MuscleMeat

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je gluten groeien :heart: daardoor wordt je houding terwijl je ligt ook anders. Tip; nog meer gluten trainen voor een betere verhouding :kiss:

:roflol: Good one, ga ik dat eens proberen!!! :eyebrow:

Nagenoeg nieuw.. Denk ietwat te hard voor @HillR want we wilden sowieso tot +120kg ondersteuning per matras.

Vorig jaar gekocht en één van de betere matrassen (heb ik mij iig laten wijsmaken). In het begin ook wel erg veel last gehad omdat het te hard was, maar dacht dat ik inmiddels wel was gewend. Misschien onze matrassen maar eens omwisselen, die van pun zal wel wat meer versleten zijn dan de mijne :P

Ik zie al waar het misgaat. Je ligt teveel bovenop haar aan haar kant van het matras waardoor de 120kg niet volstaat en het matras kut wordt.

Wizard.

:roflol: :wizard:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja is een Matrix LP, alles in BF Nijmegen Kerkenbos is Matrix.

WTF, dan is @HillR sterker dan ik... Ik haal 10x175 op dat ding.:(
Tel je daar wel het gewicht van het apparaat bij op? 75,5kg?

Ik was de eerste keer behoorlijk teleurgesteld dat ik maar zo weinig kilo's weg kon drukken... :roflol: Tot ik er dus achter kwam dat dat apparaat zelf dus al 75kg weegt :P

• Like
Waarderingen: Vonk
Nee, dat is puur de schijven die ik er op gooi. Maar die slee weegt echt geen 75,5 kg bij ons... zal de volgende week eens kijken of dat er op staat.

TECHNISCHE SPECIFICATIES
Productgewicht 298 kg / 657 lbs.
Algemene afmetingen (L x B x H) 228,6 x 151,1 x 133,4 cm / 90 x 59,5 x 52,5 inch
Max. Gewicht gebruiker 159 kg / 350 lbs.
Max. Trainingsgewicht 490 kg / 1080 lbs.
Beginweerstand 75,7 kg / 167 lbs.
Transportgewicht 312 kg / 688 lbs.

Nee, dat is puur de schijven die ik er op gooi. Maar die slee weegt echt geen 75,5 kg bij ons...

Dan heb je misschien toch een ander apparaat? Bij mij staat het aangegeven ergens aan de zijkant van dat apparaat. Niet heel gemakkelijk te vinden overigens. Inderdaad volgens specificatie van Pun.

De eerste keer dat ik 'm ging gebruiken ging ik opwarmen met 80kg. Ik schrok me kapot, ik kon niet eens meer zonder moeite 80kg wegdrukken.. :roflol: Paar keer trainen later kwam ik er dus achter dat dat ding dus zelf al zoveel weegt :P

Weeg dat ding echt 75 kg!!Ik tel meestal alleen de platen die ik er op gooi:D

:roflol:

Iedereen is dus veel sterker dan ze aanvankelijk dachten :P

Hebben jullie dan nooit gedacht wanneer jullie er 100 / 200 kg op gooiden dat jullie dachten "god***domme, das best zwaar voor 100kg!"?

Tuurlijk denken wij dat wel, maar ik dacht dat er nooit verder bij na hahaha.
Bij al dat plate loaded shit tel ik alleen de platen die er op gaan, tenslotte
is het maar een nummer :p

Hey, alles goed daar? mis een beetje je postjes , en vooral ook de opmerkingen van ene meneer Pun.. Mis ook stiekem de katten.. Hgr, Deus

Hey, alles goed daar? mis een beetje je postjes , en vooral ook de opmerkingen van ene meneer Pun.. Mis ook stiekem de katten.. Hgr, Deus

Heyyy..

To be honest heb ik echt behoorlijk kutweken achter de rug :roflol: dus had geen zin, maar ook niet echt iets te loggen anders dan huilposts over hoe zielig ik ben.

Behoorlijk lang last gehad van mijn welbekende beknelde zenuw, aantal dagen zo erg dat ik gewoon echt niet kon lopen. Inmiddels ook weer overbelaste gewrichten in mijn voet, dus drie hoera's voor mijn lichaam :D

Dit resulteert natuurlijk in een f**k it all houding, waardoor ik niet op mijn voeding let en verander in een kleine vuilnisbak waar werkelijk alles in gaat en in past. Dus ik ben nu weer echt een phat f**k.

Ik hoop heel erg, dat alles volgende week weer een beetje gekalmeerd is en ik weer kan gaan sporten. Want op één of andere manier kan ik alleen echt goed mijn best doen op voeding wanneer ook het sporten goed gaat. Die dingen gaan een beetje hand in hand bij mij.

Dus stay nog heel even tuned, ik hoop vanaf volgende week weer braaf te updaten en progressie te laten zien..

Alles komt goed. :aai:

Een "gezond" 2018 gewenst, want daar begint alles toch mee hé...

Kloten dat je lichaam je steeds in de steek laat.Hopenlijk kun je het weer een beetje oppakken straks. :kiss:

Het is gewoon kut met peren als je lijf niet mee wil werken he :kiss:
Know all about it helaas... :(

Hoop dat je snel een beetje opknapt! Hou je taai! :heart:

Jammer dat je je voeding ook hebt laten lopen. Iets dat je nog wel in eigen hand hebt...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven