phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ook kan helpen voor grotere schouders, is bv ipv 60 kg military pressen 100 kg military pressen.

hmm ok, en hoe moet je grip zijn bij de upright row om zoveel mogelijk de zijkant aan te spreken? wijd of juist handen dichtbijmekaar?
ik doe hem altijd iets minder wijd dan schouderwijdte, dus redelijk wide grip

niet alleen, maar voornamelijk wel.
volgens mij is de millitary press behind neck veel meer voor alle 3 de koppen.
Beter kan je gewoon iets wijder dan schouderbreedte nemen. Als je erg close neemt is dat gewoon vragen om blessures.
Je moet gewoon mooi met je ellebogen verticaal in 1 lijn op en neer gaan. Wanneer je bovenarmen horizontaal zijn dan ga je weer naar beneden.
Je kan ook bij side raises de db wat meer achteraan vast pakken, voelt ook wel goed
---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------
In een test bleek de voorste kop méér geactiveerd te zijn tijdens een behind the neck press dan bij een gewone military press!
heb zojuist schouderss en benen gehad.
5x5 dumbbell press
3x6 dumbbell raise
3x10 cable upright row
hierna had ik wel even een pomp in me schouders.
achterkant train ik met rug mee.

Sinds wanner zijn de presses alleen voor de voorste kop![]()
Volgens mij komt het door al het "extra" gesleur dat we (?) met de dumbbells en schijven doen,
Volgens mij niet, want ik zie ook mensen die bijna exclusief met machines trainen met dezelfde klachten.
Alleen samen met de andere mods 2 weken naar de Algarve met het hele gezin. Dus valt wel mee.
Hangt er natuurlijk ook wel van af hoeveel uur je hier op je forum moet zitten om al de rotzooi op te kuisen of te verbeteren die hier wordt gepost.
Alleen samen met de andere mods 2 weken naar de Algarve met het hele gezin. Dus valt wel mee.

Een reisje naar zuid-Portugal met het hele gezin? Dat kost toch al wel wat denk ikHangt er natuurlijk ook wel van af hoeveel uur je hier op je forum moet zitten om al de rotzooi op te kuisen of te verbeteren die hier wordt gepost.
Ach, voor het geld moet je dit niet doen denk ik, eerder omdat het een hobby is en je ervan houdt?![]()

persoonlijk zou ik upright row lower reps (6-8) doen en side raises hoger reps (10-12)
Ga ook vertrekken om armen en schouders aan te pakken
Btw, je moet eens Face Pulls doen voor achterkant schouders. Probeer de manier zoals het hier staat beschreven onder het kopje "Enter the Face Pull: The Most Underrated Exercise!"

waarom upright row lower reps en side raises hoger reps![]()