MuscleMeat

Gesloten HillR's continued shred

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 992
  • Weergaven 49K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Daarom heb ik ook niet het hele jaar door abs, omdat ik er zoveel voor moet laten :( Maar als het makkelijker ging zou ik ze wel willen hebben, why? Omdat ik het erg mooi vind en nog altijd een fattysyndroom heb.. Als je abs hebt kun je onmogelijk dik zijn. :D
You stand corrected :D

hgh-gut-300x169-300x169.jpg
 
You stand corrected :D

hgh-gut-300x169-300x169.jpg

Ongetwijfeld een noob vraag, maar hoe kan dat? Ze zijn zo droog als de pest, hebben buikspieren als goudstaven en toch steekt het zo uit...Het zou mijn bolle buik misschien ook kunnen verklaren :hahaha:

Ohnee...dat is gewoon de chinees van gisteren...
 
De waarheid blijft een beetje in het midden, zou zeggen google er eens naar. Ik heb nog steeds geen duidend antwoord gezien dat gestaafd werd met feiten.
 
De waarheid blijft een beetje in het midden, zou zeggen google er eens naar.

Als je het zo brengt, weet ik al in welke richting ik moet denken...Denk ik :)
 
TRAINING

Het was gisteren echt ziekelijk druk in de gym. Dat soort shit gebeurt toch alleen in januari en vlak voor de zomer? Heel irritant..
Afgelopen week niet getraind, winterdip, je kent het allemaal wel.

Tot overmaat van ramp ook gewoon echt weer last van m'n glutezenuw.

Plateloaded pulldown

1x10x40
1x8x60
1x8x80
1x5+3x90 PR :cheer:

Ben al weken erg blij dat ik de 80kg haal en daar stop ik dan altijd. Dus gisteren dacht ik, wat is dat nou weer voor mentaliteit. Je moet meeeeeeer, meer is altijd beter :D En het ging nog goed ook, althans de eerste 5 reps, daarna moest Pun mij helpen, but still.. not bad!

Legpress
1x10x115,5
1x8x155,5
1x8x195,5
1x5x215,5

:fire:

Inclusief filmpje van het laatste setje. Beetje dom om te gaan legpressen met een zere glutezenuw, dat maakt het er natuurlijk niet beter op. Maar vrijwel alles was bezet, dus je moet toch wat... Laatste setje was wel zwaar, te weinig rust genomen en met de uitval van m'n linkerglute ook niet zoveel kracht als ik zou willen. Normaliter moet ik prima 8 reps kunnen halen. Nu strugglede ik al bij de 195,5kg. Beetje dom ook dat ik daarna persé nog een setje wilde met 215,5 "omdat ik dat de vorige keer ook had gedaan".....


Sideraises SS Shoulderpress
3x8x5 / 3x8x8

Dat is altijd leuk, die gewichten zijn bijna nooit bezet :D Dus bij drukte kan ik altijd nog eindeloos schouders doen met freeweights.. :roflol:

Bent over Row
3x10x20

Lekker licht gewicht, mind muscle connection enzo.. Temeer omdat deze houding nogal naar is voor m'n glutepijn, hoe zwaarder het gewicht hoe moeilijker de balans is -> destemeer pijn.

DB Curl
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Ook bij deze oefening maar weer eens wat hoger in gewicht, in plaats van altijd maar steady de 6kg pakken. Tijdens de oefening ernstig geïrriteerd door twee dames voor mij werden geholpen door een "PT" met one arm db curl, met ondersteuning op een bankje, waarbij één van die chicks met 10kg en een rom van 2cm aan het curlen was en zei "Ik wil eigenlijk de 12kg proberen want 10 gaat me echt makkelijk af!", waarop die PT zei, jaa je uitvoering is ook heel goed dus moet je zeker doen! :laugh:

Dus ik denk, laat ik dan maar eens het goede voorbeeld geven qua uitvoering. Het mocht helaas niet baten.

Bench dips
1x8
2x5

Facepulls
1x10x18
2x12x14

Voelde niet lekker die 18..

Cable Crunch
3x12x18

Toen was het wel weer mooi geweest. Vandaag ernstige spierpijn vrijwel overal.. Had vandaag naar de gym willen gaan voor benen omdat dat gisteren niet goed kon, maar ik kan vrijwel niet lopen.. dus dat heeft geen zin.

Goede tips van Natty87 gekregen overigens om eens te kijken of één van mijn benen wellicht zwakker is dan de ander, welke onbalans wellicht effect heeft. Zou ik graag mee willen beginnen, maar ik kan op het moment niet eens op één been staan, dus laat staan dat ik unilateraal kan sporten..

Voordeel in het beetje dikker zijn dan de afgelopen maanden is dat ik wel weer wat sterker ben :roflol: Het beeld in de spiegel word ik dan weer niet echt vrolijk van, dus... jullie raden het al... er komt weer een cut aan :D
 
Kut glutezenuw!!!
 
Het beeld in de spiegel word ik dan weer niet echt vrolijk van, dus... jullie raden het al... er komt weer een cut aan :D

Ga je er al vlug aan aan beginnen? Wel moedig nu de dagen al kouder worden. Ik ben dan zelf echt zo'n eentje die dan nog maar even haar wintervachtje vasthoud tot maart:o
 
Ga je er al vlug aan aan beginnen? Wel moedig nu de dagen al kouder worden. Ik ben dan zelf echt zo'n eentje die dan nog maar even haar wintervachtje vasthoud tot maart:o

Ja, hopelijk zo snel mogelijk.. aankomend weekend een techno feestje en dan weet ik voor mezelf al dat die week er na vrij gaar wordt, dus zal de eerste week van december zijn dat ik ga beginnen..

Pun heeft beloofd me warm te zullen houden, dus dan heb ik geen wintervacht je nodig :roflol:

Heb er nog weinig zin in hoor, maar ik moet weer even een doel hebben met eten en trainen anders wordt het echt weer helemaal niks. Ik heb heel veel baat bij regelmaat en structuur, zonder dat wordt mijn leven een regelrecht vreetfestijn en voel ik me alleen maar slecht, ga ik weer comfortfood eten, voel ik me weer slechter enzovoort.

Wat dat betreft is het een beetje een stoornis :roflol: i am well aware, maar ik kan er op een of andere manier niet anders mee omgaan in mijn hoofd..
 
TRAINING

Nog steeds een beetje last van m'n glutes, dus gisteren maar wat rustig aan gedaan in de gym. Had overigens ook nog steeds spierpijn van zondag :roflol:

Legextension

4x12x18

Single leg extension
3x12x11

DB Row SS Front raises
1x10x8 / 1x10x5
1x8x9 / 1x10x5
1x8x10 / 1x10x5

DB press chest SS Side raises
3x10x7 / 3x8x5

DB kickback
3x10x5

Cable latpulldown wide grip
3x10x25

Cable latpulldown reversed grip
3x8x25

Was echt weer mega druk in de gym, dus zoveel mogelijk met DB's gedaan omdat ik er echt heel slecht tegen kan wanneer ik moet wachten op anderen, dus dan zet ik m'n zinnen maar op wat anders.

Vannacht ineens epic last van mijn onderrug. Ik kon nog maar net uit bed komen en ook er weer in liggen was ernstig pijnlijk. Nu gaat het wel weer beter.

Heb het de laatste tijd sowieso vaker dat als ik langer in bed lig dan een uurtje of 8 dat mijn onderrug echt heel erg stijf en pijnlijk is. Nu lag ik er echter nog maar 3 uurtjes in ofzo, erg vreemd. Vanochtend was het al wel weer een stuk beter. Vraag me af of dat komt omdat ik dikker ben dan in de zomer, waardoor mijn houding in bed nu anders is ofzo.. maar het is ook niet zo dat ik ineens monsterachtig vet ben geworden.. dus ik kan het me bijna niet voorstellen.. ik snap er niets van, maar het is wel heel erg vervelend.

Mijn schoudervein is in ieder geval trouw aanwezig

 
Je gluten groeien :heart: daardoor wordt je houding terwijl je ligt ook anders. Tip; nog meer gluten trainen voor een betere verhouding :kiss:
 
Nagenoeg nieuw.. Denk ietwat te hard voor HillR want we wilden sowieso tot +120kg ondersteuning per matras.
Ik zie al waar het misgaat. Je ligt teveel bovenop haar aan haar kant van het matras waardoor de 120kg niet volstaat en het matras kut wordt.

Wizard.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven