Fitness Seller

Gesloten HillR's continued shred

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zie je wel! Gedoe!

:roflol:
 
:roflol:

Ik denk dat het bij mij gewoon even een kwestie is van wat rusten. Ik heb hier nooit zo vaak last van..

Ze zullen een beetje overbelast zijn door mijn najaarsschoonmaak thuis en mijn bijbaan als masseuse...

Ik zou het maar een gedoe vinden die straps steeds maar weer vastmaken enzo :/
Je bent nog masseuse ook?? :eek: :heart::heart::heart::heart:
 
Statische contractie zorgt imo sowieso niet voor dikke onderarmen ;)
Nee klopt. Maar zo een gedoe is het niet hoor. Kost je misschien 10sec prep. En je hebt geen last meer van je handen. Lijkt me dat toch waard te zijn ;)

Als jij denkt dat er alleen maar statische contractie plaatsvind bij het vasthouden van dingen dan heb je het mis ;)
 
Als jij denkt dat er alleen maar statische contractie plaatsvind bij het vasthouden van dingen dan heb je het mis ;)

Is dat een voorstel? :eyebrow:
 
Nee, mijn onderarmen zijn goed ontwikkeld :p
 
Ik kreeg tot een paar weken terug ook erge verkramping (tot pijn aan toe) bij close grip pulldowns.
Wat bij mij heeft gewerkt is m'n vingers, exclusief duim, als "haakjes" gebruiken ipv om de hele bar heen knijpen.
Dus niet je vingers als haken zien en niet knijpen in de bar, duimen (nagenoeg) niet gebruiken.
 
Ik kreeg tot een paar weken terug ook erge verkramping (tot pijn aan toe) bij close grip pulldowns.
Wat bij mij heeft gewerkt is m'n vingers, exclusief duim, als "haakjes" gebruiken ipv om de hele bar heen knijpen.
Dus niet je vingers als haken zien en niet knijpen in de bar, duimen (nagenoeg) niet gebruiken.

Thanks, ik zal het onthouden!

Rust heeft me wel wat goed gedaan.. Natuurlijk wel gewoon blijven trainen maar ben een beetje de motivatie kwijt om m'n best te doen ofzo. Niet echt doelen op het moment, behalve dan m'n vetpercentage binnen de perken te houden.

Mezelf gisteren maar weer even streng toegesproken en een lekkere training neergezet, en ook maar weer m'n voedingsschema opgepakt.

Kom maar weer op met die shredz.. :roflol:
 
Training

Legextensions ss RDL

1x10x18 / 1x10x20
1x10x25 / 1x10x20
1x10x32 / 1x10x20
1x8x39 / 1x10x20

Plateloaded latpulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x70

Facepulls
3x10x18

Cable pushdown SS DB curl
3x10x9 / 3x10x6

Sideraises SS DB shoulder press
3x10x5 / 3x10x6

Squats
4x10x20

Was druk in de gym en vrijwel alles was bezet. Alle squatracks waren bezet dus maar even los gedaan met losse barbell, daarom niet verhoogd, maar gecontroleerd en langzaam ass to grass en alles goed aanspannen, voelde lekker. :D

Gewicht blijft steady rond de 56-57kg dus dat is ook wel fijn.
 
Had je al ff gemist hier.

Goed dat je toch wel blijf trainen ookal ben je de motivatie wat kwijt. Kan het me trouwens goed voorstellen na zo'n cut schema :p

Mooi gewicht nog!
 
Had je al ff gemist hier.

Goed dat je toch wel blijf trainen ookal ben je de motivatie wat kwijt. Kan het me trouwens goed voorstellen na zo'n cut schema :p

Mooi gewicht nog!

Haha, echt he.. Toch verlang ik wel weer terug naar het voor vakantie fysiek, maar het ontbreekt me echt aan motivatie om weer door die hele periode te gaan waarbij alles moet en "niets" mag. Oh well, die motivatie komt vaak vanzelf weer.

Nu gewoon lekker doortrainen en de herfst/winter een beetje doorkomen. :D

Hoe gaat jouw trainen? Jij logt niet meer ofwel?
 
Haha, echt he.. Toch verlang ik wel weer terug naar het voor vakantie fysiek, maar het ontbreekt me echt aan motivatie om weer door die hele periode te gaan waarbij alles moet en "niets" mag. Oh well, die motivatie komt vaak vanzelf weer.

Nu gewoon lekker doortrainen en de herfst/winter een beetje doorkomen. :D

Hoe gaat jouw trainen? Jij logt niet meer ofwel?

Volgend jaar maar weer toch:p

Hier gaat t weer prima. Log inderdaad niet meer maar plaats wel weer wat filmpjes op insta.
 
Volgend jaar maar weer toch:p

Hier gaat t weer prima. Log inderdaad niet meer maar plaats wel weer wat filmpjes op insta.

Haha precies :roflol:

Mooi dat 't goed gaat! Ik zie je idd regelmatig op insta voorbij komen, leuk! :D Keep it up!
 
Haha precies :roflol:

Mooi dat 't goed gaat! Ik zie je idd regelmatig op insta voorbij komen, leuk! :D Keep it up!
Maar goed dat ik straks nk heb ik december dan alweer april:roflol: toch nog motivatie beetje eraf te halen. Hehe

Mooie broek btw op je insta:heart:
 
Maar goed dat ik straks nk heb ik december dan alweer april:roflol: toch nog motivatie beetje eraf te halen. Hehe

Mooie broek btw op je insta:heart:

Haha, dat houdt de motivatie wel hoog inderdaad, je moet dan ook wel!! De foto's van vakantie en de contest zijn voor mij wel motiverend. Ik wil echt niet ver van dat fysiek af komen te staan gedurende de komende maanden. Sure ik ben wel iets vetter en misschien wat massa kwijt omdat ik een tijdje niets heb gedaan (oeps) maar het valt me echt best mee..

Hoop dat ik dan komend jaar nog iets droger kan komen te staan.. Als ik het dan nu niet zo ver laat komen hoef ik misschien ook niet zo diep... Al ken ik mezelf wel een beetje en ga ik het beste op alles of niets :roflol:

Wat zijn je doelen voor het NK straks?
 
Haha, dat houdt de motivatie wel hoog inderdaad, je moet dan ook wel!! De foto's van vakantie en de contest zijn voor mij wel motiverend. Ik wil echt niet ver van dat fysiek af komen te staan gedurende de komende maanden. Sure ik ben wel iets vetter en misschien wat massa kwijt omdat ik een tijdje niets heb gedaan (oeps) maar het valt me echt best mee..

Hoop dat ik dan komend jaar nog iets droger kan komen te staan.. Als ik het dan nu niet zo ver laat komen hoef ik misschien ook niet zo diep... Al ken ik mezelf wel een beetje en ga ik het beste op alles of niets :roflol:

Wat zijn je doelen voor het NK straks?

Dan kost het idd wat minder moeite en kun je juist wat dieper gaan omdat je niet van zo ver hoeft komen. Ben heel benieuwd, staat er vast weer mooi bij dan.
Hoe gaat t met je pijn?

Vetjes zijn voor nu ook niet heel erg. Lekker warm haha

Heb geen echt doel voor nk gesteld behalve lekker en eerst safe liften. Hopenlijk stabiel wbt resultaat en maybe laaste all out. Shall see.
 
De training van zaterdag. Lekker gemotiveerd en dus lekker geknald :D

Deadlift
1x10x40
1x10x50
1x8x60
1x5x70

Had wel meer kunnen doen, maar m'n grip.. Laten we er maar niet over beginnen.
Het voelde iig lekker om weer eens wat te "tillen".

Komt er nog een dude naar me toe met de vraag waarom ik zo "fluisterend" aan het deadliften ben. Ik ben niet iemand die het gewicht na een rep of set neerklapt. Ik doe altijd alles heel gecontroleerd en leg het gewicht dus gecontroleerd weer terug. Hij vond het het maar raar. :bang:

Plateloaded legpress 45gr
1x10x105,5
1x8x140,5
1x8x180,5
1x8x220,5

Bohh, toen zag ik wel even sterretjes :fire::fire::fire:

Cable flyes SS Smallgrip pulldown
4x10x9 / 4x10x25

Sideraises SS Lying legraises
3x8x5 / 3x12

Glute kickback
3x10

DB Curl SS DB Kickback
3x10x6 / 3x10x5

Legextensions
1x10x18
1x10x25
1x10x32

Snapte er niets van, was bizar zwaar.. :grumble: Helemaal vergeten dat ik de legpress al had gedaan. Ik zat een partij te vloeken op dat apparaat, waarom kan ik amper die 32 kilo omhoog krijgen :P

Erg voldaan na de training. Beetje jammer dat ik daarna de rest van de dag sterretjes zag en epic hoofdpijn kreeg. Was misschien toch iets teveel van het goede. Nu eindeloos veel spierpijn. Opstaan, zitten, lopen.. ik ben net een veulentje die nog moet leren lopen. :roflol:

Vandaag dus geen training maar rust, aanstaande woensdag weer trainen.
 
Dan kost het idd wat minder moeite en kun je juist wat dieper gaan omdat je niet van zo ver hoeft komen. Ben heel benieuwd, staat er vast weer mooi bij dan.
Hoe gaat t met je pijn?

Vetjes zijn voor nu ook niet heel erg. Lekker warm haha

Heb geen echt doel voor nk gesteld behalve lekker en eerst safe liften. Hopenlijk stabiel wbt resultaat en maybe laaste all out. Shall see.

Precies, nu mijn woorden nog waar maken :roflol:

We blijven vrouwen he :P met de pijn gaat het goed.. maar overal komen wel weer nieuwe kwaaltjes voor in de plek lijkt het :roflol: Nee, ik mag niet klagen op het moment :D

Goed idee @ safe liften.. al heb ik de ballen verstand van wat je doet en hoe het allemaal werkt :roflol: Ik hoop iig dat je er veel plezier aan hebt en een lekkere wedstrijd draait! Lekker zo doorgaan meis!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven