XXL Nutrition

Havermouttrutje Log

hahaha :D lekker buitengespeeld. Leuk dat je je ook Tireflips kunt doen met die lichtere tire!

• Topic Starter Topic Starter
hahaha :D lekker buitengespeeld. Leuk dat je je ook Tireflips kunt doen met die lichtere tire!

Ik vond dit al heel zwaar :rolleyes:
Had nog nooit iets met banden gedaan, maar ik zag ze liggen en dacht 'Dat doe ik even'. Viel behoorlijk tegen. Er was ook een kleiner formaat, maar die was misschien 50 kilo en daar was geen lol aan. Dus hier ga ik maar eens aan werken.

twas indd een mooi weertje buiten :)

T was ook wel het weer ervoor! Kracht patser!

Oeh, nice om buiten aan de slag te kunnen!
Tire flips lijken me ontzettend gaaf te doen! :D

Mooie weer is helaas weer over, dus maar weer 'gewoon' getraind :(

Pull-ups:
4x8

BOR:
4x8x40

Reverse fly's:
4x8x6

Close Grip Lat Pulldown
3x12x32.5

Seated Row:
3x12x22.5

'Rainbow':
3x8

Redelijke training gehad, hoofd was iets te druk bezig met m'n beginnende shin splints om me echt te focussen :') Zit de ganse dag te koelen en te foamrollen, dan maar een weekje niet hardlopen...

Tijdje niet gelogd, shin splints en een enkelblessure hielden me even bezig :( Komende tijd mag ik even geen benen trainen, dus jullie zullen even alleen upperbody trainingen en functionele dingen zien... Duimen dat ik over twee weken wel de Stormloop kan lopen!

Gisteren chest/triceps-day:
BP:
2x8x20 (warming-up)
5x5x40
3x10x30

Incline DB Press:
3x8x12
1x8x10

DB Flies:
3x15x6

Tricep Extension:
3x8x4

Tricep Pulldown:
3x10x12

Battle Ropes:
5x15 seconden

Oej dat is minder, goed dat je nog ubberbody kan doen dan wel. :)

Shin splints zijn vaak ook gewoon aktieve triggerpoints in de m soleus --> dry needling kan dan heel goed helpen.

Shin splints herstellen gelukkig al goed! Foamrollen en tape hebben een stuk geholpen. Enkel is nu vervelender, gewricht is ontstoken waardoor elke stap pijn doet, laat staan liften.

Vandaag core en functioneel gedaan. Had eigenlijk legday moeten zijn, maarja dat mag niet en thuiszitten was geen optie. Niet heel serieus getraind, het was vooral tijd doden.

Pull-ups (warming-up):
3x8

Hanging leg raise:
3x8

Monkeybars:
3x 10 meter

Plank:
4x 30 seconden

Side bends:
4x8x16 kg

Slam ball:
5x15x6 kg

Lying leg raise:
3x10

Touwklimmen (zonder benen):
3x8 meter

Russian Twist:
3x25x8

Battleropes:
5x15 sec

Hmmm, al met al toch nog lekker bezig geweest :D

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Shin splints zijn vaak ook gewoon aktieve triggerpoints in de m soleus --> dry needling kan dan heel goed helpen.

Dry needling is wel een goede tip trouwens, nog geen ervaring mee maar ga er eens naar kijken. Bedankt!

Tijdje niet gelogd, shin splints en een enkelblessure hielden me even bezig :( Komende tijd mag ik even geen benen trainen, dus jullie zullen even alleen upperbody trainingen en functionele dingen zien... Duimen dat ik over twee weken wel de Stormloop kan lopen! Gisteren chest/triceps-day: BP: 2x8x20 (warming-up) 5x5x40 3x10x30 Incline DB Press: 3x8x12 1x8x10 DB Flies: 3x15x6 Tricep Extension: 3x8x4 Tricep Pulldown: 3x10x12 Battle Ropes: 5x15 seconden
Kun je ook geen leg extensions ,leg curl Doen?

Goed bezig btw en Ik volg

Kun je ook geen leg extensions ,leg curl Doen? Goed bezig btw en Ik volg

Zou in theorie wel kunnen, maar mijn gym heeft geen apparaten, dus dat maakt het lastiger. Ik houd deze week nog even rust en ga volgende week ergens kijken wat ik wel en niet kan doen. Beetje experimenteren met bodyweight waarschijnlijk... Of eventueel een maandje ergens anders sporten.

Maar eigenlijk hoop ik dat het volgende week gewoon over is en ik weer lekker kan liften :p

Zou in theorie wel kunnen, maar mijn gym heeft geen apparaten, dus dat maakt het lastiger. Ik houd deze week nog even rust en ga volgende week ergens kijken wat ik wel en niet kan doen. Beetje experimenteren met bodyweight waarschijnlijk... Of eventueel een maandje ergens anders sporten. Maar eigenlijk hoop ik dat het volgende week gewoon over is en ik weer lekker kan liften :p
Ja dat zou idd beter zijn:P

Shoulderboulderday:

OHP:
2x8x20 (warming-up)
5x5x25
3x10x20

Upright Row:
3x10x20

Lat Raise:
3x15x4

Face Pully:
3x15x stand 4

Battle Ropes:
5x15 seconden

Lekkere workout gehad, zo weer even terug voor meer fysio :D

lekkere schouder training. Hier was het ook zo lekker. Upright row voel je ook lekker he! :D
succes bij fysio

Chestday again:

BP:
2x8x20 (warming-up)
5x5x42.5 (VPR!)
3x10x32.5

Incline DB Press:
3x8x12
1x8x10

Fly's:
3x15x6

Tricep Extension:
3x8x4

nice die bench! sterk

Warming-up met 80% van je werkgewicht :P
stond ik ook van te kijken. Jammer, zou lichter wu of gewoon met db en dan je werkset maken. Kun je vast en zeker meer gewicht uithalen. Verder goed bezig! Kloten van je blessure. Sterkte daarmee. ;)
Jullie hebben gelijk, ik ben gewoon te lui om naar het DB rek te lopen :') Maar nu ik zwaarder wil ga ik het toch maar eens proberen...
lekkere schouder training. Hier was het ook zo lekker. Upright row voel je ook lekker he! :D succes bij fysio
Goed om te horen! En eigenlijk heb ik een hekel aan upright row, maar die pomp hè...
Thanks! Eindelijk omhoog in gewicht :D

Terug
Naar boven