- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herkenbaar! Ik ga 6 weken voor het inleveren van de foto's all in naar Egypte..Anders ben ik al gauw een beetje zo van "lekker rustig aan" en "vakantie voorbij, lets get fat again".![]()

Zelfde tijd als vorig jaar? Lijkt me opzich wel grappig om mee te doen, maar is nog niet 100% zeker.
is toch wel weer leuk om onze grenzen te verleggen.. Hoop dat er genoeg animo is, voor mij een super leuke en motiverende stok achter de deur...Herkenbaar! Ik ga 6 weken voor het inleveren van de foto's all in naar Egypte..
Dan start ik gelijk met 6-8kg achterstand
Hard gewerkt in de tuin! Daar was het zeker het weer voor en dan had je die BBQ en magnums gewoon mer dan verdiend!![]()

)
maar het geeft wel een voldaan gevoel. Ik vond het zelfs wel leuk. Anders zit je al gauw te puffen en te steunen in de zon van luiheid en warmte, nu vanwege het harde werken.. geeft toch een beter gevoel aan het einde van het weekend.. En het gaf me idd recht op magnums
Anders zat dat er natuurlijk niet in haha.Dat roep ik ook altijd..de realiteit is vaak anders!maar we hebben er één uitgekozen met een gym. Dus als we gewoon een beetje genieten en iets meer bewegen moet het wel te doen zijn.

en geen zin had om achter de laptop te zitten vergeten te loggen en natuurlijk ook vrijwel alle oefeningen en gewichten vergeten.

Hmmm!!! je stelt je volgers wel een beetje teleur hoor Mieperdemiepje![]()
Maar ik zal het de komende week goed maken met m'n trainingen dan maar.Afgelopen weekend zo'n 10 uren gespendeerd in de voortuin. Zo'n 1500 kilo grond/grind geschept dus verder nog niet weer getraind. Ernstig spierpijn in m'n rug en glutes (van het kruiwagen lopen) Dus wel aardig wat beweging gehad afgelopen weekend.

Maar,, ik heb wel een foto gepost. Daarvoor zitten jullie hier toch
Het was 30+ graden bij ons, zit de hele week op kantoor binnen.. No way dat ik dan nog langer binnen ga zittenMaar ik zal het de komende week goed maken met m'n trainingen dan maar.

Je vindt al die aandacht hier zelf toch stiekem ook wel fijn?Maar,, ik heb wel een foto gepost. Daarvoor zitten jullie hier toch![]()

Hebben jullie dat niet bij zware inspanning? Ik was echt een beetje bang dat het vel van m'n schedel zou springen
) / 1x10x72

Nou, dat doe je dus niet even. Alles met de handen uit die kutzak moeten schrapen (Pun
voornamelijk ) en met de handen verdelen. Zijn vrij grote platte stenen, dus je pakt het niet zo even beet en schuiven ging ook niet.

Die armen lijken niet zo dik..... Of komt dat nou door de verhoudingen...
Verder een mooie shape hoor![]()
Thats all the motivation I need!Goed bezig, maar waarom die lage volume met zoveel gewicht en niet de hypertrofie range als
in tot 10 of 15 reps?
Ik vindt zo ie zo je verhouding op de foto's wel netjes hoor, zie zelfs een abdominale lijn op je laatst pic![]()

Mijn armen zijn niet zo dik inderdaad. Maar ik heb nog wel een kwabje op m'n triceps. Het welbekende kipfiletje die is blijven hangen tijdens mijn fattyperiode.

Ik mis een beetje de nieuwsgierige kat/ kater op de achtergrond... Wel mooie fysiek hoor....Wat mis je nog? Hierop foto's (weliswaar op afstand) is het allemaal zeer wel te waarderen...