XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Pffff, epic spierpijn gehad na de training van maandag. Maar om in het fanatieke ritme te blijven gisteren toch ook maar gesport.

Een kleine training, want m'n bovenlijf was alles behalve klaar voor een nieuwe training.. Mijn benen moeten gewoon werken ongeacht spierpijn.. :D

Squats atg
4x10x20

Vooral focus op uitvoering en daarnaast lekker langzaam, goed aanspannen.. heerlijk!

Legextensions
1x10x18
1x8x25
1x8x32
1x8x39

Loopband helling 10% 5km per uur
30 minuten

Ik was even vergeten dat ik een gloeiende hekel heb aan cardio. Had ook geen oortjes bij me, komt er tot overmaat van ramp ook nog zo'n ekte fitchick naast me staan op de crosstrainer die gaat bellen en haar hele levensverhaal de gym doorschreeuwt. "Die bitch keek naar me! Ik zei nog, bitch als je nog één keer zo'n toon tegen me aanslaat!" "Jaa, kan echt niet hoor, ik kan niet samenwerken met die bitchhh". Compleet met kutaccent en een slakkentempo.

Dus, na 30 minuten had ik er genoeg van.

Fietsen niveau 5
10 minuten.

Nou, was ook niet leuk. :roflol:

Maar, toch maar weer even gedaan.. vandaag lekker rust.

Voeding gaat goed, al merk ik na de dinsdag vaak dat ik weer een beetje vreetnijd krijg. Maandag en dinsdag zijn altijd goed te doen.. maar vanaf woensdag krijg ik honger. Voordeel is dat het zo gigantisch druk is op het werk dat er niet heel veel tijd is om aan eten te denken :P

Ik begin gelukkig m'n vocht al weer wat kwijt te raken dus zie er iets minder pafferig uit. Dat is altijd wel een fijne progressie de eerste week, dat je gelijk de veranderingen ziet van schone voeding.
 
Welkom terug:D herken het helemaal van dat ziek zijn/voelen en eten. Slaat nergens eigenlijk:roflol:

Die kg heb je zo er weer af joh als je weer beter op je eten let en meer traint.
Ga je echt weer zo laag zitten of iets hoger?
 
Welkom terug, meer Floki, maar had je van mij ook verwacht (de mijne heet Fiep), lekker trainen, goed eten, komt helemaal goed....
 
I :heart: fitchickssss :P
 
Dankje, al kreeg ik maar 2 sterren van je bij de contest wat staat voor "Pover". Dus ik vraag me af of het gemeend is. (Yup, I was offended).

Ai, a little offended, dat blijkt (dat je dat nog weet :o)

Mijn punten waren (grotendeels) gebaseerd op persoonlijke smaak, heeft verder niets te maken met hoe ik jou / je doorzettingsvermogen (ondanks tegenslagen in het leven) waardeer.

Dus in elk geval, zeker wel gemeend !
 
Ai, a little offended, dat blijkt (dat je dat nog weet :o)

Mijn punten waren (grotendeels) gebaseerd op persoonlijke smaak, heeft verder niets te maken met hoe ik jou / je doorzettingsvermogen (ondanks tegenslagen in het leven) waardeer.

Dus in elk geval, zeker wel gemeend !

Persoonlijke smaak :dunno:

Smaken verschillen :roflol:
 
IMG_4216.JPG

Ludde
IMG_4239.JPG

Ragnar
IMG_4255.JPG

Spits
IMG_4268.JPG

Ragnar

Speciaal voor jou ladies and gentlemen
 
Hoeveel van die pluisbeesten, hebben jullie eigenlijk. Wij hebben er een, en vinden het al gedoe...(met vakantie, weekendje weg , oppas die niet deugt etc). Maar pluisbeest blijft wel hoor want liefffffff...
 
RFFNCK , harige poezen zijn goed. Zelf hou ik het meeste van de kort haar, zie foto 3 (Regnar), we hebben zelf ook zo n type...Maar het langharige pluizenbeest mag er ook zijn ( zie foto 1) . Ben bezig vriendin te overtuigen vh nut van een 2e kat....
 
RFFNCK , harige poezen zijn goed. Zelf hou ik het meeste van de kort haar, zie foto 3 (Regnar), we hebben zelf ook zo n type...Maar het langharige pluizenbeest mag er ook zijn ( zie foto 1) . Ben bezig vriendin te overtuigen vh nut van een 2e kat....

Ik ben ook al een tijd mijn vriendin aan het overtuigen van een 2de poes, maar helaas...
 
Welkom terug:D herken het helemaal van dat ziek zijn/voelen en eten. Slaat nergens eigenlijk:roflol:

Die kg heb je zo er weer af joh als je weer beter op je eten let en meer traint.
Ga je echt weer zo laag zitten of iets hoger?

Haha, fijn dat je het herkent! Ik heb ZO VEEL moeite me te herpakken.. het lukt me echt voor geen meter om me aan m'n voeding te houden.. De pepernoten, chips, chocola, witte bolletjes met kaas, ijsjes enz. zijn allemaal al meerdere keren de revu gepasseerd.. maar ik blijf onverzadigbaar.

Elke zondagavond lig ik enigszins volgegeten in bed, en denk ik: MORGEN GA IK ER WEER VOOR! IK HEB HET GEHAD!!

Tot het maandag eind van de ochtend is en ik honger heb :roflol:

Ik heb met opzet vandaag alleen meegenomen wat ik mag eten (smartbar en tonijn met sla), en ik blijf in mijn pauze binnen zodat ik niets kan kopen :roflol: Het is toch wel een beetje triest hahaha.

Ik wil wel heel graag weer wat kilootjes kwijt, maar ik wil ook heel heel graag eten....

Welkom terug, meer Floki, maar had je van mij ook verwacht (de mijne heet Fiep), lekker trainen, goed eten, komt helemaal goed....

Wat een leuke naam ook Fiep :D haha!

Meer floki:
IMG_4331.JPG

I :heart: fitchickssss :P

Jeeeeeej :D

Ai, a little offended, dat blijkt (dat je dat nog weet :o)

Mijn punten waren (grotendeels) gebaseerd op persoonlijke smaak, heeft verder niets te maken met hoe ik jou / je doorzettingsvermogen (ondanks tegenslagen in het leven) waardeer.

Dus in elk geval, zeker wel gemeend !

Het was de enige 2 die ik kreeg, dusja dat onthoud je wel. Het is natuurlijk vrij lullig als je alles geeft tijdens een contest (die beoordeeld wordt op progressie e.d.) en je vervolgens van iemand (die zelf notabene halverwege de contest is afgehaakt) een 2, wat voor pover staat (en dus eigenlijk een zwaar onvoldoende), krijgt.

Dat dat je persoonlijke smaak is, helemaal prima. No hard feelings hoor :thumb:

Persoonlijke smaak :dunno:

Smaken verschillen :roflol:

Het is uiteindelijk maar goed ook! Ik zie het echt niet zitten nog meer dames van je af te slaan hoor!

................Zegt de wederhelft van HillR, I'll understand :thumbs:

Gelukkig maar, zou niet best zijn als hij het met je eens zou zijn :roflol:

Hoeveel van die pluisbeesten, hebben jullie eigenlijk. Wij hebben er een, en vinden het al gedoe...(met vakantie, weekendje weg , oppas die niet deugt etc). Maar pluisbeest blijft wel hoor want liefffffff...

Wij hebben 4 van die beesten rondhuppelen!

Ragnar en Floki zijn 2 ragdolls
Dan hebben we Ludde, onze koningin, en zij is een mix tussen Maine Coone en Bengaal.
Dan is er nog Spits, de kortharige, en die is een mix tussen een bengaal en een vuilnisbakkenrasje.


Wie niet?!?!?!?! :heart:

Hey is ludde een coontje?

Een halve! Er zit ook nog wat bengaals doorheen.

RFFNCK , harige poezen zijn goed. Zelf hou ik het meeste van de kort haar, zie foto 3 (Regnar), we hebben zelf ook zo n type...Maar het langharige pluizenbeest mag er ook zijn ( zie foto 1) . Ben bezig vriendin te overtuigen vh nut van een 2e kat....

Een 2e kat heeft ALTIJD nut!

Sowieso zijn katten niet gemaakt om alleen te zijn. Mocht je kat dus merendeels alleen zijn omdat jullie werken bijv. is het echt wel een goed idee om er nog een katje bij te nemen. Katten zijn echte gezelschapsdieren. Soms duurt het even voordat ze de andere kat accepteren maar uiteindelijk zullen ze dat eigenlijk altijd wel doen.

Verder is het toch super om samen op de bank te zitten en allebei een kat op schoot / naast je te hebben die je lekker kunt kroelen.

Nadelen zijn er niet.. ik ken ze niet iig!

Ik ben ook al een tijd mijn vriendin aan het overtuigen van een 2de poes, maar helaas...

:roflol:

Not sure how to respond.

Wat voor poes zou je willen?????? :P
 
Laatst bewerkt:
TRAINING

Gisteren, op last van de baas, naar de sportschool geweest.

Legpress 45degree
1x10x75,5
1x10x95,5
1x10x115,5
1x10x135,5
1x10x175,5

Dat ging lekker!

Plateloaded lat pulldown SS RDL
1x10x40 / 1x10x25
1x8x60 / 1x10x25
1x8x70 / 1x10x25
1x6x80 / 1x10x25

One armed DB row SS Lateral raises
3x10x8 / 3x8x6

Cable Flyes SS Double overhead cable curl
1x10x18 / 1x10x18
1x8x18 / 1x8x18
1x15x9 / 1x15x9

Kreeg de 18 niet meer voor elkaar, that burn, dus maar overgegaan op lager gewicht en meer reps.

Hip thrust
1x10x12,5
2x10x22,5

Mooie blauwe plekken gecreerd...

Cable crunches SS Glute kickback
3x15x23 / 3x10

Vanavond en morgen lekker vrij van de gym.. Woensdag weer knallen :D
 
Als je straks weer wat kilo's kwijt bent is het weer tijd om meer te kunnen eten, zonder dat je gelijk negatieve effecten ervan terug ziet :)
 
Heb hard nagedacht. Ik ga geen keuze maken... Ik vind alle 4 de katten even leuk...Kleine voorkeur voor Spits, maar dat is omdat we zelf ook een korthaar hebben.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als dat gelul over poezen nog lang doorgaat, ga ik hier ontvolgen...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven