MuscleMeat

Gesloten HillR's continued shred

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo dronken was ie.. :roflol:

Er zit/zat daar wel een bar die destijds TMF heette. Het logo hangt er nog steeds :D
 
Ligt wat betreft turkije heel erg aan waar je heen gaat als ik het zo hoor:) Wij hebben heel bewust voor 1 van de meeste luxe hotels gekozen, eten was een feestje whaha:p Iedere dag een ander thema en grootste gros was erg nice (10 verschillende soorten taarten bijv en vers gegrild lamsvlees/vis etc). Maar goed, je betaald er dan ook voor hehe.

Was ook meer gericht op gezinnen (veel jonge kinderen) en niet echt geschikt voor een zuip/feest vakantie.

Kreta lijkt me ook nice:)

Wanneer gaan jullie op vakantie?
 

Leuk, welkom! Het is momenteel een beetje rustig.. maar na de vakantie zal ik wat actiever gaan loggen..

Kreta memories....
:heart: kruidenraki & Griekse BBQ kruiden :heart:
Had ik maar meer meegenomen toen :D

Heerlijk hé! Je kunt van die kruiden nooooit genoeg hebben!

Heerlijk die vakantie in het vooruitzicht, alvast veel plezier!:D

En wat all-inclusive betreft, het is zeker makkelijk als het gaat om eten. Maar ook ik ben zo'n malloot die iedere op zoek wilt gaan naar authentieke comfort foodtentjes van oude oma's oid...dat is meer mijn ding:o

Dankjewel! :D Same here hoor. Ze kunnen daar zo heerlijk koken.. En je merkt echt het verschil wanneer je een klein authentiek restaurantje opzoekt of een wat grotere bekendere.. Can't wait! :D

Ligt wat betreft turkije heel erg aan waar je heen gaat als ik het zo hoor:) Wij hebben heel bewust voor 1 van de meeste luxe hotels gekozen, eten was een feestje whaha:p Iedere dag een ander thema en grootste gros was erg nice (10 verschillende soorten taarten bijv en vers gegrild lamsvlees/vis etc). Maar goed, je betaald er dan ook voor hehe.

Was ook meer gericht op gezinnen (veel jonge kinderen) en niet echt geschikt voor een zuip/feest vakantie.

Kreta lijkt me ook nice:)

Wanneer gaan jullie op vakantie?

Ik denk dat je in een super luxe hotel best goed zit! En met kinderen is dat natuurlijk sowieso fijner.. Anders moet je elke dag weer met het hele gezin op tour.. dat lijkt me echt niets :roflol: Pfff.. taart... ik wil ook taart!!!!

Kreta is echt wel mijn favoriet.. Ik droom regelmatig weg met de gedachte daar aan het strand te liggen :roflol:
 
Progress

Gisteren uurtje gemountainbiked.. Goed voor zo'n 500kcal.. altijd fijn.
Eten gaat niet altijd even geweldig :roflol: Ik track op het moment m'n eten niet en doe af en toe maar wat.. Toch probeer ik er om te denken en daar waar nodig te compenseren.

Afgelopen maandag had ik bijvoorbeeld ZO ongelofelijk "honger".. ik had geen pinpas oid bij mij.. maar alleen 80 cent. Dan kun je natuurlijk een appel kopen, maar ik kon er ook American Cookies van kopen. Dus dan is de keuze gauw gemaakt :roflol: In een halfuur 1200 kcal achter de kiezen.. Beetje jammer dat ik pas achteraf hoorde dat we die avond niet gingen koken maar naar de Burger King gingen :( Mijn eten die dag was dus alleen american cookies :roflol: Wel netjes gecompenseerd dus, al zeg ik 't zelf :P

Gewicht
Gelukkig blijft m'n gewicht vrij steady, dus dat is een goed ding. Vanochtend woog ik 56,6kg. Dus dat is op zich mooi. Ik heb ook nog steeds abs en ook de lijnen in m'n benen zijn aanwezig. Ik hoop zo dat ik dat in de vakantie een beetje vast kan houden...

Training
Vanavond weer een fullbody training, wellicht de laatste voor vakantie, maar misschien dat we vrijdag of zaterdag nog een gaatje vinden. Zondag gaan we op vakantie.. dus er moet nog veel gebeuren qua voorbereiding (vooral in m'n hoofd :P )
 
Wordt sowieso nog 2x trainen deze week, dus dat moet je dan ook nog maar even in je hoofd fitten :kiss: :heart:
 
TRAINING

Lunges SS Hipthrusts

3x20x12 / 3x10

RDL SS Military press SS Plateloaded pulldown
1x10x20 / 1x10x20 / 1x12x40
1x10x20 / 1x10x20 / 1x10x60
1x10x20 / 1x10x20 / 1x8x80
1x10x20

BOR SS Lying legraises
3x10x20 / 3x12

Lateral Raises SS Seated crunches
1x10x5 / 1x12
1x10x6 / 1x12
1x8x7 / 1x12

One armed DB row SS DB Curl
3x10x9 / 3x10x7

DB Press SS Bench dips
1x8x10 (veel te zwaar, maarja, egooooo) / 1x5
2x8x9 / 2x5

Cable Crunches SS Glute kickback
1x15x18 / 1x8
2x10x27 / 1x8

Door de lunges een pijnlijk spiertje ofzo in m'n lies.. glute kickbacks waren bijna niet te doen zeg.. Dus dan maar niet. :D

Pic van gisteravond en een casual pic.. Erg satisfied met m'n benen op het moment.. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen :D



Vandaag de laatste dag werken :D :D En dan zondag eindelijk op vakantie. Het is jammer dat we maar 12 dagen gaan, want ik heb wel voor 3 maanden aan bikini's in m'n koffer :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Erg goede tricep Hill!:woot: Training ziet er ook goed uit..best pittig al die supersets!:thumbs:
 

:kiss: :heart: :kiss:

Erg goede tricep Hill!:woot: Training ziet er ook goed uit..best pittig al die supersets!:thumbs:

Thanks Marv! Naast m'n schouders één van de weinige spiergroepen die lekker uitkomen met pomp :D


Training nog iets aangepast, supersetje DB rows en Biceps vergeten.. Dat is wel een nadeel van de volgende dag loggen :roflol: vergeet veel van wat ik heb gedaan... de volgorde klopt ook niet altijd even goed :P
 
Ik vond het al zo weinig, we hebben tering lang in die gym geknald :D
 
Lekkere training en je lijf is zeker bikini ready! :engel:

Hopenlijk hou je t een beetje vast. Probeer mezelf dat wel voor te houden en anders na vakantie gewoon weer de draad oppakken.

heb ook nog bikini besteld en had ook net nieuwe:roflol:
 
Hnnnnggggg Bijna :meal: :heart:

taverna-aposperida.jpg
 
Lekkere training en je lijf is zeker bikini ready! :engel:

Hopenlijk hou je t een beetje vast. Probeer mezelf dat wel voor te houden en anders na vakantie gewoon weer de draad oppakken.

heb ook nog bikini besteld en had ook net nieuwe:roflol:

We zijn al arm nog voor we in het vliegtuig zitten :roflol:

Nee moet eerlijk bekennen dat ik dan weer "geile" bikini's tegenkom en die dan vervolgens weer bestel voor HillR :o

Geen vette carbs voor jullie dan, en HEEL VEEL drinken om al dat zout in het vlees te compenseren... Hard times ladies :D
 
Lekkere training en je lijf is zeker bikini ready! :engel:

Hopenlijk hou je t een beetje vast. Probeer mezelf dat wel voor te houden en anders na vakantie gewoon weer de draad oppakken.

heb ook nog bikini besteld en had ook net nieuwe:roflol:

Thanks chick! Ik hoop jullie echt even te meeten daar, zouden we erg leuk vinden!

Heerlijk hé die bikini's bestellen, helemaal als je enigszins satisfied bent met je fysiek. Ik heb echt veel te veel bikini's, heb besloten om niet alles mee te nemen. Ik heb een "pasmiddag" gehad, en alleen de leuke zitten nu in de koffer... :P

Ik hoop met je mee.. ik hou het mezelf ook voor, maar heb me ook bedacht dat ik er misschien niet aan ontkom.. Wat dat betreft haat aan vakantie. Ik heb al de volgende invloeden bedacht die kut zijn:

-Grieken gebruiken KILO's zout in hun eten, dus de eerste dagen zal ik wel super bloated zijn;
-Je hebt vakantie dus je hele eet/beweegritme is anders...
-Ontbijt zal vaak superlekker brood zijn :( eet ik anders nooit, dus zal wel een wat opgezwollen buikje hebben..
-Je beweegt waarschijnlijk minder, dus m'n onderhoud gaat met 1000en kcal naar beneden.. terwijl de inname hoogstwaarschijnlijk hoger zal zijn dan normaal
-Het is warmer dan je gewend bent, dus je lichaam houdt sowieso al meer vocht vast..

Al met al wordt het waarschijnlijk een kut met peertjes fysiek na enkele dagen en helemaal als ik terug kom :roflol:

Dus, misschien kunnen we op de eerste dag meeten, dan lijkt het nog wat ???? :roflol :roflol: grapje hoor :P

Maar, ik ga wel een poging doen om het niet uit de hand te laten lopen. Daar heb ik ook al een lijstje voor bedacht:
- Ik kan best wat extra zwemmen, of een paar setjes jumping squats per dag doen, of een stuk wandelen, misschien knal ik ook wel het springtouw in m'n koffer...
- Ik hoef helemaal niet persé meer of "lekkerder" te eten dan normaal..
- Ik hoef tussen de middag niet persé een hamburger met frietjes.. Ik kan ook prima een salade nemen
- Ik hoef niet elke avond een driegangenmenu te nuttigen..


Verder ben ik helemaal niet autistisch aangelegd, of neurotisch ofzo hoor. Dat jullie dat maar even weten.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven