XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb bij een vrouw in mijn hele leven nog nooit naar de ontwikkeling van de triceps gekeken, billen en borsten daarentegen :$ :$ :$

You look stunning babe!! :heart:

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING MAANDAG

Kennen jullie dat? Eerst vol energie sporten, niet te stoppen, om vervolgens in te kakken als een oud lijk die tot weinig in staat is. Afgelopen weekend met opzet rustig aan gedaan omdat ik voelde dat mijn energiepijl echt aan het zakken was. Ik viel vrijdagavond op de bank in slaap, dat is me geloof ik nog nooit gebeurd :roflol: Ik kan normaliter alleen in mijn eigen bed slapen, in precies DIE houding, met mijn eigen kussen, anders wordt het niks.

Gister was ik dus nog steeds moe :roflol: Ernstige hoofdpijn en echt geen zin. Ik heb stiekem geprobeerd Pun nog te verleiden tot het uitstellen van de training met één dag, ware het niet dat hij naar de fysio moet vandaag, dus dat zat er niet in. Story of my life.

1e oefening
Op zoek naar een apparaat / barbell die niet bezet is.
Erg intensief en heel goed mijn best gedaan. Na enkele minuten speuren het vrijgekomen squatrack maar ingenomen om bent over rows te doen. Dit werd gevolgd door het zoeken naar plates. Ook dit met succes afgerond!

BOR SS Plateloaded pulldown
1x20x12,5
1x10x22,5 / 1x12x40
1x8x32,5 / 1x8x60
1x8x32,5 / 1x6x80

Viel mij best tegen, de BOR niet overigens, maar de pulldown wel. Normaliter kan ik "makkelijk" 8x80, nu was de 60kg al enorm zwaar.

Oefening voor rug waarvan ik niet weet hoe die heet
3x10x10

Side raises
3x10x4

Zelfs alle pussyweights waren bezet, behalve één 4kg DB :roflol: Een superset zat er dus ook al niet in..

Front Raises
3x12x4

Rope pushdown
1x10x10
2x8x7,5

DB Curl
3x10x6

Kettlebell swing
1x10x8
1x10x12
1x10x16

Goblet squat
3x8x16

Toen zat het er op. Voor mijn gevoel "weinig" gedaan. Maar komt meer omdat je tussendoor zoveel rust, omdat er gewoonweg geen andere opties zijn en je moet wachten tot er weer wat vrij komt.

Oh, voor wat betreft mijn weging, ik woog nog precies hetzelfde als vorige week.. Geen progress dus.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind je shape er serieus goed uit zien. Maar man, man wat een ellende..dat is toch niet te doen zo een gym!:eek!:

Ik vind je shape er serieus goed uit zien. Maar man, man wat een ellende..dat is toch niet te doen zo een gym!:eek!:

Nee eigenlijk niet :( Denk dat er zo'n 120+ man binnen waren... Ze moeten eens stoppen met die stomme kut acties gratis sporten tot maart etc. Daar heeft echt helemaal niemand wat aan behalve BF zelf.. :mad:

Misschien toch maar weer eens gaan kijken bij die andere BF in Nijmegen :eek:

Ik ben zoo enorm jaloers op die shape. :o

was nogal lui om buiten het pl gedeelte te kijken, maar mocht ik dat nog niet zijn.. IN!

Had dat bij fitforfree ook:/ ergste vond ik van die geclusterde groepjes van 16 jarigen.. dan gaan ze om en om EN tussendoor ouwehoeren!!

Mooie shape!

Hou je nog dagelijks je kcal bij?

Dankjewel! Ben zelf ook niet ontevreden! :D

Is inderdaad niet te doen op een maandag.. maarja.. je moet toch wat? Kan moeilijk zeggen dat ik dan maar niet meer ga gymmen :roflol:
Ik hoop dat al die nieuwjaar-nieuweikke-gekkies binnenkort weer teruggaan naar de grot waar ze vandaag komen..

Nee eigenlijk niet :( Denk dat er zo'n 120+ man binnen waren... Ze moeten eens stoppen met die stomme kut acties gratis sporten tot maart etc. Daar heeft echt helemaal niemand wat aan behalve BF zelf.. :mad:

Misschien toch maar weer eens gaan kijken bij die andere BF in Nijmegen :eek:

Die acties zijn echt kansloos.. Ben benieuwd.. Verder is het wel een hele fijne gym met alles er op en er aan..

Ik ben zoo enorm jaloers op die shape. :o

Aww.. ik hoop van harte dat je positieve stappen vooruit maakt!

was nogal lui om buiten het pl gedeelte te kijken, maar mocht ik dat nog niet zijn.. IN!

Had dat bij fitforfree ook:/ ergste vond ik van die geclusterde groepjes van 16 jarigen.. dan gaan ze om en om EN tussendoor ouwehoeren!!

Mooie shape!

Hou je nog dagelijks je kcal bij?

Welkom! Jaa, die jonge lui zijn het ergst, die hebben nog geen besef..

Ik probeer mijn kcal wel dagelijks bij te houden, al weet ik tegenwoordig al een beetje hoe en wat, ik weeg niet echt af.

Mijn eten door de week bestaat uit:

4 plakjes kipfilet
sla met tonijn komkommer en tomaat
1 smartbar

Hongermomentjes vul ik dan op met een blikje cola light of een monster...

avondeten met groente en +- 200gr vlees.

De reden dat ik niet afweeg is omdat ik met het avondeten niet echt heel erg de mist in kan gaan. Die 50-100gr groente extra zet geen zoden aan de dijk, en qua vlees is het altijd een stuk kipfilet, of tartaartjes..

1x per week eet ik dan een maaltijd van rijst, kip en een sausje ofzo. Ook daarin weeg ik niet af. Pun schept dat voor mij op :roflol: dan weet ik zeker dat ik niet overbedeeld wordt. Zelf zou ik nog wel wat extra's opscheppen namelijk :roflol:

Ik wil nu overigens wel weer wat strenger gaan bijhouden, want ik merk dat het weer wat zwaarder wordt.
Zonet had ik bijvoorbeeld een momentje dat ik in gedachten zei dat ik vandaag heus wel een extra smartbar mag :roflol: Niet gedaan hoor, maar de verleiding was groot.

Toch wel fijn zo'n vent of niet haha.
maar waarom niet een schema maken, wat grof weg de belangrijkste macro's telt en dan wat licht voer
tussen door?
Hoef je ook niet elke dag te loggen, en weet je wel de grootste richtlijnen wat je naar binnen kunt werken.
Is voor jou mannetje toch zo gedaan, zo'n schema.

Maar wat je noemt is toch niet echt je voeding voor een dag??

• Like
Waarderingen: Vonk
Na het zien van de foto's in je openingspost ben ik even door je draadje wezen bladeren, kan maar één ding zeggen RESPECT... Echt super knap wat je hebt bereikt en het fanatisme waarmee je nog steeds door gaat. Ik sta nog aan het begin maar kan van mensen als jou een hoop leren ;-)

Ik blijf het draadje met grote interesse volgen :-)

Toch wel fijn zo'n vent of niet haha.
maar waarom niet een schema maken, wat grof weg de belangrijkste macro's telt en dan wat licht voer
tussen door?
Hoef je ook niet elke dag te loggen, en weet je wel de grootste richtlijnen wat je naar binnen kunt werken.
Is voor jou mannetje toch zo gedaan, zo'n schema.

Maar wat je noemt is toch niet echt je voeding voor een dag??

Zonder @Punjab zou mijn innerfatty nog altijd de overhand hebben en zou ik doodongelukkig zijn ;)

Hier een voorbeeld van mijn voeding. Mijn voeding door de week ziet er altijd zo uit. Het varieert alleen in avondeten qua groente en vlees. Daarnaast één keer per week dus een avondmaaltijd met carbs. Ik heb dus wel een vast schema, maar ik bedoelde er mee dat ik niet elke dag invoer op myfitnesspal invoer, omdat er gewoon niet echt variatie in zit:

In het weekend hanteer ik zo'n 900-1200kcal waarbij ik gewoon eet waar ik trek in heb. Dat voer ik in in myfitnesspal, althans dat probeer ik, om zo het aantal kcal te kunnen tracken. Ik doe dit echter al zo lang dat ik inmiddels uit mijn hoofd weet welke voeding wat oplevert aan kcal.. :roflol: Misschien niet 100% accuraat, maar ik zal er niet snel honderden kcal naast zitten.

voeding-jpg.jpg

Ik zou dat zelf niet kunnen, maar echt fijn dat je een kerel hebt die je steunt. Mijne niet, die haalt gewoon dood leuk een zak drop en b&j... pfff

Ik wil nog wel eens een schep extra nemen als ik geen kcal tel, maar op het oog afweeg. Ik moet echt serieus alle grammen wegen:p Maar goed, voor groente hoeft dat inderdaad niet zo snel (muv de meeste peulvruchten)

Laatst bewerkt:
Leuk dat je weer logt, net even bijgelezen. Goed dat je zo positief blijft met de beperkte calorieën die je binnenkrijgt. Onze kat is nu 3 dagen op dieet en nu al sacherijnig.

Goeie shape hoor. En buffe armen! :p

TRAINING MAANDAG

Kennen jullie dat? Eerst vol energie sporten, niet te stoppen, om vervolgens in te kakken als een oud lijk die tot weinig in staat is. Afgelopen weekend met opzet rustig aan gedaan omdat ik voelde dat mijn energiepijl echt aan het zakken was. Ik viel vrijdagavond op de bank in slaap, dat is me geloof ik nog nooit gebeurd :roflol: Ik kan normaliter alleen in mijn eigen bed slapen, in precies DIE houding, met mijn eigen kussen, anders wordt het niks.

Gister was ik dus nog steeds moe :roflol: Ernstige hoofdpijn en echt geen zin. Ik heb stiekem geprobeerd Pun nog te verleiden tot het uitstellen van de training met één dag, ware het niet dat hij naar de fysio moet vandaag, dus dat zat er niet in. Story of my life.

1e oefening
Op zoek naar een apparaat / barbell die niet bezet is.
Erg intensief en heel goed mijn best gedaan. Na enkele minuten speuren het vrijgekomen squatrack maar ingenomen om bent over rows te doen. Dit werd gevolgd door het zoeken naar plates. Ook dit met succes afgerond!

BOR SS Plateloaded pulldown
1x20x12,5
1x10x22,5 / 1x12x40
1x8x32,5 / 1x8x60
1x8x32,5 / 1x6x80

Viel mij best tegen, de BOR niet overigens, maar de pulldown wel. Normaliter kan ik "makkelijk" 8x80, nu was de 60kg al enorm zwaar.

Oefening voor rug waarvan ik niet weet hoe die heet
3x10x10

Side raises
3x10x4

Zelfs alle pussyweights waren bezet, behalve één 4kg DB :roflol: Een superset zat er dus ook al niet in..

Front Raises
3x12x4

Rope pushdown
1x10x10
2x8x7,5

DB Curl
3x10x6

Kettlebell swing
1x10x8
1x10x12
1x10x16

Goblet squat
3x8x16

Toen zat het er op. Voor mijn gevoel "weinig" gedaan. Maar komt meer omdat je tussendoor zoveel rust, omdat er gewoonweg geen andere opties zijn en je moet wachten tot er weer wat vrij komt.

Oh, voor wat betreft mijn weging, ik woog nog precies hetzelfde als vorige week.. Geen progress dus.

Mooierd:engel:
Je shape is zeker vooruit gegaan vergeleken met vorige jaar!

Zeker herkenbaar van het weinig energie hebben. Fijn dat pun je toch wat kan motiveren dan.
En af en toe een dutje tussendoor is niets mis mee:p

Ik zou dat zelf niet kunnen, maar echt fijn dat je een kerel hebt die je steunt. Mijne niet, die haalt gewoon dood leuk een zak drop en b&j... pfff

Ik wil nog wel eens een schep extra nemen als ik geen kcal tel, maar op het oog afweeg. Ik moet echt serieus alle grammen wegen:p Maar goed, voor groente hoeft dat inderdaad niet zo snel (muv de meeste peulvruchten)
Dat je hem nog niet hebt ingeruild:P

Als je eenmaal op gang bent en resultaat ziet blijf je er wel af.

:roflol:

Dat is inderdaad superfijn, dat motiveert zo erg! Nu is het voor hem natuurlijk ook wel fijn als ik minder een vetz*k ben :roflol: Temeer ook omdat ik beter in mijn vel zit op een lager vetpercentage..

Als ik echt voor een deadline aan het cutten ben dan weeg ik ook wel af hoor, maar nu zie ik de noodzaak nog niet echt. Daarnaast eet ik ook echt heel weinig dus is er vrij veel speling.. Al is dat natuurlijk ook wel weer een valkuil, zodra ik ga denken "oooo het kan wel" ga ik de mist in.

Bij ons is er ook gewoon een shitload aan vreterij in huis hoor.. Maar ik vind het altijd fijn tijdens mijn cut als Pun lekker kan eten. Wij hebben een la vol met chips, snoep, chocola en koekjes.. Hij krijgt van mij dagelijks een tas vol met eten (14 boterhammen, koekjes, snoepjes, vers fruit enzo).. geeft me op één of andere gekke manier voldoening om een ander lekker te zien eten terwijl ik mijn cola light drink :roflol:

Leuk dat je weer logt, net even bijgelezen. Goed dat je zo positief blijft met de beperkte calorieën die je binnenkrijgt. Onze kat is nu 3 dagen op dieet en nu al sacherijnig.

Leuk dat je er bij bent :D Ik ben vaak wel een negatieve schrijver, maar ik overdrijf most of the time. Het valt gelukkig allemaal wel mee en als ik lekker in het ritme zit en de progressie zie in de spiegel maakt dat me veel gelukkiger dan het gevoel dat ik krijg van eten..

Hahah @ kat.. Onze katten zijn niet op dieet, maar die zijn al super chagrijnig wanneer hun bakje langer dan 10 minuten leeg is. De één gaat dan zo enorm schrokken dat ie daarna alles er uitkotst, en de ander begint echt super hard te janken (een beetje als een wolf) totdat het bakje gevuld wordt :roflol:

Goeie shape hoor. En buffe armen! :p

Thanks :D Ben inderdaad wel blij ook met mijn armen/schouders.. heb daar heel erg op gefocussed het laatste jaar, nu ziet het er tenminste een klein beetje uit alsof ik lift..

Mooierd:engel:
Je shape is zeker vooruit gegaan vergeleken met vorige jaar!

Zeker herkenbaar van het weinig energie hebben. Fijn dat pun je toch wat kan motiveren dan.
En af en toe een dutje tussendoor is niets mis mee:p

:heart: Thanks chick! Leuk om te horen, ben ook echt wel blij met mijn fysiek hoe het er nu uit ziet.. heb ik nog niet echt eerder gehad ook :O Nu die benen nog...... Ik hoop dat ik die ooit zo gedefinieerd en strak krijg als de jouwe.. zijn voor mij echt wel voorbeeldbenen haha!

Dat je hem nog niet hebt ingeruild:P

Als je eenmaal op gang bent en resultaat ziet blijf je er wel af.

:roflol:

Dat laatste is wel waar, als ik eenmaal de progressie zie dan zijn die snoepjes het opeens niet echt meer waard om het te verneuken.. Als ik toch al een beetje dikkig ben dan denk ik: Boeiend, ben toch nog niet waar ik wil zijn, kan ik nu nog wel snoepjes eten, begin ik maandag wel :roflol:

Na het zien van de foto's in je openingspost ben ik even door je draadje wezen bladeren, kan maar één ding zeggen RESPECT... Echt super knap wat je hebt bereikt en het fanatisme waarmee je nog steeds door gaat. Ik sta nog aan het begin maar kan van mensen als jou een hoop leren ;-)

Ik blijf het draadje met grote interesse volgen :-)

Wat lief, dankjewel! Gewoon doorzetten en dan kom je ook vanzelf waar je wilt zijn!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven