacle run in de UK waar ik in mei aan meedoe. 32 km en 200 obstakels, veel hoogtemeters en de langste monkeybars ter wereld (+/- 125 meter). Flink trainen dus :)
lekkere vpr op de bp! Nog havermout gegeten?
Altijd havermout <3
Touwklammen, cardio, rat race, krachttraining.. Je bent lekker bezig ^^. En top dat je vandaag vpr's hebt kunnen pakken!!
Thanks! Ik ga best lekker ja, zelfs cardio gaat soepeltjes ghehe.
Even in je log gespiekt, leuk dat je de mudmasters hebt gedaan! Stoer hoor, leuke foto's ook ;-)
Dankjewel!
 
Die rat race klinkt wel heel gaaf!
Je trainingen zien er goed uit na zo een MM. :D je gaat lekker!
 
32km + obstakels :eek: dat is niet niks, succes dan! :)
 
Beetje late reactie:p Ik ben geen hardloper dus mn 1e run was (maar) 13,13 km (cavemanchallenge). Deze was ook dicht in de buurt dus ideaal:) Ik wou eigenlijk een grote run doen dit jaar, maar heb nu mn pijlen op een bb wedstrijd gericht.
 
Training van vandaag:

OHP:
1x8x20 (warming-up)
4x8x22.5

Lat Raises:
3x12x6

DB Press:
4x12x8

Upright Row:
2x12x20

Front Raise:
3x12x6

En tussendoor:
Tire flips 5x120kg
Pull-ups 3x8
Rope Climb (zonder benen) 3x 6 meter
Monkey bars 3x7 meter

Buiten spelen was leuk :D
 
Back
Naar boven