AndroidHealthClinic

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik mocht zelfs een kipnugget :heart (true love) maar die heb ik afgewezen, zodat ik vandaag aan jullie kan vertellen hoe dedicated ik ben :roflol:
Als het werkt dan werkt het. Knap hoor. Mijn zoontje zat dit weekend samen met mij in een lunchroom en hij had kipnuggets met pittige saus besteld die hij strategisch kort langs mijn gezicht haalde elke keer als hij er 1 naar binnen werkte. Toen hij stopte heb ik er toch snel eentje in mijn giecheltje gedrukt. :treuren::D

Ik vind er zelf echt geen ruk aan, maar iedereen zegt altijd maar dat het nodig is om goede benen/kont te bouwen.. Dusja.. dan moet het maar.

Deadlifts vind ik dan wel weer leuk, maar ik verneuk het altijd, ik trigger er altijd zenuwpijn mee.. En ik hou niet van opbouwen, ik wil gelijk zwaar liften.. slechte combi.

Ben gisteren, na mijn squats, ook direct beginnen sleuren aan mijn deadlifts, echter zonder opbouwsetjes eerst te doen, schrik dat ik dan geen energie of kracht meer over hou om zwaar te gaan... maar goed is dat niet denk ik, vraag me af hoe lang ik dat nog ga kunnen doen...

Ah zo......squats, you love 'em or hate 'em........volgens mij is er geen tussenweg. Ik vind ze zelf best fijn om te doen en ze zijn voor mij ook altijd het belangrijkste op LB-dagen.

Ik vond squats op zich best okay, maar 1 hernia in mijn mensenleven vind ik genoeg. En er zijn zoveel andere oefeningen voor deftige benen gelukkig :)

Ik vond squats op zich best okay, maar 1 hernia in mijn mensenleven vind ik genoeg. En er zijn zoveel andere oefeningen voor deftige benen gelukkig :)

Zelfs mét squats én andere oefeningen lukt het mij niet om de benen te doen groeien... ik ben een ekte ecto :treuren:

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zielig is dat :eek::eek: Wacht dan gewoon in de auto de volgende keer :rolleyes:

:roflol: En in de auto wachten is niet zielig?

Het was mijn voorstel om naar de Mac te gaan. Ik vind het altijd fijn als Pun gewoon kan eten waar hij trek in heeft. Mijn cut hoeft dat niet in de weg te staan. Ik heb thuis heerlijk een biefstukje met spinazie gegeten :D

Dedicated-Towel_1024x1024.png

:P

Als het werkt dan werkt het. Knap hoor. Mijn zoontje zat dit weekend samen met mij in een lunchroom en hij had kipnuggets met pittige saus besteld die hij strategisch kort langs mijn gezicht haalde elke keer als hij er 1 naar binnen werkte. Toen hij stopte heb ik er toch snel eentje in mijn giecheltje gedrukt. :treuren::D

Ik heb niet altijd sterke momenten, maar ik ben op het moment zo gemotiveerd dat eten me niet heel veel doet. Ik heb wel heel erg "honger" maar helemaal geen moeite om nee te zeggen tegen calorierijke dingen. Op dit moment weegt het zwaarder dat dat mijn progressie in de weg zou zitten (komt niet heel vaak voor dit :roflol: )..

Ben gisteren, na mijn squats, ook direct beginnen sleuren aan mijn deadlifts, echter zonder opbouwsetjes eerst te doen, schrik dat ik dan geen energie of kracht meer over hou om zwaar te gaan... maar goed is dat niet denk ik, vraag me af hoe lang ik dat nog ga kunnen doen...

Ik heb geen flauw idee, ben niet een echte kenner en ben zelf nooit echt van het opbouwen enzo..

Ik vond squats op zich best okay, maar 1 hernia in mijn mensenleven vind ik genoeg.

Totally agree! :heart: Wat een hel was dat..

TRAINING WOENSDAG

Laat klaar op het werk dus uitgeweken naar Ede om te sporten ivm de files.. Heerlijk hoe rustig het daar is :D

Backsquat
1x8x20
1x8x30
1x8x40
1x5x45
1x5x50

Not bad vond ik zelf. Squat al een hele tijd niet "echt" meer, vaak doe ik dan 4 setjes met 20 kilo.. Dus vond het niet heel slecht dat er nog 50kg in zat.

1518070041731.jpg

Seated legcurl
1x10x20
1x8x25
1x8x30
1x8x30

Heerlijk dat ze hier een legcurl hebben, normaliter heb ik niet echt oefeningen waarbij ik echt alleen hamstrings aanspreek. Erg lekker!

Legextension
1x8x30
1x8x35
1x8x40
1x8x45

RDL
3x10x30

Cable pullthrough / cable hipthrust
1x10x17x5
1x10x20
2x10x22,5 (fullstack)

Goblet squat SS Hyper extensions
4x10x16 / 4x10

Lying legraises SS Glute pushdown op pullupmachine
2x10 / 2x10x35
1x5 / 1x10x35

Pas na mijn supersetjes ook echt het gevoel dat ik wat heb gedaan. Als ik geen supersets doe gaat mijn heartrate bijna niet omhoog en voel ik me echt lui. De gewichten doe ik wel echt zwaar en m'n spieren zijn ook wel moe, maar toch voelt het minder voldaan als supersets.

Natuurlijk even shinen met m'n nieuwe outfit, ik word altijd enorm verwend door @Punjab :heart::

Mooie train en staat je goed je nieuwe outfit:heart:

Jij gelooft ook nog in roodkapje zeker? :o
Ergens in geloven is iets anders dan niet opgeven natuurlijk. Als natty krijg je geen megabenen dat snap ik ook wel maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dan maar moet opgeven toch? Ik word als natty overall ook nooit zo groot als jij bijvoorbeeld maar dat maakt voor mijn trainingsintensiteit niets uit. KNALLEN!
Als ik net zo groot wil worden dan neem ik gewoon wat AAS, dan gaat het gewoon vanzelf... :trollface: :D

Ergens in geloven is iets anders dan niet opgeven natuurlijk. Als natty krijg je geen megabenen dat snap ik ook wel maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dan maar moet opgeven toch? Ik word als natty overall ook nooit zo groot als jij bijvoorbeeld maar dat maakt voor mijn trainingsintensiteit niets uit. KNALLEN!
Als ik net zo groot wil worden dan neem ik gewoon wat AAS, dan gaat het gewoon vanzelf... :trollface: :D

Je haalt dus twee zaken compleet door elkaar.. :dunno:

Nahh, DBB en loggen is wel een stok achter de deur. Gisteren zijn we na de training bijv. naar de Mac gegaan. :heart: Ik heb lekker toe zitten kijken hoe Pun lekker frietjes opat, een lekkere burger en kipnuggets,, mmmmm.

Ik mocht zelfs een kipnugget :heart (true love) maar die heb ik afgewezen, zodat ik vandaag aan jullie kan vertellen hoe dedicated ik ben :roflol:
Wow...

Als natty dikke benen kweken is een utopie ;)
Dat weet ik al jaren..

Of je moet goede been-genen hebben..of kopen..

Precies het bovenstaande is voor mij een reden om juist niet maximaal meer te knallen:roflol: Het levert toch niks op:o

goed bezig vrouwke :thumbs::thumb: en mooie outfit, beetje mindfuck wel haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven