XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 992
  • Weergaven 49K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
De training van zaterdag. Lekker gemotiveerd en dus lekker geknald :D



Komt er nog een dude naar me toe met de vraag waarom ik zo "fluisterend" aan het deadliften ben. Ik ben niet iemand die het gewicht na een rep of set neerklapt. Ik doe altijd alles heel gecontroleerd en leg het gewicht dus gecontroleerd weer terug. Hij vond het het maar raar. :bang:

Snapte er niets van, was bizar zwaar.. :grumble: Helemaal vergeten dat ik de legpress al had gedaan. Ik zat een partij te vloeken op dat apparaat, waarom kan ik amper die 32 kilo omhoog krijgen :P

Erg voldaan na de training. Beetje jammer dat ik daarna de rest van de dag sterretjes zag en epic hoofdpijn kreeg. Was misschien toch iets teveel van het goede. Nu eindeloos veel spierpijn. Opstaan, zitten, lopen.. ik ben net een veulentje die nog moet leren lopen. :roflol:

Vandaag dus geen training maar rust, aanstaande woensdag weer trainen.

Stuur die dude de volgende keer maar even bij mij langs :haha:

:kiss:
 
Stuur die dude de volgende keer maar even bij mij langs :haha:

:kiss:

Nadat hij zag dat ik bij jou hoorde heeft hij je nog om advies gevraagd voor de cable flyes :roflol: :heart:
 
lol @ communicatie via DBB :roflol:

Verder een leuk log om te volgen btw en her en der nog wat tips voor mijn mrs ook :thumbs:
 
Thuis is geen tijd om te communiceren, althans niet verbaal :D
 
Oh was hij dat :roflol:

Lopen rare snuiters rond in de gym...
Ik erger me altijd aan een gast die alle dames gaat uitleggen hoe ze bepaalde oefeningen moeten doen... Maar zelf technisch gezien een ramp is.
 
Lopen rare snuiters rond in de gym...
Ik erger me altijd aan een gast die alle dames gaat uitleggen hoe ze bepaalde oefeningen moeten doen... Maar zelf technisch gezien een ramp is.

Die is daar dan ook vast niet om te trainen :roflol:

Ik twijfel altijd aan mijn eigen integriteit als ik een meid iets wil gaan uitleggen. Dus ik beperk met volledig tot diegene die echt gewoon geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en zichzelf op het punt staan te bezeren.
 
Thuis is geen tijd om te communiceren, althans niet verbaal :D

nggplz.gif


:D:D
 
Die is daar dan ook vast niet om te trainen :roflol:

Ik twijfel altijd aan mijn eigen integriteit als ik een meid iets wil gaan uitleggen. Dus ik beperk met volledig tot diegene die echt gewoon geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en zichzelf op het punt staan te bezeren.

Zo ziet hij ook niet uit! Dan is mijn fysiek zelfs nog beter.
Alleen als iemand iets aan mij vraagt dan wil ik wel eens vertellen hoe ik het de oefening uitvoer, maar ik ben zelf ook nog zeker niet 100% perfect. Dat is trouwens best wel lastig als je perfectionistisch bent aangelegd...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
HillR hoe is het trouwens met je piriformis syndroom? Ik heb er de laatste maanden nog wel last van, maar doet niet echt pijn atm. Thuis zit ik trouwens wel af en toe op een kussentje, dat verlicht een boel.
 
Zo ziet hij ook niet uit! Dan is mijn fysiek zelfs nog beter.
Alleen als iemand iets aan mij vraagt dan wil ik wel eens vertellen hoe ik het de oefening uitvoer, maar ik ben zelf ook nog zeker niet 100% perfect. Dat is trouwens best wel lastig als je perfectionistisch bent aangelegd...

Tja je moet sommigen de kost geven.. En perfectionisme, een ware hel in onze sport.
 
HillR hoe is het trouwens met je piriformis syndroom? Ik heb er de laatste maanden nog wel last van, maar doet niet echt pijn atm. Thuis zit ik trouwens wel af en toe op een kussentje, dat verlicht een boel.

Hier gaat het goed (afkloppen). Eerlijk gezegd al een tijdje geen last meer. Paar weken terug dat het af en toe een beetje zeurde, dat ik het voelde, maar niet pijnlijk.

Nu staat trainen ook wel op een iets lager pitje, dus het zou zomaar eens met overbelasting te maken kunnen hebben als ik het zo bedenk. Stress is overigens ook een enorme grote trigger.. Mja..

Voorlopige gaat het dus goed. Rustig aan Hans, geef het de rust om weer bij te komen!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hier gaat het goed (afkloppen). Eerlijk gezegd al een tijdje geen last meer. Paar weken terug dat het af en toe een beetje zeurde, dat ik het voelde, maar niet pijnlijk.

Nu staat trainen ook wel op een iets lager pitje, dus het zou zomaar eens met overbelasting te maken kunnen hebben als ik het zo bedenk. Stress is overigens ook een enorme grote trigger.. Mja..

Voorlopige gaat het dus goed. Rustig aan Hans, geef het de rust om weer bij te komen!

Goed om te horen!
Als het zo blijft teken ik ervoor... Ik heb er echt veeeeel meer last van gehad. Bij mij helpt het trainen juist, als ik niets doe dan wordt het erger (vooral door autorijden).
 
Goed om te horen!
Als het zo blijft teken ik ervoor... Ik heb er echt veeeeel meer last van gehad. Bij mij helpt het trainen juist, als ik niets doe dan wordt het erger (vooral door autorijden).

Ja, de precieze trigger blijft moeilijk te achterhalen. Beweging is sowieso goed, ik bedoelde meer overbelasting. Veel deadliften en squaten veroorzaakt bij mij pijn. Maar een goede balans tussen rust en training helpt mij wel.

Ik hoop voor je dat het zo blijft, ik ken ook periodes dat ik door de pijn vrijwel niet kan lopen, laat staan gewoon "bestaan" zonder gruwelijke pijn te ervaren. Oh well.. laten we vooral genieten van de momenten dat het goed gaat haha!
 
TRAINING

En dan de training van woensdag meer even loggen. Had lekker geen zin, maar Vonk :heart: stond er op dat we gingen trainen.
Uiteindelijk zijn die trainingen dan altijd heerlijk, veel motivatie, het ging lekker.

Squat
1x10x25

Okay, dat ging voor geen meter. Super instabiel, zwaar, dus ik dacht fuck that shit, next!

Plateloaded pulldown SS RDL
1x10x40 / 1x10x25
1x8x60 / 1x10x25
1x8x80 / 1x10x25

:cheer:

Afgelopen weken met wat slechte motivatie lukte de 80 niet meer.. Dit keer gelukkig wel weer, en zonder hulp. Toen was de motivatie natuurlijk weer sky high.

Het was wel ernstig druk in de gym, vrijwel alles was bezet, dus daarna werd het een beetje een wirwar van vanalles

DB Row SS Sideraises
1x10x8 / 1x10x5
1x10x9 / 1x10x5
1x10x10 / 1x10x5

DB Flyes SS Front raises
3x8x4 / 3x10x4

Legextension
1x10x18
1x10x25
1x10x32
1x10x39

Seated rows
1x10x18
2x8x25

DB Curl
3x10x6

Squat
3x10x20

Pun was nog niet klaar, dus ik denk dan toch nog maar een keer squatten proberen, Squatrek was bezet dus dan maar licht gewicht. M'n schouders waren vrij sore dus ik wilde niet het risico lopen dat ik de 25 niet meer van m'n schouders kon drukken na een setje :roflol:

Ging goed en lekker. Wel een beetje instabiel, maar goed m'n core aangespannen en gaan.

Nu wel wat last van m'n bilspier :headbang: Maarja, dat kun je verwachten hé.. De rest van de week m'n bilspieren maar even laten rusten, in de hoop dat ik volgende week weer kan deadliften. Op de één of andere manier haal ik daar de laatste tijd weer ontzettend veel plezier uit! Squatten niet, daar krijg ik steeds meer een hekel aan :roflol: Waarschijnlijk omdat ik dat niet zo goed kan. :lol:

Aangezien m'n abs weg zijn, endless foto's van m'n schouderpomp :roflol: Op het moment het enige leuke aan m'n fysiek.. :emo: Kun je overigens wel goed aan zien dat, vergelijkbaar met de contestfoto's, ik weer redelijk fluffy ben geworden:janken:

 
De flyes werken wel goed voor je chest
 
Ik zie dat fluffy niet, maar dat kan ook aan mij liggen.... Waarom zou je het hele jaar door abs willen hebben als je er zoveel voor moet laten?
 
Ik zie dat fluffy niet, maar dat kan ook aan mij liggen.... Waarom zou je het hele jaar door abs willen hebben als je er zoveel voor moet laten?

Daarom heb ik ook niet het hele jaar door abs, omdat ik er zoveel voor moet laten :( Maar als het makkelijker ging zou ik ze wel willen hebben, why? Omdat ik het erg mooi vind en nog altijd een fattysyndroom heb.. Als je abs hebt kun je onmogelijk dik zijn. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven