AndroidHealthClinic

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zelfde tijd als vorig jaar? Lijkt me opzich wel grappig om mee te doen, maar is nog niet 100% zeker.

Anders ben ik al gauw een beetje zo van "lekker rustig aan" en "vakantie voorbij, lets get fat again". :haha:
Herkenbaar! Ik ga 6 weken voor het inleveren van de foto's all in naar Egypte..

Dan start ik gelijk met 6-8kg achterstand:roflol:

Hard gewerkt in de tuin! Daar was het zeker het weer voor en dan had je die BBQ en magnums gewoon mer dan verdiend!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Zelfde tijd als vorig jaar? Lijkt me opzich wel grappig om mee te doen, maar is nog niet 100% zeker.

Ja zelfde tijd! zie de banner en meld je aan :D is toch wel weer leuk om onze grenzen te verleggen.. Hoop dat er genoeg animo is, voor mij een super leuke en motiverende stok achter de deur...

Herkenbaar! Ik ga 6 weken voor het inleveren van de foto's all in naar Egypte..

Dan start ik gelijk met 6-8kg achterstand:roflol:

Hard gewerkt in de tuin! Daar was het zeker het weer voor en dan had je die BBQ en magnums gewoon mer dan verdiend!:thumbs:

:roflol:

Wij gaan ook in die periode op vakantie, all in........ maar we hebben er één uitgekozen met een gym. Dus als we gewoon een beetje genieten en iets meer bewegen moet het wel te doen zijn.

(hoop ik :roflol: )

Ja, Pun en ik zijn echt zo van "dat doen we even". Valt altijd weer tegen :P maar het geeft wel een voldaan gevoel. Ik vond het zelfs wel leuk. Anders zit je al gauw te puffen en te steunen in de zon van luiheid en warmte, nu vanwege het harde werken.. geeft toch een beter gevoel aan het einde van het weekend.. En het gaf me idd recht op magnums :D Anders zat dat er natuurlijk niet in haha.

maar we hebben er één uitgekozen met een gym. Dus als we gewoon een beetje genieten en iets meer bewegen moet het wel te doen zijn.
Dat roep ik ook altijd..de realiteit is vaak anders!

Ik weet me twee dagen netjes te gedragen..en op dag 3 ontbijt ik met wafels, pannenkoeken en chocobroodjes:roflol:

Daar valt niet tegenop te trainen..

Hmmm!!! je stelt je volgers wel een beetje teleur hoor Mieperdemiepje :p

Maar,, ik heb wel een foto gepost. Daarvoor zitten jullie hier toch :P

Het was 30+ graden bij ons, zit de hele week op kantoor binnen.. No way dat ik dan nog langer binnen ga zitten :P Maar ik zal het de komende week goed maken met m'n trainingen dan maar.

Afgelopen weekend zo'n 10 uren gespendeerd in de voortuin. Zo'n 1500 kilo grond/grind geschept dus verder nog niet weer getraind. Ernstig spierpijn in m'n rug en glutes (van het kruiwagen lopen :roflol: ) Dus wel aardig wat beweging gehad afgelopen weekend.

Ik weet hoe je je voelt. Heb een paar jaar geleden een nieuwe garage gebouwd en heb daarvoor met de hand 13kuub zwarte aarde uit gegraven en daarna 13kuub geel zaan er weer in gegooid.... Heb zowat een maand spierpijn gehad toen dat klaar was... En toen moest ik de garage nog bouwen :p

Maar ach, het geeft wel een voldaan gevoel :D

Maar,, ik heb wel een foto gepost. Daarvoor zitten jullie hier toch :P

Het was 30+ graden bij ons, zit de hele week op kantoor binnen.. No way dat ik dan nog langer binnen ga zitten :P Maar ik zal het de komende week goed maken met m'n trainingen dan maar.

Ja dat maakt wel wat goed idd...voor deze keer dan hé ;)

TRAINING WOENSDAG

Eerlijk gezegd had ik nog maar weinig energie. Ik merk dat het cutten al een klein beetje begint op te breken, zeker in samenhang met de afgelopen dagen waarin we eigenlijk continu aan de slag zijn geweest in de tuin. Ahwell, niet zeuren.

Plateloaded legpress
Volgens mij hebben ze gewichten weggehaald zodat iedereen z'n shit wat meer opruimt (anders ligt er altijd vanalles rond te slingeren, nu was het echt zoeken om 20kg plates.. Op een gegeven moment kwam iemand vragen "Gebruiken jullie ze echt allemaal? Jullie hebben zowat alle plates die er zijn" JA! DOEI!

1x8x120
1x5x160
1x5x200
1x5x240
1x5x260 PR :hoody:

Mijn hoofd knalde bijna uit elkaar met die reps :roflol: Hebben jullie dat niet bij zware inspanning? Ik was echt een beetje bang dat het vel van m'n schedel zou springen:splat:

Wel blij met m'n PR, dit keer met opzet lager in reps gegaan ipv de 8, anders had ik de kracht waarschijnlijk niet gehad.

RDL
4x8x30

Abductor (standing) SS Calf raise machine
1x8x32 (auw kutglute :( ) / 1x10x72
1x8x25 / 1x10x83
0 kutglute / 1x10x92

Sideraises
Alles was bezet verder, dus je moet wat, dan natuurlijk mijn favo oefeningetje :flexing:
3x8x7

1524721745309.jpg

Schouders trekken al weer lekker droog.. Ging dat maar zo bij m'n benen. Nu is zometeen eerst m'n tricepvet aan de beurt, vervolgens m'n hoofd, dan m'n buik en dan m'n benen pas. It's gonna take like fucking forever :mad:

Glute pushdown in pullupmachine SS Legextensions
1x8x32 / 1x8x39
1x8x32 / 1x8x45
1x8x32 / 1x8x52, dropset 1x6x32, 1x5x18 dood.

Glute pullthrough
1x8x54
1x8x59
1x8x64

Curtsy lunges
2x8

Helaas dusdanig last van m'n glute dat ik verder niks meer kon. Was er ook wel klaar mee, liep weer als een manke pinguin en kon verder ook niets meer bedenken wat te doen. Had op de planning staan om vandaag upperbody te doen, maar ook dat zit er niet in.

Gisteren werd er 1400 kilo split geleverd wat nog uitgestrooid moest in de tuin. Ik denk dat doe ik even met de bezem, je weet toch. :flexgrin: Nou, dat doe je dus niet even. Alles met de handen uit die kutzak moeten schrapen (Pun :heart: voornamelijk ) en met de handen verdelen. Zijn vrij grote platte stenen, dus je pakt het niet zo even beet en schuiven ging ook niet.

Na het avondeten dus nog anderhalf uur split staan verdelen.. We waren weer als vanouds gebroken. Mocht daarna wel een chocolaatje van Pun :lick:

Hopen dat die gains right richting de glutes gaan, of naar m'n triceps, die kunnen tegenwoordig ook wel weer wat gebruiken.

Mooie... heu... tomaat :D

Mooi hoor Hill! Ziet er goed uit, mag je nu al trots op zijn en @Punjab ook :D;)

Zeker! :D :heart:

Goed bezig, maar waarom die lage volume met zoveel gewicht en niet de hypertrofie range als
in tot 10 of 15 reps?

Ik vindt zo ie zo je verhouding op de foto's wel netjes hoor, zie zelfs een abdominale lijn op je laatst pic:cool:

:D

Die armen lijken niet zo dik..... Of komt dat nou door de verhoudingen... :p

Verder een mooie shape hoor ;)

Mijn armen zijn niet zo dik inderdaad. Maar ik heb nog wel een kwabje op m'n triceps. Het welbekende kipfiletje die is blijven hangen tijdens mijn fattyperiode.

Mooi hoor Hill! Ziet er goed uit, mag je nu al trots op zijn en @Punjab ook :D;)

Thanks! Ik begin het op het moment weer wat meer te waarderen, maar ik wil meeeeeeeeeeer. (althans, minderrrrrr vet haha). Key is doorzetten ook nu mijn gemoedstoestand er wat onder begint te lijden :roflol:

:heart: Thats all the motivation I need!

Goed bezig, maar waarom die lage volume met zoveel gewicht en niet de hypertrofie range als
in tot 10 of 15 reps?

Ik vindt zo ie zo je verhouding op de foto's wel netjes hoor, zie zelfs een abdominale lijn op je laatst pic:cool:

Gewoon omdat ik daar zin in had.. Ik ben nooit heel erg bezig met dat soort dingen. Gister had ik zin om te kijken of ik 260 kon wegdrukken, dus om die reden besloten m'n eerdere sets 5 reps te doen omdat ik normaliter 8 aanhoud.

Volgende keer weer gewoon normaal :P

Thanks! Ik ben op zich ook wel blij met m'n verhoudingen, wil wel wat droger staan, voornamelijk op buik en benen. Ik heb best redelijke beenspieren, maar ik heb ook hardnekkig vet daar, it just doesn't want to leave me :roflol:

Ik mis een beetje de nieuwsgierige kat/ kater op de achtergrond... Wel mooie fysiek hoor....Wat mis je nog? Hierop foto's (weliswaar op afstand) is het allemaal zeer wel te waarderen...

:D
Mijn armen zijn niet zo dik inderdaad. Maar ik heb nog wel een kwabje op m'n triceps. Het welbekende kipfiletje die is blijven hangen tijdens mijn fattyperiode.

Ik doelde eerlijk gezegd op iets anders (of stiekem op twee andere dingen) was meer als geintje bedoeld :p

Je ziet er namelijk prima uit en ook met je armen is niks mis hoor ;)

Ik mis een beetje de nieuwsgierige kat/ kater op de achtergrond... Wel mooie fysiek hoor....Wat mis je nog? Hierop foto's (weliswaar op afstand) is het allemaal zeer wel te waarderen...

In mijn log bij afwezigheid hier; Ragnar van vanmorgen vroeg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven