- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahalekker buitengespeeld. Leuk dat je je ook Tireflips kunt doen met die lichtere tire!

Komende tijd mag ik even geen benen trainen, dus jullie zullen even alleen upperbody trainingen en functionele dingen zien... Duimen dat ik over twee weken wel de Stormloop kan lopen!
Shin splints zijn vaak ook gewoon aktieve triggerpoints in de m soleus --> dry needling kan dan heel goed helpen.
Kun je ook geen leg extensions ,leg curl Doen?Tijdje niet gelogd, shin splints en een enkelblessure hielden me even bezigKomende tijd mag ik even geen benen trainen, dus jullie zullen even alleen upperbody trainingen en functionele dingen zien... Duimen dat ik over twee weken wel de Stormloop kan lopen! Gisteren chest/triceps-day: BP: 2x8x20 (warming-up) 5x5x40 3x10x30 Incline DB Press: 3x8x12 1x8x10 DB Flies: 3x15x6 Tricep Extension: 3x8x4 Tricep Pulldown: 3x10x12 Battle Ropes: 5x15 seconden
Kun je ook geen leg extensions ,leg curl Doen? Goed bezig btw en Ik volg

Ja dat zou idd beter zijnZou in theorie wel kunnen, maar mijn gym heeft geen apparaten, dus dat maakt het lastiger. Ik houd deze week nog even rust en ga volgende week ergens kijken wat ik wel en niet kan doen. Beetje experimenteren met bodyweight waarschijnlijk... Of eventueel een maandje ergens anders sporten. Maar eigenlijk hoop ik dat het volgende week gewoon over is en ik weer lekker kan liften![]()

Shoulderboulderday:
OHP:
2x8x20 (warming-up)
5x5x25
3x10x20

Jullie hebben gelijk, ik ben gewoon te lui om naar het DB rek te lopen :') Maar nu ik zwaarder wil ga ik het toch maar eens proberen...stond ik ook van te kijken. Jammer, zou lichter wu of gewoon met db en dan je werkset maken. Kun je vast en zeker meer gewicht uithalen. Verder goed bezig! Kloten van je blessure. Sterkte daarmee.![]()
Goed om te horen! En eigenlijk heb ik een hekel aan upright row, maar die pomp hè...lekkere schouder training. Hier was het ook zo lekker. Upright row voel je ook lekker he!succes bij fysio
Thanks! Eindelijk omhoog in gewicht