- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan normaliter alleen in mijn eigen bed slapen, in precies DIE houding, met mijn eigen kussen, anders wordt het niks.
Ernstige hoofdpijn en echt geen zin. Ik heb stiekem geprobeerd Pun nog te verleiden tot het uitstellen van de training met één dag, ware het niet dat hij naar de fysio moet vandaag, dus dat zat er niet in. Story of my life.
Een superset zat er dus ook al niet in..Ik heb bij een vrouw in mijn hele leven nog nooit naar de ontwikkeling van de triceps gekeken, billen en borsten daarentegen :$ :$ :$
You look stunning babe!!![]()
Je bent lief!Ik vind je shape er serieus goed uit zien. Maar man, man wat een ellende..dat is toch niet te doen zo een gym!![]()
Denk dat er zo'n 120+ man binnen waren... Ze moeten eens stoppen met die stomme kut acties gratis sporten tot maart etc. Daar heeft echt helemaal niemand wat aan behalve BF zelf..

Ik vind je shape er serieus goed uit zien. Maar man, man wat een ellende..dat is toch niet te doen zo een gym!![]()
Nee eigenlijk nietDenk dat er zo'n 120+ man binnen waren... Ze moeten eens stoppen met die stomme kut acties gratis sporten tot maart etc. Daar heeft echt helemaal niemand wat aan behalve BF zelf..
Misschien toch maar weer eens gaan kijken bij die andere BF in Nijmegen![]()
was nogal lui om buiten het pl gedeelte te kijken, maar mocht ik dat nog niet zijn.. IN!
Had dat bij fitforfree ook:/ ergste vond ik van die geclusterde groepjes van 16 jarigen.. dan gaan ze om en om EN tussendoor ouwehoeren!!
Mooie shape!
Hou je nog dagelijks je kcal bij?
dan weet ik zeker dat ik niet overbedeeld wordt. Zelf zou ik nog wel wat extra's opscheppen namelijk 
Niet gedaan hoor, maar de verleiding was groot.Toch wel fijn zo'n vent of niet haha.
maar waarom niet een schema maken, wat grof weg de belangrijkste macro's telt en dan wat licht voer
tussen door?
Hoef je ook niet elke dag te loggen, en weet je wel de grootste richtlijnen wat je naar binnen kunt werken.
Is voor jou mannetje toch zo gedaan, zo'n schema.
Maar wat je noemt is toch niet echt je voeding voor een dag??
Misschien niet 100% accuraat, maar ik zal er niet snel honderden kcal naast zitten.Goed bezig kleintje
Ik vind mezelf niks aan op hoger VP, voel me dan zelfs kleiner dan op 8-9%Gelukkig kunnen wij mannen dan terugvallen op onze oude vriend trenbolone acetate
![]()

Maar goed, voor groente hoeft dat inderdaad niet zo snel (muv de meeste peulvruchten)TRAINING MAANDAG
Kennen jullie dat? Eerst vol energie sporten, niet te stoppen, om vervolgens in te kakken als een oud lijk die tot weinig in staat is. Afgelopen weekend met opzet rustig aan gedaan omdat ik voelde dat mijn energiepijl echt aan het zakken was. Ik viel vrijdagavond op de bank in slaap, dat is me geloof ik nog nooit gebeurdIk kan normaliter alleen in mijn eigen bed slapen, in precies DIE houding, met mijn eigen kussen, anders wordt het niks.
Gister was ik dus nog steeds moeErnstige hoofdpijn en echt geen zin. Ik heb stiekem geprobeerd Pun nog te verleiden tot het uitstellen van de training met één dag, ware het niet dat hij naar de fysio moet vandaag, dus dat zat er niet in. Story of my life.
1e oefening
Op zoek naar een apparaat / barbell die niet bezet is.
Erg intensief en heel goed mijn best gedaan. Na enkele minuten speuren het vrijgekomen squatrack maar ingenomen om bent over rows te doen. Dit werd gevolgd door het zoeken naar plates. Ook dit met succes afgerond!
BOR SS Plateloaded pulldown
1x20x12,5
1x10x22,5 / 1x12x40
1x8x32,5 / 1x8x60
1x8x32,5 / 1x6x80
Viel mij best tegen, de BOR niet overigens, maar de pulldown wel. Normaliter kan ik "makkelijk" 8x80, nu was de 60kg al enorm zwaar.
Oefening voor rug waarvan ik niet weet hoe die heet
3x10x10
Side raises
3x10x4
Zelfs alle pussyweights waren bezet, behalve één 4kg DBEen superset zat er dus ook al niet in..
Front Raises
3x12x4
Rope pushdown
1x10x10
2x8x7,5
DB Curl
3x10x6
Kettlebell swing
1x10x8
1x10x12
1x10x16
Goblet squat
3x8x16
Toen zat het er op. Voor mijn gevoel "weinig" gedaan. Maar komt meer omdat je tussendoor zoveel rust, omdat er gewoonweg geen andere opties zijn en je moet wachten tot er weer wat vrij komt.
Oh, voor wat betreft mijn weging, ik woog nog precies hetzelfde als vorige week.. Geen progress dus.

Dat je hem nog niet hebt ingeruildIk zou dat zelf niet kunnen, maar echt fijn dat je een kerel hebt die je steunt. Mijne niet, die haalt gewoon dood leuk een zak drop en b&j... pfff
Ik wil nog wel eens een schep extra nemen als ik geen kcal tel, maar op het oog afweeg. Ik moet echt serieus alle grammen wegenMaar goed, voor groente hoeft dat inderdaad niet zo snel (muv de meeste peulvruchten)

Ik zou dat zelf niet kunnen, maar echt fijn dat je een kerel hebt die je steunt. Mijne niet, die haalt gewoon dood leuk een zak drop en b&j... pfff
Ik wil nog wel eens een schep extra nemen als ik geen kcal tel, maar op het oog afweeg. Ik moet echt serieus alle grammen wegenMaar goed, voor groente hoeft dat inderdaad niet zo snel (muv de meeste peulvruchten)
Temeer ook omdat ik beter in mijn vel zit op een lager vetpercentage.. 
Leuk dat je weer logt, net even bijgelezen. Goed dat je zo positief blijft met de beperkte calorieën die je binnenkrijgt. Onze kat is nu 3 dagen op dieet en nu al sacherijnig.
Ik ben vaak wel een negatieve schrijver, maar ik overdrijf most of the time. Het valt gelukkig allemaal wel mee en als ik lekker in het ritme zit en de progressie zie in de spiegel maakt dat me veel gelukkiger dan het gevoel dat ik krijg van eten..
Ben inderdaad wel blij ook met mijn armen/schouders.. heb daar heel erg op gefocussed het laatste jaar, nu ziet het er tenminste een klein beetje uit alsof ik lift..Mooierd
Je shape is zeker vooruit gegaan vergeleken met vorige jaar!
Zeker herkenbaar van het weinig energie hebben. Fijn dat pun je toch wat kan motiveren dan.
En af en toe een dutje tussendoor is niets mis mee![]()
Thanks chick! Leuk om te horen, ben ook echt wel blij met mijn fysiek hoe het er nu uit ziet.. heb ik nog niet echt eerder gehad ook :O Nu die benen nog...... Ik hoop dat ik die ooit zo gedefinieerd en strak krijg als de jouwe.. zijn voor mij echt wel voorbeeldbenen haha!Dat je hem nog niet hebt ingeruild
Als je eenmaal op gang bent en resultaat ziet blijf je er wel af.

Na het zien van de foto's in je openingspost ben ik even door je draadje wezen bladeren, kan maar één ding zeggen RESPECT... Echt super knap wat je hebt bereikt en het fanatisme waarmee je nog steeds door gaat. Ik sta nog aan het begin maar kan van mensen als jou een hoop leren ;-)
Ik blijf het draadje met grote interesse volgen :-)
Dat bestaat dus echt, ik heb dat ook al gemerkt bij een van de mijne maar dacht altijd dat een kat maar zoveel at als nodig!
De één gaat dan zo enorm schrokken dat ie daarna alles er uitkotst