Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
3x3 Press
3x8 Militairy Press
3x8 Lateral Raise
3x8 Bent over raise
Wat is het verschil tussen de press en mp?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3x3 Press
3x8 Militairy Press
3x8 Lateral Raise
3x8 Bent over raise

push press is dat je je lower body mee mag gebruiken bij standing press, dus je heupen.
Ik ga binnenkort starten met side en front raises in mijn GVT scheam. beiden 10 sets van 10, met hetzelfde gewicht. Ga dit vervangen voor de 10x10 overhaed press.
Het artikel van T-nation kan nogal eens gelijk hebben, zeker aangezien ik ook iets langere armen dan gemiddeld heb. (artikel suggereerd dat mensen met lange armen meer baat hebben bij iso oefeningen voor schouders i.p.v presses)
De press is gewoon een standaard overhead press. Een military press is de meest strikte vorm van de press, met de hielen samen.
.Wat jij zei was behind the neck press.
Heu? Wat bedoelde je dan met achter het hoofd?Nee, die bedoelde ik niet, maar ik doe gewoon mijn MP anders...
Gewoon zoals MP eigenlijk, maar ik hou mijn barbell voor mijn hoofd bij de MP. Gewoon, omdat het kan.
Achter je hoofd is gewoon een neck press toch? Military press is naar mijn weten staan met je hakken tegen elkaar, barbell van je borst tot boven je hoofd drukken, met ellebogen naar voren.