Fitness Seller

Het geheim tot volle schouders

Nee, ik bedoel gewoon zoals de MP (zo doe ik mijn press). Maar ik doe mijn MP voor mijn hoofd in eindpositie, beginpositie ligt ie ook gewoon op mijn borst (hoop dat het nu duidelijk is).
Dus jouw definitie van MP is dus "een verkeerd uitgevoerde press" :D

Tijdje geleden ook een topic over geweest. Wat hier al een aantal keer vermeld wordt:

Overhead press: Voeten uit elkaar.
Military press: Voeten tegen elkaar aan.

Zo klopt ie!

Tijdje geleden ook een topic over geweest. Wat hier al een aantal keer vermeld wordt:

Overhead press: Voeten uit elkaar.
Military press: Voeten tegen elkaar aan.

Zo klopt ie!
Het verschil zit hem niet enkel in de voeten. Dat is eigenlijk minder belangrijk.
Bij een standaard press gebruikt men meestal wat backlean om de press te starten, terwijl dit bij een military press niet is toegestaan.

Lijkt me lastig een MP zittend te doen.

shoulder_press2.jpg

zo doe ik hem altijd

Zolang je je benen maar bij mekaar houd toch?:D

wat maakt het nouw uit of je je benen bij elkaar hebt of op schouderbreedte? en wat is het verschil tussen zitten en staan?
kan iemand mij dat uitleggen?
voor mij is de MP en barbell shoulder press het zelfde

wat maakt het nouw uit of je je benen bij elkaar hebt of op schouderbreedte? en wat is het verschil tussen zitten en staan?
kan iemand mij dat uitleggen?
voor mij is de MP en barbell shoulder press het zelfde
Lees enkele posts terug, ik heb het al uitgelegd.

geheim tot een volle schouder is gewoon alle koppen goed aanpakken
daarbij natuurlij geduld (en als je voeding/training in orde is zal het vanzelf gaan, met de tijd)

Minder bankdrukken, meer zware military presses tot max 5 reps. Laten volgen door 10-15 reps machine presses en side raises.

Oke maar g-men dat is een beetje tegen strijdend met wat 3XL zei, die vond 2 oefeningen voor de voorkant te veel..

Terug
Naar boven