Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Nah ga je misschien de eerste dag doen maar daarna lig je toch liever in die ligzetel of is het te warmMaar, ik ga wel een poging doen om het niet uit de hand te laten lopen. Daar heb ik ook al een lijstje voor bedacht:
- Ik kan best wat extra zwemmen, of een paar setjes jumping squats per dag doen, of een stuk wandelen, misschien knal ik ook wel het springtouw in m'n koffer...
- Ik hoef helemaal niet persé meer of "lekkerder" te eten dan normaal..
- Ik hoef tussen de middag niet persé een hamburger met frietjes.. Ik kan ook prima een salade nemen
- Ik hoef niet elke avond een driegangenmenu te nuttigen..
SuccesMaar, ik ga wel een poging doen om het niet uit de hand te laten lopen. Daar heb ik ook al een lijstje voor bedacht:
- Ik kan best wat extra zwemmen, of een paar setjes jumping squats per dag doen, of een stuk wandelen, misschien knal ik ook wel het springtouw in m'n koffer...
- Ik hoef tussen de middag niet persé een hamburger met frietjes.. Ik kan ook prima een salade nemen

Succes
Ik voel precies wat je zegt, maar we weten allemaal hoe dit gaat aflopen![]()
Kinky!
Thanks chick! Ik hoop jullie echt even te meeten daar, zouden we erg leuk vinden!
Heerlijk hé die bikini's bestellen, helemaal als je enigszins satisfied bent met je fysiek. Ik heb echt veel te veel bikini's, heb besloten om niet alles mee te nemen. Ik heb een "pasmiddag" gehad, en alleen de leuke zitten nu in de koffer...
Ik hoop met je mee.. ik hou het mezelf ook voor, maar heb me ook bedacht dat ik er misschien niet aan ontkom.. Wat dat betreft haat aan vakantie. Ik heb al de volgende invloeden bedacht die kut zijn:
-Grieken gebruiken KILO's zout in hun eten, dus de eerste dagen zal ik wel super bloated zijn;
-Je hebt vakantie dus je hele eet/beweegritme is anders...
-Ontbijt zal vaak superlekker brood zijneet ik anders nooit, dus zal wel een wat opgezwollen buikje hebben..
-Je beweegt waarschijnlijk minder, dus m'n onderhoud gaat met 1000en kcal naar beneden.. terwijl de inname hoogstwaarschijnlijk hoger zal zijn dan normaal
-Het is warmer dan je gewend bent, dus je lichaam houdt sowieso al meer vocht vast..
Al met al wordt het waarschijnlijk een kut met peertjes fysiek na enkele dagen en helemaal als ik terug kom
Dus, misschien kunnen we op de eerste dag meeten, dan lijkt het nog wat? :roflol
grapje hoor
Maar, ik ga wel een poging doen om het niet uit de hand te laten lopen. Daar heb ik ook al een lijstje voor bedacht:
Verder ben ik helemaal niet autistisch aangelegd, of neurotisch ofzo hoor. Dat jullie dat maar even weten.

Gaan we zeker doen hoor! Contacten tegen die tijd wel ffies
Verder gewoon genieten en na die tijd lekker de draad weer oppakken.
Je hebt lang genoeg gecut.
Goede reis alvast en see you!

Veel plezier!!
Zien jullie vast en zeker wel ff
Geen stress, ik zal de dikste zijn na paar dagen all inclusive![]()

Veel plezier jongons op jullie welverdiende vakantie!![]()